Partner
Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem dotyczącym integracji, aby rozpocząć korzystanie z GetResponse z LiveAgent.
- Najpierw musisz mieć aktywne konto GetResponse.
- Jeśli tak, aktywuj wtyczkę GetResponse w sekcji Wtyczki LiveAgent.
- Skonfiguruj i skopiuj API swojego GetResponse. Potwierdź i zacznij subskrybować!
Co to jest GetResponse?
GetResponse to internetowa usługa marketingu e-mailowego. Umożliwia zaplanowane wiadomości e-mail (zwane sekwencyjnymi autoresponderami) i automatyzuje proces kontynuacji po dodaniu nowych potencjalnych klientów. Możesz dostarczać biuletyny i łatwo zarządzać klientami w jednym łatwym w użyciu interfejsie . GetResponse jest jedną z najpopularniejszych usług autoresponderów od czasu uruchomienia przez Simona Grabowskiego w 1998 roku.
Jak to działa?
Zacznij dodawać swoje kontakty do kampanii e-mailowych GetResponse bezpośrednio w LiveAgent. Aby uniknąć wysyłania wiadomości spamowych, podczas subskrybowania kontaktu wysyłany jest e-mail z prośbą o zgodę. (Subskrypcja musi zostać potwierdzona przez kontakt).
Przykład
Panie Marsellus Wallace to bardzo aktywny i ciekawy klient. Chcesz, aby był na bieżąco ze wszystkim, co dotyczy LiveAgent. Aktywując wtyczkę GetResponse, możesz zasubskrybować go do dowolnej z Twoich bieżących kampanii e-mailowych. Pan Wallace otrzyma wiadomość e-mail z prośbą o zgodę i potwierdzi subskrypcję. Teraz możesz zacząć wysyłać mu dowolne treści e-mailowe za pośrednictwem GetResponse.


Frequently Asked Questions
Co to jest GetResponse?
GetResponse to narzędzie marketingowe z funkcjami takimi jak marketing e-mailowy, automatyzacja marketingu, seminaria internetowe i nie tylko.
Jak możesz zintegrować GetResponse z LiveAgent?
Integracja jest dość łatwa. Jeśli masz już konto GetResponse, postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem: 1. Zaloguj się do LiveAgent 2 Kliknij opcję Konfiguracje > System > Wtyczka 3. Aktywuj GetResponse 4. Skopiuj klucz API 5. Wstaw klucz API do GetResponse
Agent oferuje szybką i płynną komunikację z klientami poprzez integrację z WhatsAppem. Oferuje także narzędzie do obsługi klienta online, które zwiększa satysfakcję klientów. Telsome jest dostawcą usług telefonicznych dla firm, oferującym integrację z call center LiveAgent oraz zaawansowane funkcjonalności. LiveAgent jest wydajnym narzędziem do obsługi klienta online.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.
Sendy to aplikacja umożliwiająca wysyłanie newsletterów mailowych z masowym śledzeniem i integracją z innymi kanałami komunikacji, takimi jak LiveAgent. LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta oferujące rozwiązania techniczne, szkoleniowe i kontakt za pomocą poczty e-mail. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele.