WordPress

Aby aktywować integrację z WordPress, wykonaj kroki opisane w naszym przewodniku lub po obejrzyj wideo poniżej.

Youtube video: How to install LiveAgent wordpress plugin | www.liveagent.com
  • Pierwszym krokiem jest zainstalowanie i aktywacja wtyczki LiveAgent w instalacji WordPress. Przejdź do panelu administratora WordPress i wybierz Wtyczki/Pluginy> Zainstaluj nową wtyczkę> Wyszukaj “LiveAgent”> Zainstaluj teraz> Aktywuj wtyczkę.
  • W lewym menu kliknij LiveAgent> Zaloguj się> Skopiuj kod przycisku czatu z instalacji LiveAgent do schowka (Ctrl + C). Następnie wróć do WordPress i wklej przycisk czatu (Ctrl + V) do podanego pola> Zapisz
  • Wejdź na stronę sklepu i odśwież ją. Przycisk czatu jest gotowy!

Dlaczego WordPress?

WordPress został utworzony w 2003 roku od jednego kawałka kodu i na początku miał niewielu użytkowników. Od tego czasu stał się największym na świecie narzędziem do samodzielnego blogowania, używanym w milionach witryn i obserwowanym każdego dnia przez dziesiątki milionów ludzi.

Jak możesz tego użyć?

Integracja LiveAgent z WordPress umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo na stronie lub blogu WordPress. Zmień swoją witrynę w świetny WordPress HelpDesk lub czat na żywo WordPress z LiveAgent.

Frequently asked questions

Jak możesz wykorzystać integrację z WordPress?

LiveAgent stworzył tę integrację dla klientów WordPress, aby mogli zaimplementować przycisk czatu na żywo w swojej witrynie. Wspieranie klientów w czasie rzeczywistym może poprawić obsługę klienta, zadowolenie klientów, ich satysfakcję i obniżyć koszty.

 

Jak zintegrować WordPress z LiveAgent?

Pierwszym krokiem jest przejście do witryny WordPress i kliknięcie Wtyczki, aby aktywować LiveAgent. Drugim krokiem jest zalogowanie się do LiveAgent i utworzenie przycisku czatu na żywo. Trzecim krokiem jest skopiowanie kodu HTML i zaimplementowanie go w WordPressie. Następnie odśwież swoją witrynę i natychmiast wspieraj klientów.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto
Szukasz wtyczek WP, aby ulepszyć swoją stronę? Rzuć okiem na nasze wtyczki WordPress, aby poprawić obsługę klienta i obsługę klienta.

Ulepszaj dzięki wtyczkom do WordPressa

Stworzona została wtyczka SEO, która automatycznie tworzy wewnętrzne linki do artykułów na podstawie wprowadzonych słów kluczowych. Dodatkowo, umożliwia umieszczenie adresów URL na czarnej liście oraz ustawienie liczby wewnętrznych linków dla każdego artykułu. Wtyczka ma na celu ułatwienie linkowania wewnętrznego, co przyczynia się do lepszego zrozumienia i uszeregowania witryny przez Google, a także poprawy wrażeń użytkownika i czasu spędzonego na stronie.

Linki wewnętrzne są niezbędne w każdej strategii SEO. Sprawdź automatyczną wtyczkę do wewnętrznego linkowania WordPress, która wykona całą pracę za Ciebie!

Najlepsza wtyczka WordPress linkowanie wewnętrzne

Wtyczka do wewnętrznego łączenia umożliwia dodanie opcji tekstu zakotwiczenia dla słów kluczowych i ustawienie odpowiednich linków. Jest korzystna dla blogerów, agencji SEO i firm, pozwalając zaoszczędzić czas i zapobiec problemom SEO. Można jasno określić ilość linków w artykule/akapicie oraz połączyć swoją witrynę wg preferencji.

Dzięki czatowi na żywo LiveAgent dla WordPress możesz zapewnić natychmiastową obsługę klientów, zwiększyć ich zaangażowanie dzięki odpowiednim wyzwalaczom oraz ogólną satysfakcję.

Bogaty w funkcje i niezwykle szybki live chat dla WordPress

LiveAgent to narzędzie umożliwiające przypisywanie czatów do odpowiednich agentów i zwiększenie ich produktywności. Aby zadowolić klienta, warto inwestować w najszybszy na rynku widżet live chat, który wyświetla się w zaledwie 2,5 sek. Dzięki proaktywnym czatom, można przekształcić więcej odwiedzających w płacących klientów.

LiveAgent to wiodący punkt pomocy dla Twoich witryn WordPress. Połącz najlepiej oceniane help desk z najpopularniejszym CMS.

Szukasz działu pomocy dla WordPressa?

Czat na żywo jest coraz popularniejszy jako kanał komunikacji, a jego oferowanie klientom może zwiększyć satysfakcję, sprzedaż i lojalność. Oczekuje się, że globalny rynek oprogramowania do czatu na żywo osiągnie wartość 997 milionów dolarów do 2023 roku. Najwyższy poziom satysfakcji klientów osiąga się dzięki czatowi na żywo, w porównaniu do maila czy pomocy telefonicznej. 79% firm twierdzi, że oferowanie klientom pomocy na czacie na żywo ma pozytywny wpływ na sprzedaż, przychody i lojalność.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo