Wersja próbna

X-Cart

Zacznij zapewniać niesamowitą obsługę klienta, umieszczając przycisk czatu na żywo w swoim sklepie X-Cart. Aby rozpocząć integrację, kliknij ten link lub wykonaj poniższe czynności.

  • Otwórz „Rozszerzenia-> Marketplace” w obszarze administracyjnym swojego sklepu.
  • Znajdź moduł LiveAgent według nazwy lub tagu.
  • Zaznacz pole wyboru „Instaluj” obok nazwy modułu i naciśnij przycisk „Zainstaluj moduły”.
  • Otwórz sekcję Moduły, zaznacz pole „Włączone” i kliknij Ustawienia w module konfiguracji centrum pomocy LiveAgent.
X-Cart
  • Skopiuj i wklej kod HTML integracji przycisku czatu na żywo ze swojego agenta LiveAgent do pustego pola na tym ekranie. Jeśli chcesz, aby nazwa klienta i adres e-mail były wstępnie wypełniane automatycznie, zaznacz odpowiednie pole. Na koniec kliknij przycisk Prześlij.
X-Cart

Co to jest X-Cart?

X-Cart to komercyjna platforma koszyka na zakupy typu open source dystrybuowana za pośrednictwem rozwiązanie SaaS lub za pośrednictwem pakietu do pobrania.

Jak możesz tego używać?

Integracja LiveAgent z X-Cart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepach X-Cart.

FAQ

Co to jest X-cart?

X-cart to platforma, która pomaga zaprojektować i zbudować sklep eCommerce.

Dlaczego warto zintegrować X-cart z LiveAgent?

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, zdecydowanie zalecamy zintegrowanie przycisku czatu na żywo z LiveAgent. Umożliwia obsłudze klienta odpowiadanie na zapytania klientów w czasie rzeczywistym, zapobiegając w ten sposób utracie potencjalnych klientów.

Back to Integrations Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo