X-Cart integration
Zacznij zapewniać niesamowitą obsługę klienta, umieszczając przycisk czatu na żywo w swoim sklepie X-Cart. Aby rozpocząć integrację, kliknij ten link lub wykonaj poniższe czynności.
- Otwórz „Rozszerzenia-> Marketplace” w obszarze administracyjnym swojego sklepu.
- Znajdź moduł LiveAgent według nazwy lub tagu.
- Zaznacz pole wyboru „Instaluj” obok nazwy modułu i naciśnij przycisk „Zainstaluj moduły”.
- Otwórz sekcję Moduły, zaznacz pole „Włączone” i kliknij Ustawienia w module konfiguracji centrum pomocy LiveAgent.
![](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/a66bc9cef87879a5938366a47b860a93/xcart_liveagent1-1024x530.jpg)
- Skopiuj i wklej kod HTML integracji przycisku czatu na żywo ze swojego agenta LiveAgent do pustego pola na tym ekranie. Jeśli chcesz, aby nazwa klienta i adres e-mail były wstępnie wypełniane automatycznie, zaznacz odpowiednie pole. Na koniec kliknij przycisk Prześlij.
![](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/c66bf87dc82ea504a9fa20bde2207346/xcart_liveagent2-1-1024x513.jpg)
Co to jest X-Cart?
X-Cart to komercyjna platforma koszyka na zakupy typu open source dystrybuowana za pośrednictwem rozwiązanie SaaS lub za pośrednictwem pakietu do pobrania.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent z X-Cart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepach X-Cart.
Frequently Asked Questions
Co to jest X-cart?
X-cart to platforma, która pomaga zaprojektować i zbudować sklep eCommerce.
Dlaczego warto zintegrować X-cart z LiveAgent?
Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, zdecydowanie zalecamy zintegrowanie przycisku czatu na żywo z LiveAgent. Umożliwia obsłudze klienta odpowiadanie na zapytania klientów w czasie rzeczywistym, zapobiegając w ten sposób utracie potencjalnych klientów.