Partner
Co to jest Post Affiliate Pro?
Post Affiliate Pro to partnerskie oprogramowanie śledzące , które umożliwia tworzenie własnego programu partnerskiego i zarządzanie nim od góry do dołu, ze spersonalizowanymi strukturami i ustawieniami prowizji. Według rankingów Capterra jest to obecnie najczęściej sprawdzanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem partnerskim .
Programy afiliacyjne są łatwe w obsłudze dzięki Post Affiliate Pro. Możesz zarządzać swoimi linkami polecającymi, planować płatności, śledzić sprzedaż, poprawiać komunikację z funkcjami mediów społecznościowych, udostępniać treści i płynnie komunikować się za pośrednictwem różnych kanałów. Dowiedz się więcej o Post Affiliate Pro narzędziach i funkcjach w ich witrynie lub rozpocznij bezpłatną wersję próbną już dziś .
Jak możesz tego używać?
Zacznij zapewniać niesamowitą obsługę klienta, umieszczając przycisk czatu na żywo w swoim panelu partnera i na stronach rejestracji. Twoi partnerzy mogą kontaktować się z Tobą za pośrednictwem Twojej witryny partnerskiej. Wystarczy jedno kliknięcie przycisku, a Twoi agenci mogą odpowiedzieć i odpowiedzieć. Widżet czatu na żywo może zaoszczędzić czas Tobie i Twoim partnerom, będąc szybszą opcją komunikacji dla wszystkich stron.
Korzyści
- Łatwa komunikacja z partnerami za pośrednictwem czatu na żywo
- Widżet czatu na Twojej stronie partnerskiej
- Łatwe do podłączenia
- Działa dobrze z innymi kanałami wsparcia
Jak zintegrować LiveAgent z Post Affiliate Pro
Postępuj zgodnie z tym przewodnikiem, aby zintegrować przycisk czatu LiveAgent ze swoją witryną.
- Otwórz Post Affiliate Pro, przejdź do Konfiguracja > Funkcje i znajdź na liście Czat na żywo i migrację do Helpdesku . Następnie kliknij Aktywuj , a Post Affiliate Pro uruchomi się ponownie.


- Otwórz go ponownie i przejdź do sekcji Konfiguracja. Przewiń w dół, znajdź opcję LiveAgent Configuration i kliknij ją. Teraz musisz wprowadzić adres URL swojego działu pomocy, adres e-mail pomocy technicznej i klucz API.


- Aby uzyskać klucz API , otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > API i wybierz USTAWIENIA DLA API V1 w prawym górnym rogu. Wygeneruj klucz, skopiuj go i wklej do sekcji konfiguracji LiveAgent w Post Affiliate Pro.


- Teraz musisz wprowadzić kod integracji swojego przycisku czatu. Kod można znaleźć w sekcji Konfiguracja > usługi LiveAgent. Czat > Przyciski czatu.
Jeśli chcesz utworzyć przycisk, po prostu kliknij pomarańczową ikonę Utwórz , wybierz projekt (lub wstaw własny ), nazwij przycisk i kliknij Zapisz . Następnie możesz znaleźć kod w sekcji Integracja w ustawieniach przycisku. Skopiuj kod i wklej go w Post Affiliate Pro. Wybierz dział i kliknij Zapisz .

Teraz skończyłeś i Twój czat na żywo jest gotowy. Tak to wygląda na aktywne i funkcjonujące z obu stron.

Frequently asked questions
Co to jest Post Affiliate Pro?
Post Affiliate Pro to oprogramowanie afiliacyjne, które działa od 2001 roku i pomaga firmom w łatwym zarządzaniu ich programami afiliacyjnymi.
Jak możesz zintegrować Post Affiliate Pro z LiveAgent?
Oto przewodnik krok po kroku dotyczący integracji Post Affiliate Pro z LiveAgent:
1. Zaloguj się do Post Affiliate Pro
2. Kliknij Funkcje
3. Aktywuj integrację Live Chat i Helpdesk
4. Uzupełnij dane i użyj od razu
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Marketing szeptany to forma marketingu, która polega na dyskretnym promowaniu produktu lub usługi poprzez wywołanie dyskusji na dany temat w sposób etyczny i niedostrzegalny. Ostatecznym efektem powinny być rozmowy na temat marki lub produktu, co prowadzi do zwiększenia rozpoznawalności. Najlepszym narzędziem do generowania pozytywnego marketingu szeptanego są klienci, których należy poprosić o wypróbowanie produktu i opowiedzenie o nim oraz stworzyć przestrzeń do dyskusji. Dzięki narzędziom internetowym jest to forma marketingu bardzo skuteczna.
Automatyzacja obsługi klienta pozwala na skuteczniejsze rozwiązywanie problemów, szybszy czas odpowiedzi, zorganizowany przepływ pracy, utrzymanie klienta oraz zwiększoną sprzedaż i przychody. Jednym z narzędzi do automatyzacji obsługi klienta jest oprogramowanie pomocy technicznej, umożliwiające gromadzenie zapytań klientów z różnych kanałów komunikacji. Warto jednak pamiętać, że interakcja międzyludzka odgrywa kluczową rolę w zadowoleniu klientów.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, w tym przycisk "Rozwiąż", który nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i zapewnia zwiększoną satysfakcję klienta. Dodatkowo, firma oferuje wsparcie i szkolenia oraz mechanizm uchylenia zgłoszenia, który umożliwia klientom otrzymywanie odpowiedzi nawet, gdy agenci obsługi są niedostępni. Możliwe jest również subskrybowanie newslettera i uzyskanie najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.