Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

OptiTELECOM

Co to jest OptiTELECOM?

OptiTELECOM działa od 2008 roku, skupiając się na rozwiązaniach IP, a konkretnie dla central telefonicznych i telefonów IP.

OptiTELECOM nieustannie stara się oferować naszym klientom najbardziej innowacyjne, ale stabilne rozwiązania, ze spektakularnym połączeniem funkcji handlowych i technicznych, aby zawsze oferować najlepsze rozwiązania.

Posiada wyspecjalizowany zespół wsparcia technicznego dostępny 24 godziny na dobę, aby wesprzeć działanie Wirtualnej Centrali Telefonicznej Twojej firmy, ponieważ działanie Twojej firmy jest naszą troską.

Usługa Wirtualnej Wymiany Telefonicznej, jak również związana z nią komunikacja, są świadczone przez krajowego operatora referencyjnego należycie zarejestrowanego i uprawnionego do działania w Portugalii.

Jak możesz z niego korzystać?

Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z call center LiveAgent, OptiTELECOM jest doskonałym wyborem. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i zgłoszeniami, a OptiTELECOM zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz, aby założyć początkowe call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?

LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response), które automatycznie przekierują Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.

Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.

Call center z IVR

Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj przekazywania połączeń, aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i zaoszczędzić jego czas.

Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.

Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w LiveAgent.

Jak zintegrować OptiTELECOM VoIP z LiveAgent?

Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z OptiTELECOM jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.

  • Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry.
  • Wybierz OptiTELECOM z listy dostawców VoIP
OptiTELECOM
Wybierz OptiTelecom
  • Insert a name and the number, select a department, enter your login details and select your dial-out prefix number. You can also check or uncheck the option to record all phone calls received and made from this number. When you want to finish, click the Add button at the bottom.
OptiTELECOM
Skonfiguruj numer telefonu OptiTelecom

Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów OptiTelecom lub dodać numery od innych dostawców VoIP.

OptiTELECOM

Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center

Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.

Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.

LiveAgent Product Tour

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!

Try it right now

FAQ

Co to jest OptiTELECOM?

OptiTELECOM jest portugalskim operatorem specjalizującym się w usługach VoIP od 2008 roku, skoncentrowanym na rozwiązaniach IP, a mianowicie centralach telefonicznych i telefonach IP.

Ile kosztuje integracja OptiTELECOM z LiveAgent?

LiveAgent zintegrował już w środku OptiTELECOM. Dzięki temu integracja jest bezpłatna. Należy jednak pamiętać, że OptiTELECOM pobiera opłaty za swoje usługi.

Jak zaimplementować numer OptiTELECOM VoIP w LiveAgent?

Jak wspomnieliśmy wcześniej, OptiTELECOM jest już częścią LiveAgent. Po prostu zaloguj się i postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem:

1. Przejdź do Konfiguracje > Zadzwoń > Numery> OptiTELECOM

2. Dodaj numer VoIP i używaj od razu

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo