Intercom integration
Czym jest Intercom?
Intercom to platforma komunikacyjna używana przez firmy do kontaktu z klientami. Wiadomości mogą służyć do zbierania i filtrowania danych w celu tworzenia targetowanych komunikatów.
Jak możesz tego użyć?
Użyj tej integracji, aby śledzić i zarządzać wiadomościami lub użytkownikami. Możesz dodawać zdarzenia, notatki, tworzyć użytkowników, zarządzać tagami, aktualizować firmy czy wysyłać przychodzące wiadomości. Integracja z Intercomem powiadomi Cię również o nowościach, aktualizacjach i nowych klientach.
Korzyści
- Śledź komunikację biznesową
- Zbieraj dane i zarządzaj klientami
- Nie przeskakuj między aplikacjami
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!