Partner
Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem dotyczącym integracji, aby rozpocząć korzystanie z GetResponse z LiveAgent.
- Najpierw musisz mieć aktywne konto GetResponse.
- Jeśli tak, aktywuj wtyczkę GetResponse w sekcji Wtyczki LiveAgent.
- Skonfiguruj i skopiuj API swojego GetResponse. Potwierdź i zacznij subskrybować!
Co to jest GetResponse?
GetResponse to internetowa usługa marketingu e-mailowego. Umożliwia zaplanowane wiadomości e-mail (zwane sekwencyjnymi autoresponderami) i automatyzuje proces kontynuacji po dodaniu nowych potencjalnych klientów. Możesz dostarczać biuletyny i łatwo zarządzać klientami w jednym łatwym w użyciu interfejsie . GetResponse jest jedną z najpopularniejszych usług autoresponderów od czasu uruchomienia przez Simona Grabowskiego w 1998 roku.
Jak to działa?
Zacznij dodawać swoje kontakty do kampanii e-mailowych GetResponse bezpośrednio w LiveAgent. Aby uniknąć wysyłania wiadomości spamowych, podczas subskrybowania kontaktu wysyłany jest e-mail z prośbą o zgodę. (Subskrypcja musi zostać potwierdzona przez kontakt).
Przykład
Panie Marsellus Wallace to bardzo aktywny i ciekawy klient. Chcesz, aby był na bieżąco ze wszystkim, co dotyczy LiveAgent. Aktywując wtyczkę GetResponse, możesz zasubskrybować go do dowolnej z Twoich bieżących kampanii e-mailowych. Pan Wallace otrzyma wiadomość e-mail z prośbą o zgodę i potwierdzi subskrypcję. Teraz możesz zacząć wysyłać mu dowolne treści e-mailowe za pośrednictwem GetResponse.


Frequently asked questions
Co to jest GetResponse?
GetResponse to narzędzie marketingowe z funkcjami takimi jak marketing e-mailowy, automatyzacja marketingu, seminaria internetowe i nie tylko.
Jak możesz zintegrować GetResponse z LiveAgent?
Integracja jest dość łatwa. Jeśli masz już konto GetResponse, postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem:
1. Zaloguj się do LiveAgent
2 Kliknij opcję Konfiguracje > System > Wtyczka
3. Aktywuj GetResponse
4. Skopiuj klucz API
5. Wstaw klucz API do GetResponse
Sendy to aplikacja służąca do wysyłania newsletterów przez e-mail z masowym śledzeniem. Integracja z LiveAgent pozwala na zarządzanie subskrypcjami i klientami oraz tworzenie kampanii e-mailowych. Alternatywą jest platforma SendPulse, która umożliwia wysyłanie kampanii e-mailowych, smsów i powiadomień push. LiveAgent oferuje także pocztę obsługi klienta oraz szablony wiadomości e-mail. W ramach tego produktu oferowane są także narzędzia do routingu poczty e-mail. Wiadomości e-mail LiveAgent umożliwiają bezproblemową obsługę klientów w różnych kanałach komunikacji oraz oferują wiele kluczowych funkcji, takich jak automatyzacja i możliwość pracy zespołowej. Firma oferuje rozwiązania dla biznesów i przemysłu oraz program lojalnościowy. Można przetestować produkt poprzez bezpłatną wersję demo lub subskrybować newsletter.
LiveAgent jest bardzo dobrze ocenianym narzędziem do komunikacji z klientami. Firmy, takie jak Huawei, BMW, Yamaha i O2, korzystają z niego. Według opinii użytkowników, LiveAgent przyspieszył komunikację z klientami, zwiększył satysfakcję klientów i poprawił współczynnik konwersji płatnych klientów. Będziesz w dobrych rękach, korzystając z LiveAgenta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które umożliwia tworzenie bogatych profili klientów oraz korzystanie z zasobów wiedzy. Posiada funkcję notatek, które ułatwiają organizowanie zgłoszeń oraz przekazywanie informacji między agentami. Jest uznawane za najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta w 2021 roku. LiveAgent oferuje wiele narzędzi pomocnych dla obsługi klienta, takich jak przekierowywanie połączeń, pola zgłoszeń oraz zarządzanie płatnościami. Można skorzystać z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i umówić się na prezentację.
Szukasz alternatywy dla Vocalcom?
Czat na żywo to doskonałe rozwiązanie dla agencji, które zapewnia szybką i bezpośrednią odpowiedź na pytania klientów. Daje to możliwość wyboru rozmowy z konkretną osobą online w czasie rzeczywistym. Czat na żywo jest szczególnie korzystny dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych, Social Media, marketingu internetowego, biur podróży i turystyki, freelancerów i innych agencji. Alternatywą jest oprogramowanie pomocy technicznej Olark LiveAgent, które oferuje więcej niż tylko czat na żywo. Jest to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klientów, które pozwala na indywidualne podejście i szybką reakcję na prośby. Można wypróbować je za darmo przez 7 lub 30 dni, bez konieczności podawania danych karty kredytowej.