Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby zintegrować LiveAgent z Opencart.
- Pobierz rozszerzenie LiveAgent ze strony Opencart.

- Rozpakuj pobrany plik i prześlij pliki admin+catalog do folderu Opencart na swoim serwerze lub hostingu.

- Przejdź do sekcji Moduły w panelu administracyjnym Opencart i wybierz integrację LiveAgent (zielony przycisk).

- Zmień jego stan na enabled (włączony).

- Nowy moduł: Integracja z LiveAgent-> Konfiguracja został dodany w sekcji Moduły, teraz kliknij niebieski przycisk.

- Jeśli masz już konto LiveAgent, kliknij> POMIŃ TEN KROK, MAM JUŻ KONTO i podaj adres URL, adres e-mail i klucz API Twojego konta. Jeśli nie masz konta, możesz utworzyć nowe w tym oknie.

Gdzie jest klucz API?
Na swoim koncie LiveAgent przejdź do opcji Konfiguracja>System>API i skopiuj stąd klucz API.

- Gotowe! Domyślny przycisk czatu na żywo jest wyświetlany w Twojej witrynie. Jeśli chcesz zmienić ten przycisk, dodaj nowe przyciski do swojego konta LiveAgent, a następnie kliknij Użyj tego przycisku w module OpenCart LiveAgent.

Czym jest OpenCart?
OpenCart jest gotowym rozwiązaniem ecommerce dla koszyków zakupowych. Wystarczy zainstalować OpenCart, wybrać szablon, dodać produkty i już możesz zacząć przyjmować zamówienia. OpenCart ma już wbudowane zarządzanie zamówieniami i wiele bramek płatności, a ze swojej strony zapewniamy dożywotnią bezpłatną pomoc techniczną i bezpłatne aktualizacje oprogramowania.
Jak możesz tego użyć?
Integracja LiveAgent z OpenCart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie OpenCart.
Frequently asked questions
Co to jest OpenCart?
OpenCart to system koszyka na zakupy od 2005 roku, z ponad 900 000 stron internetowych.
Jakie są zalety integracji OpenCart z LiveAgent?
LiveAgent zapewnia integrację z OpenCart, która umożliwia klientom wdrożenie przycisku czatu na żywo w ich witrynie internetowej. Oto kilka korzyści z wdrożenia przycisku czatu na żywo:
- opłacalne
- poprawia sprzedaż
- zwiększa satysfakcję klientów