Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Nasze wielokanałowe oprogramowanie do interakcji z klientami przechowuje wszystkie zapytania klientów w scentralizowany pulpit nawigacyjny.
Odpowiadaj na tweety, wiadomości na czacie na żywo lub rozmowy telefoniczne z jednego interfejsu, przeglądając ważne informacje o klientach za pomocą naszego wbudowany CRM .
Nasze oprogramowanie do obsługi interakcji z klientem umożliwia śledzenie drogi rozwiązywania problemów klienta przez różne kanały, pozostając w tym samym wątek zgłoszenia .
Skorzystaj z najszybszego na świecie widżetu czatu na żywo, który jest wyposażony w formularze przed czatem, aktywne wyzwalacze czatu i widok pisania w czasie rzeczywistym.
Z łatwością dostosuj animację, kolor, styl i tło każdego przycisku czatu.
Instagram, Twitter, Facebook, Messenger czy Viber? Mamy je wszystkie. Interakcja z klientami w mediach społecznościowych nigdy nie była łatwiejsza.
Zaczynasz publikować na Twitterze? Skonfiguruj monitorowanie słów kluczowych, aby uratować relacje z klientami, zanim będzie za późno.
Automatyczna dystrybucja połączeń, bezpłatne połączenia wewnętrzne, złożone drzewa IVR, opcje oddzwaniania i nieograniczone nagrywanie rozmów. Najlepsza część? Agenci mogą zapewnić obsługę klienta w podróży i na wszystkich urządzeniach.
Dowiedz się więcej o naszym oprogramowaniu do obsługi interakcji z klientami call center .
Zapewnij swoim klientom wyznaczoną przestrzeń do interakcji społecznościowych i samoobsługi.
Utwórz bazy wiedzy wielu marek , społecznościowe fora i formularze zgłoszeń dostosowane do estetyki Twojej firmy dzięki naszym edytorom WYSIWYG .
Oprogramowanie LiveAgent do interakcji z klientami gromadzi dane o wszystkich interakcjach z klientami i przekształca je w przydatne raporty . Uzyskaj przydatne informacje, zwiększ wydajność agentów dzięki zaawansowanej automatyzacji i zwiększ produktywność agentów dzięki gamification .
Brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe?
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Nie musisz! LiveAgent to wyjątkowe oprogramowanie do interakcji z klientami, integrujące wiele kanałów komunikacji pod jednym dachem z przystępnymi i przejrzystymi cenami. Nie płać dodatkowych opłat za samo korzystanie z call center lub czatu na żywo.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.
Peter Komornik, CEO
Czy zauważyłeś, że oprogramowanie LiveAgent do interakcji z klientem jest najtańszą i jednocześnie najbardziej zaawansowaną opcją na rynku? Zgadza się. Sprawdź wszystko, co mamy do zaoferowania na naszej stronie z cenami.
Możliwości obsługi zgłoszeń i czatu na żywo obsługiwane przez automatyzację.
Czat na żywo, call center, media społecznościowe, portal klienta i obsługę zgłoszeń.
Obsługiwaliśmy ponad 150 milionów użytkowników końcowych, ponad 30 000 firm i mamy prawie 17 lat doświadczenia jako wiodące oprogramowanie do interakcji z klientami. Na co czekasz?
Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego
Platforma LiveAgent oferuje wielojęzyczne oprogramowanie do obsługi klienta, zapewniające wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Skupia się na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, poruszając tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem. Oferuje również integrację z różnymi platformami mediów społecznościowych.
Tysiące zadowolonych klientów LiveAgent | LiveAgent
Firma LiveAgent to narzędzie wspierające obsługę klienta, które jest skuteczne dla różnych branż: e-commerce, podróże, telekomunikacja i rozrywka. Firmy użytkujące go, jak Covomo czy WebMaster Deals, zauważają poprawę sprzedaży i satysfakcji klientów. LiveAgent jest łatwy w użyciu i poprawia produktywność.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach