Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tagi

Tagi to po prostu słowa lub wyrażenia, których możesz użyć, aby dodać więcej konotacji do zgłoszeń . Tagi zapewniają nieograniczoną elastyczność zarządzania i dostosowywania przepływu pracy pomocy technicznej.

Przykład

Możesz chcieć otagować wszystkie zapotrzebowania, które są w rzeczywistości zapytaniami sprzedażowymi, tagiem, takim jak „sprzedaż” lub „przedsprzedaż”.

Oto kilka opcji korzystania z tagów:

  • Dodaj tagi do zgłoszeń, ręcznie lub automatycznie, i użyj tych tagów do tworzenia niestandardowych przepływów pracy.
  • Przeglądaj zgłoszenia według tagów.
  • Używaj tagów w Regułach biznesowych ( Regułach , Zasadach SLA , Regułach czasowe ), aby tworzyć niestandardowe przepływy pracy.
  • Twórz widoki i raporty według tagów.

Notatka:

Możesz dodać wiele tagów do jednego zgłoszenia

Lista możliwych modyfikacji:

Podczas tworzenia tagu możesz go dowolnie modyfikować.

  • Nazwę
  • Kolor tekstu
  • Kolor tła
Modyfikowanie tagów-feature-LiveAgent
Modyfikować tagi

Dodawanie tagów do zgłoszeń

Możesz oznaczyć wszystkie zgłoszenia, które są w rzeczywistości zapytaniami dotyczącymi sprzedaży, tagiem, takim jak „wyprzedaż” lub „przedsprzedaż”.

Filtrowanie zgłoszeń według tagów

Możesz odfiltrować wszystkie zgłoszenia, które są rzeczywiście pilne, i zapytania przedsprzedażowe za pomocą znacznika typu „pilne” lub „przedsprzedaż”.

TagiFiltrowanie według tagów

Raport tagów

LiveAgent oferuje raport o dodanych tagach do wszystkich zgłoszeń z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu , kanału i agenta. Raport tagów można wyeksportować do pliku CSV.

TagiRaport tagów

Raport tagów może pokazywać Twoje dane na następujących typach wykresów:

Opcje wyświetlania raportu tagów (kolumny):

  • Tag
  • Odpowiedź
  • Średni czas nowej odpowiedzi
  • Średni czas otwartej odpowiedzi
  • Połączenia
  • Nieodebrane połączenia
  • Minuty połączeń
  • Wiadomości czatu
  • Czaty
  • Nieodebrane czaty
  • Średni czas odebrania czasu
  • Średni czas czatu
  • Brak rankingu
  • Brak rankingu %
  • Nagrody
  • Nagrody %
  • Nagana
  • Nagana %
  • Przychodzące wiadomości
  • Przychodzące połączenia
  • Zakończone połączenia
  • Przychodzące czaty
  • Zakończone czaty
  • Notatki
  • Utworzone zgłoszenia
  • Rozwiązane zgłoszenia

Używaj raportów tagów z API

Użyj LiveAgent REST API , aby wywołać wartości z raportów tagów.

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

View tickets at a glance

Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.

Start free 14-day trial

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo