Partner
Zacznij zapewniać niesamowitą obsługę klienta, umieszczając przycisk czatu na żywo w swoim sklepie X-Cart. Aby rozpocząć integrację, kliknij ten link lub wykonaj poniższe czynności.
- Otwórz „Rozszerzenia-> Marketplace” w obszarze administracyjnym swojego sklepu.
- Znajdź moduł LiveAgent według nazwy lub tagu.
- Zaznacz pole wyboru „Instaluj” obok nazwy modułu i naciśnij przycisk „Zainstaluj moduły”.
- Otwórz sekcję Moduły, zaznacz pole „Włączone” i kliknij Ustawienia w module konfiguracji centrum pomocy LiveAgent.

- Skopiuj i wklej kod HTML integracji przycisku czatu na żywo ze swojego agenta LiveAgent do pustego pola na tym ekranie. Jeśli chcesz, aby nazwa klienta i adres e-mail były wstępnie wypełniane automatycznie, zaznacz odpowiednie pole. Na koniec kliknij przycisk Prześlij.

Co to jest X-Cart?
X-Cart to komercyjna platforma koszyka na zakupy typu open source dystrybuowana za pośrednictwem rozwiązanie SaaS lub za pośrednictwem pakietu do pobrania.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent z X-Cart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepach X-Cart.
Frequently Asked Questions
Co to jest X-cart?
X-cart to platforma, która pomaga zaprojektować i zbudować sklep eCommerce.
Dlaczego warto zintegrować X-cart z LiveAgent?
Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, zdecydowanie zalecamy zintegrowanie przycisku czatu na żywo z LiveAgent. Umożliwia obsłudze klienta odpowiadanie na zapytania klientów w czasie rzeczywistym, zapobiegając w ten sposób utracie potencjalnych klientów.
LiveAgent to narzędzie, które pozwala na zwiększenie konwersji poprzez strategię obsługi klienta, w tym wprowadzenie czatu na żywo i wsparcie dla kupujących. Firmy, które korzystają z takiego podejścia, osiągają o 11% wyższy współczynnik konwersji. LiveAgent oferuje darmową wersję próbną i potężną bazę wiedzy z edytorem WYSIWYG. Narzędzie self-service LiveAgent oferuje samoobsługowe wsparcie klienta poprzez bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Mapa strony Teks informuje o preferencjach klientów w kontekście obsługi - preferują oni interakcje z ludzkimi przedstawicielami, a nie chatbotami. Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent! LiveAgent proponuje uniwersalną skrzynkę odbiorczą oraz obsługę czatu na żywo i wygodne wbudowane centrum telefoniczne.
Oprogramowanie LiveAgent pozwala na zoptymalizowanie wydatków za pośrednictwem czatu na żywo, który umożliwia obsługę trzech rozmów jednocześnie. Preferencje klientów sugerują kontakt z ludzkimi przedstawicielami, a nie chatbotami. LiveAgent oferuje samoobsługowe wsparcie klienta poprzez bazy wiedzy i FAQ. Narzędzia do współpracy są łatwe w obsłudze i umożliwiają integrację z różnymi aplikacjami za pomocą Zapier. LiveAgent jest skutecznym narzędziem do przekazywania informacji, automatyzacji i integracji, oraz pozwala na obsługę klientów w mediach społecznościowych oraz łatwe komunikowanie się ze współpracownikami.