Wykorzystaj oprogramowanie do zaangażowania klientów

Oprogramowanie do angażowania klientów to oprogramowanie, które zarządza komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak czat internetowy, poczta elektroniczna lub media społecznościowe. Oprogramowanie angażujące klientów zwykle zawiera funkcje obsługujące komunikację wielokanałową, systemy CRM, raportowanie, personalizację marketingową i samoobsługę klienta. Główną korzyścią biznesową wynikającą z korzystania z oprogramowania do obsługi klienta są zwiększone przychody, zwrot z inwestycji i satysfakcja klienta.

Zamknij Więcej

Inwestuj w oprogramowanie do angażowania klientów

Oprogramowanie do zaangażowania klientów służy do tworzenia i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami. Jeśli konsekwentnie zapewniasz swoim klientom przyjemną obsługę, to statystycznie bardziej prawdopodobne, że klient stanie się lojalny wobec Twojej marki. W rzeczywistości 96% klientów twierdzi, że obsługa klienta jest ważna przy wyborze lojalności wobec marki.

Posiadanie lojalnych klientów ma swoje ogromne zalety – są czterokrotnie bardziej skłonni wspierać Twój biznes poprzez promowanie marki, które obejmuje recenzje oraz rekomendacje szeptane. Gdy lojalni klienci inwestują w Twoją markę, są pięć razy bardziej skłonni do ponownych zakupów od Ciebie. Dlatego ważne jest, aby nieustannie dążyć do poprawy obsługi klienta. Według Forbesa 84% firm, które pracują nad poprawą obsługi klienta, odnotowuje wzrost przychodów.

Główne cechy

Na rynku jest wielu dostawców oprogramowania do obsługi klienta i może być trudno odróżnić, które oprogramowanie jest najlepsze i które funkcje są niezbędne. Dla Twojej wygody przygotowaliśmy listę głównych funkcji oprogramowania do obsługi klienta. Dostawcy oprogramowania do zarządzania klientami powinni uwzględnić w swoich podstawowych pakietach: wielokanałowe zaangażowanie klienta, automatyzację, grywalizację, raportowanie, zarządzanie scentralizowane, integracje, segmentację i wbudowany CRM.

podsumowania funkcji jg7a
powiadomienia ro8o

Wielokanałowe zaangażowanie

Odpowiednie oprogramowanie do angażowania klientów dla biznesu powinno zapewniać możliwość komunikowania się z klientami za pośrednictwem wielu preferowanych przez klientów kanałów, takich jak e-mail, SMS, połączenie głosowe lub media społecznościowe.

Automatyzacja

Automatyzacja to podstawowa funkcja oprogramowania do obsługi klienta, ponieważ oszczędza mnóstwo czasu. Automatyzacja i jej zasady pozwalają realizować strategie zaangażowania klientów, gdy spełnione są określone kryteria. Na przykład, jeśli klient wielokrotnie kupił określony produkt, może otrzymać promocyjną wiadomość e-mail, gdy artykuł zostanie uzupełniony lub w sprzedaży.

anuluj sztuczna inteligencja oyww
undraw zwycięzcy ao2o

Grywalizacja

Oprogramowanie do obsługi klienta powinno być korzystne zarówno dla Twoich klientów, jak i personelu. Funkcja grywalizacji to zabawny sposób na nagradzanie agentów i promowanie zdrowej rywalizacji między zespołami i osobami. Zwiększ produktywność, rozdając odznaki i zdobywając kolejne poziomy

Raportowanie

Proaktywne oprogramowanie do angażowania klientów powinno zapewniać w pełni funkcjonalny  pakiet analityczny, który zapewnia zaawansowane narzędzia do analizy i raportowania.

undraw raport mx0a
kinyit emailek 6uqr

Scentralizowane zarządzanie

Scentralizowany system zarządzania umożliwia przeglądanie i zarządzanie wszystkimi danymi klientów i komunikacją z jednego pulpitu nawigacyjnego. Niezależnie od tego, z którego kanału otrzymasz zapytanie klienta, wszystko dotrze do jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której ma dostęp cały zespół obsługi klienta.

Integracje

Oprogramowanie angażujące klientów powinno mieć możliwość integracji z aplikacjami innych firm, z których już korzystasz w codziennych działaniach biznesowych. Aplikacje innych firm i ich integracje mogą obejmować systemy POS, systemy handlu elektronicznego i media społecznościowe.

instalacja aplikacji mbdv
undraw segment uwu1

Segmentacja

Segmentacja klientów jest ważną cechą, ponieważ pozwala posegmentować klientów według zebranych danych. Korzystając z segmentacji, możesz łatwo kierować reklamy do określonych grup klientów i personalizować treści, które im dostarczasz.

CRM

Świetne oprogramowanie do angażowania klientów powinno zawierać wbudowany CRM, ponieważ umożliwia on zarządzanie wszystkimi niezbędnymi danymi klientów, od informacji kontaktowych po poprzednie zamówienia i tickety.

odkryj profil 6l1l
odkryj miłośnik książek mkck

Baza wiedzy dla klientów

Bazy wiedzy dla klientów są wielkim atutem każdego oprogramowania do obsługi klienta. Umożliwiają klientom szybkie znajdowanie potrzebnych odpowiedzi bez konieczności bezpośredniego kontaktu z Tobą. Baza wiedzy dla klientów jest atutem zarówno dla Twoich klientów, jak i agentów. Bazy wiedzy skracają czas oczekiwania klientów na odpowiedź, obciążenie Twoich agentów, a także czas spędzony na rozwiązywaniu zgłoszeń.

LiveAgent ma wszystko

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do angażowania klientów, które pozwala skupić się na rozwijaniu relacji z klientami. LiveAgent oferuje:

obsluga klienta niemozliwa wspolpraca przez email

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

Uniwersalna skrzynka odbiorcza pomaga organizować zapytania klientów w wielu kanałach i umożliwia szybkie odpowiadanie na nie.

008 pytanie

Baza wiedzy

Nieoceniona funkcja, która umożliwia klientom szybkie znajdowanie odpowiedzi bez konieczności przesyłania zgłoszeń. 

Kontroler

Funkcje grywalizacji

Funkcje grywalizacji, których możesz użyć do nagradzania i motywowania ciężko pracujących pracowników obsługi klienta.

czat na zywo zwieksza sprzedaz

System raportowy

Potężne systemy raportowania, które pozwalają szybko sprawdzić, jak dobrze komunikujesz się z klientami.

kobieta i mężczyzna odbierają nagrody

Wypróbuj LiveAgent dziś

Jeśli szukasz obecnie najlepszego oprogramowania do zaangażowania, wypróbuj LiveAgent. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 r. Oferujemy bezpłatną wersję próbną oprogramowania do obsługi klienta, która trwa 14 dni. Nie wymagamy karty kredytowej. Dbaj o zadowolenie i zaangażowanie klientów dzięki LiveAgent.

zdjecia osoba 2

LiveAgent sprawia, że ​​obsługa klienta jest milion razy łatwiejsza. Nasz czas odpowiedzi jest teraz szybszy o 26%.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus czarne

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.