IP Voice

Co to jest IP Voice?

IP VOICE to argentyńska firma z Mar del Plata stworzona z wizją świadczenia wysokiej jakości, dostępnych usług, wyróżniających się konkurencyjną ceną.

Od 2009 roku IP Voice dostarcza rozwiązania telefonii VOIP dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz firm z najnowszą technologią.

W dalszej kolejności IP Voice dodaje usługi Internetu dla gospodarstw domowych, poszerzając tym samym swoje portfolio produktów i usług, zawsze zachowując najlepszą na rynku relację ceny do jakości.

Jak możesz go używać?

LiveAgent i IP Voice są teraz partnerami, dzięki czemu integracja IP Voice jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru IP Voice VoIP z Twoim centrum telefonicznym.

Jeśli chcesz połączyć IP Voice z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami.

1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent

2. Przejdź do Numery

IP Voice

3. Wyszukaj IP Voice

IP Voice

4. Kliknij dodaj

5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające

Konfiguracja IP Voice za pomocą LiveAgent

Koszt integracji IP Voice:

IP Voice i LiveAgent są partnerami. Tak więc, jeśli masz subskrypcję w LiveAgent, integracja jest bezpłatna. Jednak IP Voice pobiera opłaty za swoje usługi, ponieważ firma działa osobno.

Zalety IP Voice

  • Opłacalne
  • Ulepszony CX 
  • Dostęp w całej Argentynie
  • Wysoka niezawodność

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free IP Voice integration!

Frequently asked questions

Co to jest IP Voice?

IP VOICE to argentyńska firma z Mar del Plata stworzona z wizją dostarczania wysokiej jakości, dostępnych usług, wyróżniająca się konkurencyjną ceną.

Ile kosztuje integracja IP Voice z LiveAgent?

LiveAgent już zintegrował IP Voice. Dzięki temu integracja jest bezpłatna. Należy jednak pamiętać, że IP Voice pobiera opłaty za swoje usługi.

Jak zaimplementować numer IP Voice VoIP w LiveAgent?

Jak wspomnieliśmy wcześniej, IP Voice jest już częścią LiveAgent. Wystarczy się zalogować i postępować zgodnie z tym przewodnikiem: Przejdź do sekcji Konfiguracje > Zadzwoń > Liczby > IP Voice. Dodaj numer VoIP i użyj go od razu.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo