Partner
Partner website
Dowiedz się więcej
Co to jest IP Voice?
IP VOICE to argentyńska firma z Mar del Plata stworzona z wizją świadczenia wysokiej jakości, dostępnych usług, wyróżniających się konkurencyjną ceną.
Od 2009 roku IP Voice dostarcza rozwiązania telefonii VOIP dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz firm z najnowszą technologią.
W dalszej kolejności IP Voice dodaje usługi Internetu dla gospodarstw domowych, poszerzając tym samym swoje portfolio produktów i usług, zawsze zachowując najlepszą na rynku relację ceny do jakości.
Jak możesz go używać?
LiveAgent i IP Voice są teraz partnerami, dzięki czemu integracja IP Voice jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru IP Voice VoIP z Twoim centrum telefonicznym.
Jeśli chcesz połączyć IP Voice z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj IP Voice
4. Kliknij dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji IP Voice:
IP Voice i LiveAgent są partnerami. Tak więc, jeśli masz subskrypcję w LiveAgent, integracja jest bezpłatna. Jednak IP Voice pobiera opłaty za swoje usługi, ponieważ firma działa osobno.
Zalety IP Voice
- Opłacalne
- Ulepszony CX
- Dostęp w całej Argentynie
- Wysoka niezawodność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently Asked Questions
Co to jest IP Voice?
IP VOICE to argentyńska firma z Mar del Plata stworzona z wizją dostarczania wysokiej jakości, dostępnych usług, wyróżniająca się konkurencyjną ceną.
Ile kosztuje integracja IP Voice z LiveAgent?
LiveAgent już zintegrował IP Voice. Dzięki temu integracja jest bezpłatna. Należy jednak pamiętać, że IP Voice pobiera opłaty za swoje usługi.
Jak zaimplementować numer IP Voice VoIP w LiveAgent?
Jak wspomnieliśmy wcześniej, IP Voice jest już częścią LiveAgent. Wystarczy się zalogować i postępować zgodnie z tym przewodnikiem: Przejdź do sekcji Konfiguracje > Zadzwoń > Liczby > IP Voice. Dodaj numer VoIP i użyj go od razu.
IVR może być wykorzystane do ulepszania marketingu poprzez generowanie leadów i kwalifikację klientów. Dzięki automatyzacji zamówień i ankietom, można oszczędzić czas i obniżyć koszty. IVR może również pomóc w mierzeniu i doskonaleniu obsługi klienta. Wybór systemu IVR wymaga zdefiniowania potrzeb i badania potencjalnych rozwiązań.
LiveAgent to platforma oferująca wiele funkcji i integracji do obsługi klienta, włącznie z mediami społecznościowymi, czatem na żywo, czatem wideo, rozmowami telefonicznymi, e-mailami, komunikacją za pomocą Slacka oraz możliwością stworzenia forum. Aby poprawić obsługę klienta, należy skupić się na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych zespołu, umożliwieniu kontaktu z klientami za pośrednictwem różnych kanałów oraz wykorzystaniu systemu obsługi klienta. Wysoka jakość obsługi jest kluczowa dla pozyskiwania nowych klientów i zwiększania ich lojalności. Istnieją różne typy ankiet dotyczących obsługi klienta, które można rozpowszechniać na różne sposoby, takie jak e-maile, biuletyny, czaty lub media społecznościowe, wymagają one jednak szczegółowej analizy. LiveAgent posiada również centrum wsparcia oraz program lojalnościowy, a dostępna jest również wersja testowa.