OpenCart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
OpenCart Polityka prywatności
Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby zintegrować LiveAgent z Opencart.
- Pobierz rozszerzenie LiveAgent ze strony Opencart.
- Rozpakuj pobrany plik i prześlij pliki admin+catalog do folderu Opencart na swoim serwerze lub hostingu.
- Przejdź do sekcji Moduły w panelu administracyjnym Opencart i wybierz integrację LiveAgent (zielony przycisk).
- Zmień jego stan na enabled (włączony).
- Nowy moduł: Integracja z LiveAgent-> Konfiguracja został dodany w sekcji Moduły, teraz kliknij niebieski przycisk.
- Jeśli masz już konto LiveAgent, kliknij> POMIŃ TEN KROK, MAM JUŻ KONTO i podaj adres URL, adres e-mail i klucz API Twojego konta. Jeśli nie masz konta, możesz utworzyć nowe w tym oknie.
Gdzie jest klucz API?
Na swoim koncie LiveAgent przejdź do opcji Konfiguracja>System>API i skopiuj stąd klucz API.
- Gotowe! Domyślny przycisk czatu na żywo jest wyświetlany w Twojej witrynie. Jeśli chcesz zmienić ten przycisk, dodaj nowe przyciski do swojego konta LiveAgent, a następnie kliknij Użyj tego przycisku w module OpenCart LiveAgent.
Czym jest OpenCart?
OpenCart jest gotowym rozwiązaniem ecommerce dla koszyków zakupowych. Wystarczy zainstalować OpenCart, wybrać szablon, dodać produkty i już możesz zacząć przyjmować zamówienia. OpenCart ma już wbudowane zarządzanie zamówieniami i wiele bramek płatności, a ze swojej strony zapewniamy dożywotnią bezpłatną pomoc techniczną i bezpłatne aktualizacje oprogramowania.
Jak możesz tego użyć?
Integracja LiveAgent z OpenCart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie OpenCart.
Frequently Asked Questions
Co to jest OpenCart?
OpenCart to system koszyka na zakupy od 2005 roku, z ponad 900 000 stron internetowych.
Jakie są zalety integracji OpenCart z LiveAgent?
LiveAgent zapewnia integrację z OpenCart, która umożliwia klientom wdrożenie przycisku czatu na żywo w ich witrynie internetowej. Oto kilka korzyści z wdrożenia przycisku czatu na żywo: - opłacalne - poprawia sprzedaż - zwiększa satysfakcję klientów
Integracja Shopify z LiveAgent pozwala na łatwe zarządzanie sklepem online, oferując funkcje takie jak czat na żywo, wsparcie klienta i narzędzia marketingowe. Dzięki temu możesz zwiększyć zaangażowanie i satysfakcję klientów, oszczędzając czas i pieniądze. Dowiedz się więcej, jak skutecznie skonfigurować tę integrację i poprawić swoje doświadczenie ecommerce już dziś!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!