Partner
Co to jest OptiTELECOM?
OptiTELECOM działa od 2008 roku, skupiając się na rozwiązaniach IP, a konkretnie dla central telefonicznych i telefonów IP.
OptiTELECOM nieustannie stara się oferować naszym klientom najbardziej innowacyjne, ale stabilne rozwiązania, ze spektakularnym połączeniem funkcji handlowych i technicznych, aby zawsze oferować najlepsze rozwiązania.
Posiada wyspecjalizowany zespół wsparcia technicznego dostępny 24 godziny na dobę, aby wesprzeć działanie Wirtualnej Centrali Telefonicznej Twojej firmy, ponieważ działanie Twojej firmy jest naszą troską.
Usługa Wirtualnej Wymiany Telefonicznej, jak również związana z nią komunikacja, są świadczone przez krajowego operatora referencyjnego należycie zarejestrowanego i uprawnionego do działania w Portugalii.
Jak możesz z niego korzystać?
Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z call center LiveAgent, OptiTELECOM jest doskonałym wyborem. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i zgłoszeniami, a OptiTELECOM zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz, aby założyć początkowe call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.

Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?
LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response) trees, które automatycznie przekierują Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.
Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.
Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj przekazywania połączeń aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i zaoszczędzić jego czas.
Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.
Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w LiveAgent.
Jak zintegrować OptiTELECOM VoIP z LiveAgent?
Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z OptiTELECOM jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.
- Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry.
- Wybierz OptiTELECOM z listy dostawców VoIP
- Insert a name and the number, select a department, enter your login details and select your dial-out prefix number. You can also check or uncheck the option to record all phone calls received and made from this number. When you want to finish, click the Add button at the bottom.
Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów OptiTelecom lub dodać numery od innych dostawców VoIP.
Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center
Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.
Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently asked questions
Co to jest OptiTELECOM?
OptiTELECOM jest portugalskim operatorem specjalizującym się w usługach VoIP od 2008 roku, skoncentrowanym na rozwiązaniach IP, a mianowicie centralach telefonicznych i telefonach IP.
Ile kosztuje integracja OptiTELECOM z LiveAgent?
LiveAgent zintegrował już w środku OptiTELECOM. Dzięki temu integracja jest bezpłatna. Należy jednak pamiętać, że OptiTELECOM pobiera opłaty za swoje usługi.
Jak zaimplementować numer OptiTELECOM VoIP w LiveAgent?
Jak wspomnieliśmy wcześniej, OptiTELECOM jest już częścią LiveAgent. Po prostu zaloguj się i postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem Przejdź do Konfiguracje > Zadzwoń > Numery> OptiTELECOM. Dodaj numer VoIP i używaj od razu.
Dobry system zgłoszeniowy powinien mieć polityki SLA, kategorie, tagi i filtry, a także funkcje do pracy zespołowej i raportowania. Jest to kluczowe w zarządzaniu zgłoszeniami IT, pomagając agentom w ustalaniu priorytetów, szybkim rozwiązywaniu problemów i tworzeniu gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dobre systemy oferują menedżerom i liderom zespołów możliwości raportowania i monitorowania zespołu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną.
Hybrydowy strumieo zgłoszeń może znacząco poprawić wydajność agentów! Dzięki temu, że wszystkie zgłoszenia są przechowywane w jednym miejscu, agenci mogą skracać czas odpowiedzi i szybciej rozwiązywać problemy klientów. Hybrydowy strumień zgłoszeń umożliwia również lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a co za tym idzie zwiększa satysfakcję, liczbę rekomendacji i sprzedaż. LiveAgent to narzędzie, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną, w tym hybrydowy strumień zgłoszeń.
Centrum obsługi klienta to kluczowe narzędzie biznesowe, które może oferować wiele korzyści, takich jak automatyczna dystrybucja rozmów i zbieranie danych. Istnieją trzy rodzaje centrów obsługi klienta: Inbound Call Center, call center wychodzące i wirtualne call center. Oprogramowanie Contact Center zawiera wiele funkcji umożliwiających zarządzanie komunikacją z klientami w wielu kanałach, a aplikacja Call Center oferuje wsparcie dla klientów przez telefon. Centrum obsługi klienta może pomóc w poprawie doświadczenia klienta i obniżeniu kosztów operacyjnych.
Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń LiveAgent oferuje wiele funkcji, takich jak uniwersalna skrzynka odbiorcza, zarządzanie SLA i automatyzacja dystrybucji zgłoszeń. System zgłoszeniowy jest istotny dla poprawy jakości obsługi klienta i zwiększenia przychodów firm. Biuro obsługi IT LiveAgent oferuje oprogramowanie, które ułatwia klientom uzyskiwanie pomocy i agentom szybką odpowiedź.