Partner
Co to jest Virtual Global Phone?
Virtual Global Phone zapewnia proste w użyciu wirtualne lokalne numery telefonów w ponad 60 krajach, przy minimalnych kosztach. Ponieważ firma ma infrastrukturę klasy operatorskiej i partnerstwa strategiczne (np. LiveAgent ), może zapewnić: „wysokiej jakości usługi z efektywnymi stawkami i niezrównaną usługą głosową jakość.”
Jak połączyć Virtual Global Phone z LiveAgent?
Oto krótki przewodnik:
1. Uzyskaj numer VoIP z Virtual Global Phone
2. Zaloguj się LiveAgent
3. Kliknij Konfiguracje
4. Przejdź do Połączenie – Numery – Utwórz (przycisk +)
5. Wyszukaj hasło Virtual Global Phone
6. Podaj niezbędne informacje
7. ZAPISZ
Ile kosztuje integracja LiveAgent z Virtual Global Phone?
Integracja jest BEZPŁATNA. Nie ma żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru VoIP z Twoim centrum telefonicznym LiveAgent. Po prostu zaloguj się i postępuj zgodnie z naszym krótkim przewodnikiem po integracji VoIP.
Jakie są zalety Virtual Global Phone?
- bogate w funkcje
- najwyższe standardy bezpieczeństwa
- konkurencyjne ceny
- dostępność w ponad 60 krajach
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!
IVR (Interactive Voice Response)
The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.
LiveAgent to narzędzie do łatwiejszej obsługi klientów, doceniane za szybką reakcję i zdolność do statystycznego śledzenia potrzeb klientów. Optimal Call to usługa VoIP umożliwiająca stworzenie wielokanałowego działu pomocy z automatyzacją i funkcjami call center. TelefonBG oferuje numery telefonów z ponad 60 krajów oraz wiele funkcji, obsługiwanych urządzeń i narzędzi ułatwiających wykonywanie połączeń. Można go zintegrować z LiveAgent, aby wprowadzić komunikację telefoniczną do strumienia zgłoszeń i umożliwić zwiększenie interakcji z klientem. Dostępna jest natywna integracja, a proces integracji jest prosty i zajmuje tylko kilka minut.
LiveAgent to narzędzie umożliwiające udostępnianie zgłoszeń i tworzenie notatek tylko dla współpracowników. Platforma oferuje wiele funkcji, w tym szablony odpowiedzi, narzędzia do zarządzania zgłoszeniami oraz możliwość przesyłania załączników. Umiejętności miękkie są kluczem do zapewnienia korzystnej obsługi klienta. LiveAgent oferuje darmowe konto i 14-dniowy okres próbny.
LiveAgent to platforma wsparcia klienta, która oferuje wiele funkcji, integracji oraz rozwiązań dla różnych branż. Firma oferuje również program lojalnościowy dla partnerów VoIP. LiveAgent zapewnia centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu oraz zapytania ofertowe. Quality Unit, LLC jest właścicielem LiveAgent. Firma oferuje regulamin, politykę bezpieczeństwa oraz prywatności. LiveAgent umożliwia także subskrypcję newslettera i uzyskanie informacji o aktualizacjach i zniżkach. Proces rejestracji jest w trakcie.