Partner
Co to jest Salesforce (Legacy)?
Salesforce (Legacy) to oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM).
Jak możesz tego używać?
Integracja Salesforce (starsza) z LiveAgent umożliwia śledzenie ważnych informacji, takich jak nowi klienci, kontakty, zdarzenia, obiekty, typy obiektów, kampanie i zamknięte możliwości. Możesz także ręcznie tworzyć nowe konta, kampanie, komentarze, sprawy, kontakty i załączniki. Dodawaj kontakty do kampanii, tworzenia i aktualizowania obiektów z pulpitu LiveAgent.
Korzyści
- Śledź relacje z klientami z LiveAgent
- Zarządzaj łatwo zadaniami z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.
Oprogramowanie CRM LiveAgent to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami dla firm, które może być zintegrowane z różnymi narzędziami. Usługi CRM umożliwiają skuteczne zarządzanie interakcjami z klientami i przyczyniają się do dynamizowania pracy zespołów. Zarządzanie obsługą klienta jest kluczowe dla biznesu i przyczynia się do wzrostu zysków i przychodów. Można skorzystać z wielu funkcjonalności oferowanych przez oprogramowanie CRM LiveAgent, które umożliwia przechowywanie danych klientów, zarządzanie zgłoszeniami i integrację z różnymi narzędziami. Newsletter umożliwia uzyskanie najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.
Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego
Wypróbuj wszystkie kanały komunikacji, podczas gdy Twoje konto LiveAgent jest przygotowywane. Czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, formularz kontaktowy, forum, opinie, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp, Slack.
E-mail marketing jest ważnym narzędziem w obsłudze klienta, pozyskiwaniu nowych klientów oraz zwiększeniu sprzedaży. Narzędzia do komunikacji e-mailowej i marketingu e-mailowego oferuje LiveAgent, który dobrze współpracuje z innymi integracjami opartymi na e-mailach. LiveAgent oferuje również niezawodny system zgłoszeń oraz narzędzia do utrzymywania zainteresowania klientów, w tym edytor WYSIWYG do tworzenia szablonów. Dobrej jakości obsługa klienta to kluczowy element sukcesu firmy, a LiveAgent oferuje zestaw narzędzi włącznie z mediami społecznościowymi, czatem na żywo, czatem wideo, rozmowami telefonicznymi, e-mailami, komunikacją za pomocą Slacka oraz możliwością stworzenia forum.