Wersja próbna

Tagi

Tagi to po prostu słowa lub wyrażenia, których możesz użyć, aby dodać więcej konotacji do zgłoszeń . Tagi zapewniają nieograniczoną elastyczność zarządzania i dostosowywania przepływu pracy pomocy technicznej.

Przykład

Możesz chcieć otagować wszystkie zapotrzebowania, które są w rzeczywistości zapytaniami sprzedażowymi, tagiem, takim jak „sprzedaż” lub „przedsprzedaż”.

Oto kilka opcji korzystania z tagów:

  • Dodaj tagi do zgłoszeń, ręcznie lub automatycznie, i użyj tych tagów do tworzenia niestandardowych przepływów pracy.
  • Przeglądaj zgłoszenia według tagów.
  • Używaj tagów w Regułach biznesowych ( Regułach , Zasadach SLA , Regułach czasowe ), aby tworzyć niestandardowe przepływy pracy.
  • Twórz widoki i raporty według tagów.

Notatka:

Możesz dodać wiele tagów do jednego zgłoszenia

Lista możliwych modyfikacji:

Podczas tworzenia tagu możesz go dowolnie modyfikować.

  • Nazwę
  • Kolor tekstu
  • Kolor tła
Modyfikowanie tagów-feature-LiveAgent
Modyfikować tagi

Dodawanie tagów do zgłoszeń

Możesz oznaczyć wszystkie zgłoszenia, które są w rzeczywistości zapytaniami dotyczącymi sprzedaży, tagiem, takim jak „wyprzedaż” lub „przedsprzedaż”.

Filtrowanie zgłoszeń według tagów

Możesz odfiltrować wszystkie zgłoszenia, które są rzeczywiście pilne, i zapytania przedsprzedażowe za pomocą znacznika typu „pilne” lub „przedsprzedaż”.

TagiFiltrowanie według tagów

Raport tagów

LiveAgent oferuje raport o dodanych tagach do wszystkich zgłoszeń z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu , kanału i agenta. Raport tagów można wyeksportować do pliku CSV.

TagiRaport tagów

Raport tagów może pokazywać Twoje dane na następujących typach wykresów:

Opcje wyświetlania raportu tagów (kolumny):

  • Tag
  • Odpowiedź
  • Średni czas nowej odpowiedzi
  • Średni czas otwartej odpowiedzi
  • Połączenia
  • Nieodebrane połączenia
  • Minuty połączeń
  • Wiadomości czatu
  • Czaty
  • Nieodebrane czaty
  • Średni czas odebrania czasu
  • Średni czas czatu
  • Brak rankingu
  • Brak rankingu %
  • Nagrody
  • Nagrody %
  • Nagana
  • Nagana %
  • Przychodzące wiadomości
  • Przychodzące połączenia
  • Zakończone połączenia
  • Przychodzące czaty
  • Zakończone czaty
  • Notatki
  • Utworzone zgłoszenia
  • Rozwiązane zgłoszenia

Używaj raportów tagów z API

Użyj LiveAgent REST API , aby wywołać wartości z raportów tagów.

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

View tickets at a glance

Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.

Start free 14-day trial

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo