Partner
Czym jest Intercom?
Intercom to platforma komunikacyjna używana przez firmy do kontaktu z klientami. Wiadomości mogą służyć do zbierania i filtrowania danych w celu tworzenia targetowanych komunikatów.
Jak możesz tego użyć?
Użyj tej integracji, aby śledzić i zarządzać wiadomościami lub użytkownikami. Możesz dodawać zdarzenia, notatki, tworzyć użytkowników, zarządzać tagami, aktualizować firmy czy wysyłać przychodzące wiadomości. Integracja z Intercomem powiadomi Cię również o nowościach, aktualizacjach i nowych klientach.
Korzyści
- Śledź komunikację biznesową
- Zbieraj dane i zarządzaj klientami
- Nie przeskakuj między aplikacjami
Potrzebujesz alternatywy dla Intercom?
LiveAgent jest wielojęzycznym oprogramowaniem obsługującym 43 różne tłumaczenia językowe. Jest również świetną alternatywą dla Intercom i pomaga w budowaniu relacji z klientami.
Połączenie SIP jest protokołem używanym do inicjowania, utrzymywania sesji komunikacyjnych przez VoIP i inne platformy oparte na Internecie i chmurze. SIP służy również do przesyłania danych, takich jak rozmowy wideo i wiadomości błyskawiczne. VoIP to szerszy termin obejmujący różne technologie komunikacyjne wykorzystujące Internet.