Partner
Co to jest Post Affiliate Pro?
Post Affiliate Pro to partnerskie oprogramowanie śledzące , które umożliwia tworzenie własnego programu partnerskiego i zarządzanie nim od góry do dołu, ze spersonalizowanymi strukturami i ustawieniami prowizji. Według rankingów Capterra jest to obecnie najczęściej sprawdzanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem partnerskim .
Programy afiliacyjne są łatwe w obsłudze dzięki Post Affiliate Pro. Możesz zarządzać swoimi linkami polecającymi, planować płatności, śledzić sprzedaż, poprawiać komunikację z funkcjami mediów społecznościowych, udostępniać treści i płynnie komunikować się za pośrednictwem różnych kanałów. Dowiedz się więcej o Post Affiliate Pro narzędziach i funkcjach w ich witrynie lub rozpocznij bezpłatną wersję próbną już dziś .
Jak możesz tego używać?
Zacznij zapewniać niesamowitą obsługę klienta, umieszczając przycisk czatu na żywo w swoim panelu partnera i na stronach rejestracji. Twoi partnerzy mogą kontaktować się z Tobą za pośrednictwem Twojej witryny partnerskiej. Wystarczy jedno kliknięcie przycisku, a Twoi agenci mogą odpowiedzieć i odpowiedzieć. Widżet czatu na żywo może zaoszczędzić czas Tobie i Twoim partnerom, będąc szybszą opcją komunikacji dla wszystkich stron.
Korzyści
- Łatwa komunikacja z partnerami za pośrednictwem czatu na żywo
- Widżet czatu na Twojej stronie partnerskiej
- Łatwe do podłączenia
- Działa dobrze z innymi kanałami wsparcia
Jak zintegrować LiveAgent z Post Affiliate Pro
Postępuj zgodnie z tym przewodnikiem, aby zintegrować przycisk czatu LiveAgent ze swoją witryną.
- Otwórz Post Affiliate Pro, przejdź do Konfiguracja > Funkcje i znajdź na liście Czat na żywo i migrację do Helpdesku . Następnie kliknij Aktywuj , a Post Affiliate Pro uruchomi się ponownie.


- Otwórz go ponownie i przejdź do sekcji Konfiguracja. Przewiń w dół, znajdź opcję LiveAgent Configuration i kliknij ją. Teraz musisz wprowadzić adres URL swojego działu pomocy, adres e-mail pomocy technicznej i klucz API.


- Aby uzyskać klucz API , otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > API i wybierz USTAWIENIA DLA API V1 w prawym górnym rogu. Wygeneruj klucz, skopiuj go i wklej do sekcji konfiguracji LiveAgent w Post Affiliate Pro.


- Teraz musisz wprowadzić kod integracji swojego przycisku czatu. Kod można znaleźć w sekcji Konfiguracja > usługi LiveAgent. Czat > Przyciski czatu.
Jeśli chcesz utworzyć przycisk, po prostu kliknij pomarańczową ikonę Utwórz , wybierz projekt (lub wstaw własny ), nazwij przycisk i kliknij Zapisz . Następnie możesz znaleźć kod w sekcji Integracja w ustawieniach przycisku. Skopiuj kod i wklej go w Post Affiliate Pro. Wybierz dział i kliknij Zapisz .

Teraz skończyłeś i Twój czat na żywo jest gotowy. Tak to wygląda na aktywne i funkcjonujące z obu stron.

Frequently Asked Questions
Co to jest Post Affiliate Pro?
Post Affiliate Pro to oprogramowanie afiliacyjne, które działa od 2001 roku i pomaga firmom w łatwym zarządzaniu ich programami afiliacyjnymi.
Jak możesz zintegrować Post Affiliate Pro z LiveAgent?
Oto przewodnik krok po kroku dotyczący integracji Post Affiliate Pro z LiveAgent: 1. Zaloguj się do Post Affiliate Pro 2. Kliknij Funkcje 3. Aktywuj integrację Live Chat i Helpdesk 4. Uzupełnij dane i użyj od razu
Jak zespół obsługi klienta LiveAgent wykorzystuje WhatsAppa
Wiadomości na żywo, takie jak WhatsApp, oferują szybką i naturalną komunikację z klientami. Integracja z help deskiem pomaga poprawić czas reakcji i budować relacje z klientami.
LiveAgent to światowej klasy platforma hostingowa, która może przynieść wiele korzyści Twojej firmie. Umów się na indywidualną rozmowę z zespołem ds. sukcesu klienta Hostinger, który korzysta z systemu LiveAgent i dowiedz się więcej o jego możliwościach. LiveAgent oferuje jednoczesne zarządzanie czatami i zgłoszeniami, co pozwala na szybką, płynną i prostą komunikację. System jest wysoko zindywidualizowany i oferuje doskonałe statystyki, które pomagają w ulepszaniu pracy agentów. Zainteresowani mogą poznać ceny, funkcje, integracje i alternatywy LiveAgent, a także skorzystać z oferty bezpłatnego trialu.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które umożliwia przekierowanie połączeń i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. LiveAgent oferuje wiele rozwiązań biznesowych, przenoście danych, wsparcie i dziennik zmian. System zapewnia możliwość testowania przez 7 lub 30 dni oraz prowadzi blog z poradnikami i testami pisania. Pola zgłoszeń LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie oferujące wiele narzędzi z obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola kontaktowe oraz wykrywanie kolizji agentów. Platforma oferuje możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.