Partner
Co to jest IP Voice?
IP VOICE to argentyńska firma z Mar del Plata stworzona z wizją świadczenia wysokiej jakości, dostępnych usług, wyróżniających się konkurencyjną ceną.
Od 2009 roku IP Voice dostarcza rozwiązania telefonii VOIP dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz firm z najnowszą technologią.
W dalszej kolejności IP Voice dodaje usługi Internetu dla gospodarstw domowych, poszerzając tym samym swoje portfolio produktów i usług, zawsze zachowując najlepszą na rynku relację ceny do jakości.
Jak możesz go używać?
LiveAgent i IP Voice są teraz partnerami, dzięki czemu integracja IP Voice jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru IP Voice VoIP z Twoim centrum telefonicznym.
Jeśli chcesz połączyć IP Voice z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery
3. Wyszukaj IP Voice
4. Kliknij dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające
Koszt integracji IP Voice:
IP Voice i LiveAgent są partnerami. Tak więc, jeśli masz subskrypcję w LiveAgent, integracja jest bezpłatna. Jednak IP Voice pobiera opłaty za swoje usługi, ponieważ firma działa osobno.
Zalety IP Voice
- Opłacalne
- Ulepszony CX
- Dostęp w całej Argentynie
- Wysoka niezawodność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently asked questions
Co to jest IP Voice?
IP VOICE to argentyńska firma z Mar del Plata stworzona z wizją dostarczania wysokiej jakości, dostępnych usług, wyróżniająca się konkurencyjną ceną.
Ile kosztuje integracja IP Voice z LiveAgent?
LiveAgent już zintegrował IP Voice. Dzięki temu integracja jest bezpłatna. Należy jednak pamiętać, że IP Voice pobiera opłaty za swoje usługi.
Jak zaimplementować numer IP Voice VoIP w LiveAgent?
Jak wspomnieliśmy wcześniej, IP Voice jest już częścią LiveAgent. Wystarczy się zalogować i postępować zgodnie z tym przewodnikiem: Przejdź do sekcji Konfiguracje > Zadzwoń > Liczby > IP Voice. Dodaj numer VoIP i użyj go od razu.
LiveAgent oferuje rozwiązania z zakresu VoIP, w tym dialery, buffory jittera i urządzenia telefoniczne, co pozwala na zwiększenie wydajności centrum obsługi telefonicznej. Firma zapewnia także wsparcie i różne funkcje dla swoich klientów. Istnieją różne rodzaje telefonów VoIP, a każdy dostawca usług VoIP oferuje różne funkcje, w tym podstawowe funkcje, takie jak wykonywanie i odbieranie połączeń oraz bardziej zaawansowane funkcje, takie jak jakość HD i konferencje wideo. Do prawidłowego działania telefonu VoIP potrzebne jest niezawodne połączenie internetowe.Optimal Call to słowacki dostawca usług telekomunikacyjnych i VoIP, który oferuje usługi dla klientów na Słowacji i w Czechach.
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla biznesu z zakresu przenoszenia danych i programu VoIP. Współpracuje z partnerami i oferuje program lojalnościowy. Firma posiada blog i szablony do testu pisania. Centrum wsparcia oferuje status systemu, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. LiveAgent dba o satysfakcję klientów i oferuje możliwość subskrypcji newslettera. Firma działa od 2004 roku i posiada wszystkie niezbędne polityki bezpieczeństwa oraz regulaminy.
LiveAgent to oprogramowanie pomocy technicznej, które umożliwia łatwe łączenie się z zespołem za pomocą wewnętrznego czatu. Czat zespołowy zapewnia bezpieczną i efektywną komunikację między współpracownikami. LiveAgent oferuje również funkcję białej listy umożliwiającej logowanie z określonych adresów IP oraz wiele innych funkcji, takich jak walidator haseł. Firma oferuje bezpłatną wersję próbną i jest skierowana do firm przemysłowych i biznesowych. Można umówić się na demo lub skorzystać z czatu na żywo, aby uzyskać więcej informacji.