Virtual Global Phone integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Virtual Global Phone Polityka prywatności
Co to jest Virtual Global Phone?
Virtual Global Phone zapewnia proste w użyciu wirtualne lokalne numery telefonów w ponad 60 krajach, przy minimalnych kosztach. Ponieważ firma ma infrastrukturę klasy operatorskiej i partnerstwa strategiczne (np. LiveAgent ), może zapewnić: „wysokiej jakości usługi z efektywnymi stawkami i niezrównaną usługą głosową jakość.”
Jak połączyć Virtual Global Phone z LiveAgent?
Oto krótki przewodnik:
1. Uzyskaj numer VoIP z Virtual Global Phone
2. Zaloguj się LiveAgent
3. Kliknij Konfiguracje
4. Przejdź do Połączenie – Numery – Utwórz (przycisk +)
5. Wyszukaj hasło Virtual Global Phone
6. Podaj niezbędne informacje
7. ZAPISZ
Ile kosztuje integracja LiveAgent z Virtual Global Phone?
Integracja jest BEZPŁATNA. Nie ma żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru VoIP z Twoim centrum telefonicznym LiveAgent. Po prostu zaloguj się i postępuj zgodnie z naszym krótkim przewodnikiem po integracji VoIP.
Jakie są zalety Virtual Global Phone?
- bogate w funkcje
- najwyższe standardy bezpieczeństwa
- konkurencyjne ceny
- dostępność w ponad 60 krajach
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!
Mobilne aplikacje pomocy technicznej
LiveAgent oferuje różnorodne funkcje, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, obsługę e-mail i aplikacje mobilne. Firma oferuje trzy subskrypcje, a aplikacje mobilne są zawarte w każdej subskrypcji bez dodatkowych opłat. Bezpłatny 14-dniowy okres próbny jest również dostępny.
LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, oferujące wiele funkcjonalności i integracji. Zapewnia bezpieczeństwo danych, darmową wersję testową i obsługę zgłoszeń przez różne kanały. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i program lojalnościowy. Aplikacja mobilna umożliwia obsługę klienta w podróży.
LiveAgent jest uważany za najlepsze rozwiązanie do czatu na żywo, a także za niedrogi i niezawodny. Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń ułatwi centralizację i uporządkowanie zapytań klientów, a hybrydowy strumień zgłoszeń pozwoli prześledzić rozwiązanie problemów od początku do końca. LiveAgent oferuje pełną dostępność dla klientów przez e-mail, czat na żywo lub telefon. Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.