Zrealizuj to Zrealizuj to dzięki oprogramowaniu do angażowania klientów.

Dowiedz się, dlaczego jesteśmy najlepiej ocenianym oprogramowaniem na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Wykorzystaj oprogramowanie do angażowania klientów

Oprogramowanie do obsługi klienta to oprogramowanie, które zarządza komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak czat internetowy, poczta e-mail lub media społecznościowe. Platforma angażująca klienta zazwyczaj zawiera funkcje wspierające komunikację wielokanałową, systemy CRM, raportowanie, personalizację marketingu i samoobsługę klienta. Główną korzyścią biznesową korzystania z oprogramowania do angażowania klientów jest zwiększenie przychodów, zwrotu z inwestycji i satysfakcji klienta.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Men shaking hands - illustration

Zainwestuj w oprogramowanie do angażowania klientów

Oprogramowanie do zaangażowania klientów służy do tworzenia i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami. Jeśli konsekwentnie zapewniasz swoim klientom przyjemną obsługę, to statystycznie bardziej prawdopodobne, że klient stanie się lojalny wobec Twojej marki. W rzeczywistości 96% klientów twierdzi, że obsługa klienta jest ważna przy wyborze lojalności wobec marki.

Posiadanie lojalnych klientów ma swoje ogromne zalety – są oni czterokrotnie bardziej skłonni wspierać Twój biznes poprzez promowanie marki, które obejmuje recenzje oraz rekomendacje szeptane. Gdy lojalni klienci inwestują w Twoją markę, są pięć razy bardziej skłonni do ponownych zakupów od Ciebie. Ważne jest zatem, aby nieustannie dążyć do poprawy obsługi klienta. Według Forbesa 84% firm, które pracują nad poprawą obsługi klienta, odnotowuje wzrost przychodów.

Główne funkcje

Na rynku jest wielu dostawców oprogramowania do obsługi klienta i może być trudno odróżnić, które oprogramowanie jest najlepsze i które funkcje są niezbędne. Dla Twojej wygody przygotowaliśmy listę głównych funkcji oprogramowania do obsługi klienta. Dostawcy oprogramowania do zarządzania klientami powinni uwzględnić w swoich podstawowych pakietach: wielokanałowe zaangażowanie klienta, automatyzację, grywalizację, raportowanie, zarządzanie scentralizowane, integracje, segmentację i wbudowany CRM.

features overview - integration
social notifications - illustration

Wielokanałowe zaangażowanie

Odpowiednie oprogramowanie do angażowania klientów dla biznesu powinno zapewniać możliwość komunikowania się z klientami za pośrednictwem wielu preferowanych przez klientów kanałów, takich jak e-mail, SMS, połączenie głosowe lub media społecznościowe.

Automatyzacja

Automatyzacja to podstawowa funkcja oprogramowania do obsługi klienta, ponieważ oszczędza mnóstwo czasu. Automatyzacja i jej zasady pozwalają realizować strategie zaangażowania klientów, gdy spełnione są określone kryteria. Na przykład, jeśli klient wielokrotnie kupił określony produkt, może otrzymać promocyjną wiadomość e-mail, gdy artykuł zostanie uzupełniony lub w sprzedaży.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Grywalizacja

Oprogramowanie do obsługi klienta powinno być korzystne zarówno dla Twoich klientów, jak i personelu. Funkcja grywalizacji to zabawny sposób na nagradzanie agentów i promowanie zdrowej rywalizacji między zespołami i osobami. Zwiększ produktywność, rozdając odznaki i zdobywając kolejne poziomy.

Raportowanie

Proaktywne oprogramowanie do angażowania klientów powinno zapewniać w pełni funkcjonalny  pakiet analityczny, który zapewnia zaawansowane narzędzia do analizy i raportowania.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Scentralizowane zarządzanie

Scentralizowany system zarządzania umożliwia przeglądanie i zarządzanie wszystkimi danymi klientów i komunikacją z jednego pulpitu nawigacyjnego. Niezależnie od tego, z którego kanału otrzymasz zapytanie klienta, wszystko dotrze do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej, do której ma dostęp cały zespół obsługi klienta.

Integracje

Oprogramowanie angażujące klientów powinno mieć możliwość integracji z innymi aplikacjami, z których już korzystasz w codziennych działaniach biznesowych. Aplikacje innych firm i ich integracje mogą obejmować systemy POS, systemy e-commerce i media społecznościowe.

app installation - illustration
segment - illustration

Segmentacja

Segmentacja klientów jest ważną cechą, ponieważ pozwala posegmentować klientów według zebranych danych. Korzystając z segmentacji, możesz łatwo kierować reklamy do określonych grup klientów i personalizować treści, które im dostarczasz.

