Partner
Co to jest AWeber?
AWeber to narzędzie do marketingu e-mailowego stworzone przez AWeber Communications w 1998 roku. Marketing e-mailowy polega na bezpośrednim kierowaniu wiadomości handlowej do grupy osób korzystających z poczty elektronicznej. W najszerszym znaczeniu każdy e-mail wysłany do potencjalnego lub obecnego klienta można uznać za marketing e-mailowy. Firma AWeber twierdzi, że ma dziś ponad 100 000 aktywnych klientów.
Jak możesz tego używać?
Twoi agenci nie muszą przełączać się między platformami, aby śledzić, co dzieje się z marketingiem e-mailowym. Możesz śledzić interakcje z klientami i kampanie e-mailowe w panelu zgłoszeniowym.
Zarządzanie subskrybentami w Twoim oprogramowaniu dla centrum pomocy nigdy nie było prostsze. Aktywacja wtyczki AWeber umożliwi subskrybowanie i anulowanie subskrypcji kontaktów z e-mailowych list marketingowych bezpośrednio z LiveAgent. Aby uniknąć wysyłania wiadomości spamowych, podczas subskrybowania kontaktu wysyłana jest wiadomość e-mail z prośbą o zgodę. (Subskrypcja musi zostać potwierdzona przez kontakt).
Korzyści
- Śledź interakcje z klientami
- Śledź swoje kampanie e-mailowe
- Klienci subskrybujący lub rezygnujący z subskrypcji
Jak zintegrować AWeber z LiveAgent
Możesz go aktywować za pomocą natywnej wtyczki dostępnej w konfiguracji LA.
Przejdź do Konfiguracja > System > Wtyczki i znajdź Integrację z AWeber. Kliknij przełącznik, aby go aktywować.

Aktywną integrację można znaleźć u góry list integracji między innymi aktywnymi wtyczkami. Kliknij ikonę koła zębatego konfiguracji obok przełącznika, a otworzy się nowe okno ustawień.
Kliknij Uzyskaj kod autoryzacyjny , a otworzy się nowe okno przeglądarki. Skopiuj i wklej otrzymany kod w polu Enter AWeber Authorization Code i kliknij Save (Zapisz).

Możesz dodawać klientów i kampanie do oddzielnych list zgodnie z kampaniami e-mailowymi w AWeber.

Jesteś skończony. Teraz sprawdź swoje bilety, a zobaczysz AWeber w prawym panelu w widoku zgłoszeń.

Jak zintegrować AWeber z LiveAgent przez Zapier
Integrację między AWeber i LiveAgent można również utworzyć za pomocą Zapier. Utwórz konto Zapier , jeśli go nie masz, i przejdź do strona integracji LiveAgent + AWeber .

Przewiń w dół i wybierz wyzwalacz oraz akcję. Wyzwalacz w jednej aplikacji aktywuje akcję w drugiej, tworząc integrację. Zastanów się, czego oczekujesz od swoich aplikacji i dokonaj wyboru.
Ponieważ dostępnych jest kilka opcji, omówimy ten przewodnik z przykładem integracji Nowy subskrybent i Dodaj nowego klienta. Niezależnie od tego, czy wybierzesz tę integrację, czy inną, proces jest dość prosty. Kiedy skończysz, kliknij niebieski przycisk połączenia .

Teraz ustaw wyzwalacz. Zaloguj się na swoje konto AWeber lub LiveAgent, w zależności od integracji, i kliknij prosty proces. Możesz również wykonać test wyzwalacza na końcu, aby sprawdzić, czy działa. Możesz również pominąć ten krok.

Konfiguracja akcji może zająć nieco więcej czasu, w zależności od wybranej integracji. W naszym przypadku musieliśmy wypełnić tylko adres e-mail klienta i kilka opcjonalnych pól, aby określić, co ma się stać, gdy akcja się uruchomi.

Kiedy skończysz, przeprowadź test integracji. Nie jest to konieczne, ale natychmiast przetestuje integrację, więc nie musisz tego robić samodzielnie.


Sukces!
Frequently asked questions
Co to jest AWeber?
AWeber to oprogramowanie do marketingu e-mailowego, które automatyzuje e-maile, co ostatecznie pomaga rozwijać firmę.
Jak możesz zintegrować AWeber z LiveAgent?
Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem:
1. Zaloguj się do LiveAgent
2. Przejdź do Systemu
3. Kliknij Wtyczki
4. Aktywuj AWeber
5. Skopiuj klucz API i włóż do AWeber
Marketing szeptany to forma marketingu, która polega na dyskretnym promowaniu produktu lub usługi poprzez wywołanie dyskusji na dany temat w sposób etyczny i niedostrzegalny. Ostatecznym efektem powinny być rozmowy na temat marki lub produktu, co prowadzi do zwiększenia rozpoznawalności. Najlepszym narzędziem do generowania pozytywnego marketingu szeptanego są klienci, których należy poprosić o wypróbowanie produktu i opowiedzenie o nim oraz stworzyć przestrzeń do dyskusji. Dzięki narzędziom internetowym jest to forma marketingu bardzo skuteczna.
Tekst opisuje oferowane rozwiązania dla biznesu oraz przemysłu przez firmę Quality Unit, w tym centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe, partnerów VoIP i program lojalnościowy. Na stronie można się również zapisać do newslettera i uzyskać informacje o aktualizacjach i zniżkach. Firma oferuje również szablony, testy pisania oraz webinary. Na końcu strony znajduje się informacja o plikach cookie oraz polityce prywatności.
Automatyzacja obsługi klienta pozwala na skuteczniejsze rozwiązywanie problemów, szybszy czas odpowiedzi, zorganizowany przepływ pracy, utrzymanie klienta oraz zwiększoną sprzedaż i przychody. Jednym z narzędzi do automatyzacji obsługi klienta jest oprogramowanie pomocy technicznej, umożliwiające gromadzenie zapytań klientów z różnych kanałów komunikacji. Warto jednak pamiętać, że interakcja międzyludzka odgrywa kluczową rolę w zadowoleniu klientów.