Partner
Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby zintegrować LiveAgent z Opencart.
- Pobierz rozszerzenie LiveAgent ze strony Opencart.

- Rozpakuj pobrany plik i prześlij pliki admin+catalog do folderu Opencart na swoim serwerze lub hostingu.

- Przejdź do sekcji Moduły w panelu administracyjnym Opencart i wybierz integrację LiveAgent (zielony przycisk).

- Zmień jego stan na enabled (włączony).

- Nowy moduł: Integracja z LiveAgent-> Konfiguracja został dodany w sekcji Moduły, teraz kliknij niebieski przycisk.

- Jeśli masz już konto LiveAgent, kliknij> POMIŃ TEN KROK, MAM JUŻ KONTO i podaj adres URL, adres e-mail i klucz API Twojego konta. Jeśli nie masz konta, możesz utworzyć nowe w tym oknie.

Gdzie jest klucz API?
Na swoim koncie LiveAgent przejdź do opcji Konfiguracja>System>API i skopiuj stąd klucz API.

- Gotowe! Domyślny przycisk czatu na żywo jest wyświetlany w Twojej witrynie. Jeśli chcesz zmienić ten przycisk, dodaj nowe przyciski do swojego konta LiveAgent, a następnie kliknij Użyj tego przycisku w module OpenCart LiveAgent.

Czym jest OpenCart?
OpenCart jest gotowym rozwiązaniem ecommerce dla koszyków zakupowych. Wystarczy zainstalować OpenCart, wybrać szablon, dodać produkty i już możesz zacząć przyjmować zamówienia. OpenCart ma już wbudowane zarządzanie zamówieniami i wiele bramek płatności, a ze swojej strony zapewniamy dożywotnią bezpłatną pomoc techniczną i bezpłatne aktualizacje oprogramowania.
Jak możesz tego użyć?
Integracja LiveAgent z OpenCart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie OpenCart.
Frequently asked questions
Co to jest OpenCart?
OpenCart to system koszyka na zakupy od 2005 roku, z ponad 900 000 stron internetowych.
Jakie są zalety integracji OpenCart z LiveAgent?
LiveAgent zapewnia integrację z OpenCart, która umożliwia klientom wdrożenie przycisku czatu na żywo w ich witrynie internetowej. Oto kilka korzyści z wdrożenia przycisku czatu na żywo: - opłacalne - poprawia sprzedaż - zwiększa satysfakcję klientów
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
Ogłoszenie integracji Twittera
Twitter recently updated its API v.2 monetization structure, which resulted in an increase in the price of Enterprise variants to over 40,000 EUR. This integration cost would be too high for most of our clients, so we have implemented a new solution that allows for continued use of Twitter integration with LiveAgent without incurring high costs. The new solution offers the option to insert your Twitter API into LiveAgent, maintaining a connection with Twitter while keeping costs low. Our main goal is to provide high-quality services while minimizing costs for our clients. We believe that this new solution will allow you to effectively utilize Twitter integration for customer support. LiveAgent offers affordable Twitter integration, allowing you to stay connected with your customers.