Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

Dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientem LiveAgent zawsze dzieli Cię tylko jedno kliknięcie. Pozwól swoim klientom na samodzielną eksplorację, ale pozostań blisko. Daj im nieograniczone możliwości kontaktu i zapewniaj im doskonałą obsługę klienta za każdym razem.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Interakcja z klientami w każdym punkcie styku

Ułatwione interakcje z klientami

Nasze wielokanałowe oprogramowanie do interakcji z klientami przechowuje wszystkie zapytania klientów w scentralizowany pulpit nawigacyjny.

Odpowiadaj na tweety, wiadomości na czacie na żywo lub rozmowy telefoniczne z jednego interfejsu, przeglądając ważne informacje o klientach za pomocą naszego wbudowany CRM .

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mniej zgadywania, więcej spostrzeżeń

Nasze oprogramowanie do obsługi interakcji z klientem umożliwia śledzenie drogi rozwiązywania problemów klienta przez różne kanały, pozostając w tym samym wątek zgłoszenia .

Dowiedz się więcej

Przechwytuj potencjalnych klientów i konwertuj

Skorzystaj z najszybszego na świecie widżetu czatu na żywo, który jest wyposażony w formularze przed czatem, aktywne wyzwalacze czatu i widok pisania w czasie rzeczywistym.

Z łatwością dostosuj animację, kolor, styl i tło każdego przycisku czatu.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Natychmiastowa obsługa Instagrama i Twittera

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger czy Viber? Mamy je wszystkie. Interakcja z klientami w mediach społecznościowych nigdy nie była łatwiejsza.

Zaczynasz publikować na Twitterze? Skonfiguruj monitorowanie słów kluczowych, aby uratować relacje z klientami, zanim będzie za późno.

Wirtualne centrum telefoniczne? Jest!

Automatyczna dystrybucja połączeń, bezpłatne połączenia wewnętrzne, złożone drzewa IVR, opcje oddzwaniania i nieograniczone nagrywanie rozmów. Najlepsza część? Agenci mogą zapewnić obsługę klienta w podróży i na wszystkich urządzeniach.

Dowiedz się więcej o naszym oprogramowaniu do obsługi interakcji z klientami call center .

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Społeczność & amp; samoobsługa

Zapewnij swoim klientom wyznaczoną przestrzeń do interakcji społecznościowych i samoobsługi.

Utwórz bazy wiedzy wielu marek , społecznościowe fora i formularze zgłoszeń dostosowane do estetyki Twojej firmy dzięki naszym edytorom WYSIWYG .

percentage graph

Raportuj, automatyzuj, grywalizuj, gotowe!

Oprogramowanie LiveAgent do interakcji z klientami gromadzi dane o wszystkich interakcjach z klientami i przekształca je w przydatne raporty . Uzyskaj przydatne informacje, zwiększ wydajność agentów dzięki zaawansowanej automatyzacji i zwiększ produktywność agentów dzięki gamification .

Brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe?

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, e-mailami i innymi narzędziami do komunikacji?

Nie musisz! LiveAgent to wyjątkowe oprogramowanie do interakcji z klientami, integrujące wiele kanałów komunikacji pod jednym dachem z przystępnymi i przejrzystymi cenami. Nie płać dodatkowych opłat za samo korzystanie z call center lub czatu na żywo.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.

black Slido logo

Odkryj wszystko, co ma do zaoferowania LiveAgent

Zadowoleni klienci? Bezcenny.

Czy zauważyłeś, że oprogramowanie LiveAgent do interakcji z klientem jest najtańszą i jednocześnie najbardziej zaawansowaną opcją na rynku? Zgadza się. Sprawdź wszystko, co mamy do zaoferowania na naszej stronie z cenami.

Package Name

Ticket+Chat

Możliwości obsługi zgłoszeń i czatu na żywo obsługiwane przez automatyzację.

$29 /mo
Package Name

All-Inclusive

Czat na żywo, call center, media społecznościowe, portal klienta i obsługę zgłoszeń.

$39 /mo

Będziesz w dobrych rękach!

Obsługiwaliśmy ponad 150 milionów użytkowników końcowych, ponad 30 000 firm i mamy prawie 17 lat doświadczenia jako wiodące oprogramowanie do interakcji z klientami. Na co czekasz?

Bezpłatna 14-dniowa wersja próbna Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zOprogramowanie do interakcji z klientami
Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, które oferuje pomoc klientom. LiveAgent zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

LiveAgent pomaga branży detalicznej w zapewnieniu najlepszej możliwej obsługi klienta. LiveAgent - jedno rozwiązanie omnichannel, które usatysfakcjonuje każdego klienta.

Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego

Platforma LiveAgent oferuje wielojęzyczne oprogramowanie do obsługi klienta, zapewniające wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Skupia się na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, poruszając tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem. Oferuje również integrację z różnymi platformami mediów społecznościowych.

Wsparcie na żywo to metoda obsługi klienta. Umożliwia klientom i odwiedzającym komunikację z zespołem obsługi klienta firmy.

Wsparcie na żywo

Dzięki wsparciu na żywo, LiveAgent umożliwia firmom zapewnienie natychmiastowej pomocy klientom i zwiększenie konwersji. To niezbędne narzędzie dla obsługi klienta.

LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: zwiększenie satysfakcji klientów i sprzedaży. Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów.

Tysiące zadowolonych klientów LiveAgent | LiveAgent

Firma LiveAgent to narzędzie wspierające obsługę klienta, które jest skuteczne dla różnych branż: e-commerce, podróże, telekomunikacja i rozrywka. Firmy użytkujące go, jak Covomo czy WebMaster Deals, zauważają poprawę sprzedaży i satysfakcji klientów. LiveAgent jest łatwy w użyciu i poprawia produktywność.

Czat obsługi klienta zapewnia czat w czasie rzeczywistym, w którym klienci mogą rozmawiać z przedstawicielami klientów. Jest to jedno z najszybciej komunikujących się narzędzi.

Usługa czatu

Usługa czatu to narzędzie komunikacji online, umożliwiające rozmowę w czasie rzeczywistym między agentem a klientem. Ważne praktyki to szybkie odpowiedzi, personalizacja i integracja z CRM.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo