Tagi

Tagi to po prostu słowa lub wyrażenia, których możesz użyć, aby nadać zgłoszeniom więcej konotacji. Tagi zapewniają nieograniczoną elastyczność zarządzania pracy pomocy technicznej. TagiPrzegląd tagów Przykład Możesz oznaczyć wszystkie zgłoszenia, które są w rzeczywistości zapytaniami o sprzedaż, tagiem, takim jak „sprzedaż”.

Oto kilka opcji korzystania z tagów:

  • Dodaj tagi do zgłoszeń, ręcznie lub automatycznie, i użyj tych tagów do niestandardowego toku pracy.
  • Przeglądaj zgłoszenia według tagów.
  • Użyj tagów w regułach biznesowych (reguły, reguły SLA, reguły czasowe) do niestandardowego toku pracy.
  • Twórz widoki i raporty według tagów.

Uwaga: Możesz dodać wiele tagów do jednego zgłoszenia.

Lista możliwych modyfikacji:

Podczas tworzenia tagu możesz go dowolnie modyfikować.

  • Nazwa
  • Kolor tekstu
  • Kolor tła

TagiModyfikacja tagów

Dodawanie tagów do zgłoszeń

Możesz oznaczyć wszystkie zgłoszenia, które są w rzeczywistości zapytaniami dotyczącymi sprzedaży, tagiem, takim jak „sprzedaż”. TagiDodawanie taga

Filtrowanie zgłoszeń według tagów

Możesz odfiltrować wszystkie zgłoszenia, które są rzeczywiście pilne, i zapytania przedsprzedażowe za pomocą tagu, takiego jak „pilne” lub „przedsprzedaż”. TagiFiltrowanie według tagów

Raport tagów

LiveAgent oferuje raport o dodanych tagach do wszystkich zgłoszeń z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu, kanału i agenta. Raport tagów można wyeksportować do pliku CSV. TagiRaport tagów

Raport tagów może wizualizować Twoje dane na wykresach typu:

  • Wykres warstwowy

Tagi

  • Wykres liniowy

Tagi

  • Wykres słupkowy

Tagi

  • Wykres kołowy

Tagi

Opcje wyświetlania raportu tagów (kolumny):

  • Tag
  • Odpowiedź
  • Średni czas nowej odpowiedzi
  • Średni czas otwartej odpowiedzi
  • Połączenia głosowe
  • Nieodebrane połączenia
  • Minuty połączeń
  • Wiadomości czatu
  • Czaty na żywo
  • Nieodebrane wiadomości czatu
  • Średni czas odebrania wiadomości czatu
  • Średni czas trwania czatu
  • Brak rankingu
  • Brak rankingu %
  • Nagrody
  • Nagrody %
  • Upomnienia
  • Upomnienia %
  • Przychodzące wiadomości
  • Połączenia przychodzące
  • Zakończone połączenia
  • Przychodzące czaty
  • Zakończone czaty
  • Uwagi
  • Utworzone zgłoszenia
  • Rozwiązane zgłoszenia

Używaj raportów tagów z interfejsem API

Użyj interfejsu API REST LiveAgent do wywoływania wartości z raportów tagów. Źródła wiedzy Dowiedz się więcej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.