CRM

Świetne oprogramowanie do angażowania klientów powinno zawierać wbudowany CRM, ponieważ umożliwia on zarządzanie wszystkimi niezbędnymi danymi klientów, od informacji kontaktowych po poprzednie zamówienia i zgłoszenia.

customer profile
book lover - illustration

Baza wiedzy dla klientów

Bazy wiedzy dla klientów są wielkim atutem każdego oprogramowania do obsługi klienta. Umożliwiają klientom szybkie znajdowanie potrzebnych odpowiedzi bez konieczności bezpośredniego kontaktu z Tobą. Są także atutem zarówno dla Twoich klientów, jak i agentów. Bazy wiedzy skracają czas oczekiwania klientów na odpowiedź, obciążenie Twoich agentów, a także czas spędzony na rozwiązywaniu zgłoszeń.

Platforma do obsługi klienta LiveAgent ma wszystko

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do angażowania klientów, które pozwala skupić się na rozwijaniu relacji z klientami. Co oferuje LiveAgent?

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Uniwersalna skrzynka odbiorcza pomaga organizować zapytania klientów w wielu kanałach i umożliwia szybkie rozwiązywanie zgłoszeń.

Funkcje grywalizacji

Funkcje grywalizacji, których możesz użyć do nagradzania i motywowania ciężko pracujących pracowników obsługi klienta.

System raportowy

Kompleksowe systemy raportowania, które pozwalają szybko sprawdzić, jak dobrze komunikujesz się z klientami.

man and woman receiving awards

Wypróbuj LiveAgent dziś

Jeśli szukasz obecnie najlepszego oprogramowania do zaangażowania, wypróbuj LiveAgent. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najwyżej oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 r. Oferujemy bezpłatny 14-dniowy okres próbny oprogramowania do obsługi klienta. Nie wymagamy karty kredytowej. Zadbaj o zadowolenie i zaangażowanie klientów dzięki LiveAgent.

smiling woman with coffee

LiveAgent sprawia, że ​​obsługa klienta jest milion razy łatwiejsza. Nasz czas odpowiedzi jest teraz szybszy o 26%.

black Martinus logo

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zOprogramowanie do angażowania klientów
Czy IVR od Kavkom jest odpowiednim wyborem dla Twojej firmy? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się więcej o jego wynikach.

Recenzja IVR od Kavkom

Czy IVR od Kavkom jest odpowiednim wyborem dla Twojej firmy? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się więcej o jego wynikach.

Czy chcesz zautomatyzować powtarzalne zadania agentów? Dowiedz się o zautomatyzowanych procesach obsługi klienta, aby od razu usprawnić swój biznes.

Zautomatyzowana obsługa klienta

Czy chcesz zautomatyzować powtarzalne zadania agentów? Dowiedz się o zautomatyzowanych procesach obsługi klienta, aby od razu usprawnić swój biznes.

Reviews - Recenzje Oprogramowania Ivr Menu Glosowego

Recenzje oprogramowania IVR (menu głosowego)

Reviews - Recenzje Oprogramowania Ivr Menu Glosowego

Przeczytaj naszą recenzję menu głosowego (IVR) od Infobip i dowiedz się, jakie są wady i zalety korzystania z tego rozwiązania.

Recenzja IVR od Infobip

Przeczytaj naszą recenzję menu głosowego (IVR) od Infobip i dowiedz się, jakie są wady i zalety korzystania z tego rozwiązania.

Interfejs agenta oznacza, że agent ma pełną władzę we wszystkim, co z nim związane, kiedy się loguje. Może zarządzać swoim profilem, dostosowywać go i ustawiać tak, jak chce.

Interfejs agenta

Interfejs agenta oznacza, że agent ma pełną władzę we wszystkim, co z nim związane, kiedy się loguje. Może zarządzać swoim profilem, dostosowywać go i ustawiać tak, jak chce.

Zrozumienie Twoich klientów, które opiera się na ich zachowaniu, preferencjach, doświadczeniach z Twoją firmą, służy do podejmowania decyzji.

Insight klienta

Zrozumienie Twoich klientów, które opiera się na ich zachowaniu, preferencjach, doświadczeniach z Twoją firmą, służy do podejmowania decyzji.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo