Partner
Aby aktywować wtyczkę LDAP , wykonaj poniższe instrukcje:
- Najpierw musisz aktywować rozszerzenie LDAP w LiveAgent . Przejdź do Konfiguracja- > System – > Wtyczki i aktywuj wtyczkę o nazwie „LDAP”.
- LiveAgent uruchomi się ponownie i zobaczysz nowe menu opcji -> Konfiguracja -> LDAP. Okno konfiguracji będzie wyglądać następująco:

- Następnie musisz wypełnić wszystkie pola (z wyjątkiem opcji „Port serwera LDAP”, która jest opcjonalna):
- URL serwera LDAP: to jest adres URL Twojej usługi LDAP.
- LDAP server port: optional, determine LDAP service custom port
- Base DN: twój katalog podstawowy. Przykład: dc=example, dc=com
- Pole ID użytkownika: nazwa pola, które jednoznacznie identyfikuje każdego użytkownika w strukturze LDAP. Zwykle może to być cn lub uid .
- Pole adresu e-mail użytkownika: jest to nazwa pola zawierającego adres e-mail użytkownika w strukturze LDAP. Przykład: poczta
Uwaga: pole poczty musi zawierać prawidłowy adres e-mail, w przeciwnym razie użytkowników nie można importować do usługi LiveAgent jako agentów . Jeśli użytkownik ma więcej niż jeden adres e-mail, tylko pierwszy adres e-mail jest używany jako identyfikator w LiveAgent.
- Teraz zapisz swoje ustawienia. Nowe opcje pojawią się tuż pod przyciskiem Zapisz.
Co to jest LDAP?
LDAP to skrót od Lightweight Directory Access Protocol. Jest to protokół aplikacji używany w sieci IP do zarządzania i uzyskiwania dostępu do rozproszonej usługi katalogowej. Podstawowym celem usługi katalogowej jest zapewnienie systematycznego zestawu rekordów, zwykle zorganizowanych w strukturę hierarchiczną.
Jak możesz tego używać?
- Importuj agentów ze struktury katalogów LDAP
- Logowanie agentów przy użyciu uwierzytelniania w usłudze LDAP (przy użyciu adresu e-mail agenta i hasła z LDAP)
- Jeśli usługa LDAP nie jest dostępna, usługa LiveAgent użyje własnej domyślnej metody uwierzytelniania.
Uwaga: tylko agenci z wypełnionymi polami e-mail mogą być importowani do LiveAgent.
Frequently asked questions
Co to jest LDAP?
LDAP to skrót od Lightweight Directory Access Protocol, którego można używać do przechowywania informacji o użytkownikach, aplikacjach i nie tylko.
Jak można zintegrować LDAP z LiveAgent?
1. Aktywuj wtyczkę LDAP w LiveAgent (Konfiguracje - System - Wtyczka - LDAP)
2. Wypełnij dane logowania i UŻYJ
LiveAgent to platforma czatu na żywo, która pozwala na rozwiązywanie problemów klientów w czasie rzeczywistym i zwiększa zaangażowanie klientów. Oferowana jest bezpłatna wersja próbna, a także webinary, które pomagają poprawić obsługę klienta. Integracja Clockify pozwala na śledzenie efektywności obsługi klienta bezpośrednio z poziomu oprogramowania pomocy technicznej. LiveAgent oferuje również wsparcie dla wielu firm na całym świecie.
LiveAgent jest narzędziem do obsługi klienta oferującym wiele funkcjonalności, w tym przycisk czatu na żywo. Integracja z uKit pozwala łatwo umieścić go na stronie. Korzystanie z LiveAgent przyczynia się do zwiększenia współczynnika konwersji, oferuje darmowe próby 7 lub 30 dni oraz dostosowujący się design. Współpracuje z innymi aplikacjami, takimi jak Zapier czy Clockify. Dowiedz się wszystkiego o LiveAgent dzięki webinariom.
LiveAgent to platforma czatu na żywo, oferująca rozwiązania dla biznesu i przemysłu poprzez centrum wsparcia, przenoszenie danych, oraz dziennik zmian. Platforma oferuje uniwersalną skrzynkę odbiorczą, kontakt z klientami poprzez społeczności i newsletter oraz program lojalnościowy. LiveAgent zapewnia darmowe próby, cennik, integracje oraz alternatywy, a także webinary i testy pisania. Platforma oferuje obsługę wielu języków i wsparcie dla wielu firm na całym świecie, a także integrację z oprogramowaniem do śledzenia efektywności obsługi klienta, jakim jest Clockify. Firma posiada bogate źródła edukacyjne oraz blog, a właściciele konta są powiadamiani o procesie instalacji drogą mailową.
LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.