Co to jest kanał wsparcia?
E-mail, czat na żywo, telefon, Facebook i Twitter to kanały wsparcia. Kanał wsparcia to w zasadzie medium, przez które odbywa się komunikacja między Tobą a Twoimi klientami.
Niektóre programy pomocy technicznej oferują e-mail tylko jako kanał wsparcia, inne skupiają się głównie na czacie na żywo. LiveAgent jest wielokanałowym helpdeskiem, więc integruje wszystkie wyżej wymienione kanały wsparcia w 1 aplikacji.
Frequently Asked Questions
Jak definiujesz kanał wsparcia?
Kanał wsparcia to medium, za pośrednictwem którego klient może skontaktować się z firmą lub marką. Obsługa klienta może odbywać się nie tylko jednym kanałem, ale także wielokanałowym.
What are the most popular support channels?
Najpopularniejsze kanały wsparcia to poczta e-mail, media społecznościowe, czat na żywo, widżet wsparcia na miejscu, fora lub grupy dyskusyjne, połączenia telefoniczne i samoobsługowa baza wiedzy.
What support channels can you leverage in LiveAgent?
W LiveAgent możesz korzystać ze wszystkich potrzebnych kanałów wsparcia: e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook, Twitter i samoobsługowa baza wiedzy.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
Ogłoszenie integracji Twittera
LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.