Kanał wsparcia

Co to jest kanał wsparcia?

E-mail, czat na żywo, telefon, Facebook i Twitter to kanały wsparcia. Kanał wsparcia to w zasadzie medium, przez które odbywa się komunikacja między Tobą a Twoimi klientami.

Niektóre programy pomocy technicznej oferują e-mail tylko jako kanał wsparcia, inne skupiają się głównie na czacie na żywo. LiveAgent jest wielokanałowym helpdeskiem, więc integruje wszystkie wyżej wymienione kanały wsparcia w 1 aplikacji.

Frequently asked questions

Jak definiujesz kanał wsparcia?

Kanał wsparcia to medium, za pośrednictwem którego klient może skontaktować się z firmą lub marką. Obsługa klienta może odbywać się nie tylko jednym kanałem, ale także wielokanałowym.

 

What are the most popular support channels?

Najpopularniejsze kanały wsparcia to poczta e-mail, media społecznościowe, czat na żywo, widżet wsparcia na miejscu, fora lub grupy dyskusyjne, połączenia telefoniczne i samoobsługowa baza wiedzy.

 

What support channels can you leverage in LiveAgent?

W LiveAgent możesz korzystać ze wszystkich potrzebnych kanałów wsparcia: e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook, Twitter i samoobsługowa baza wiedzy.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.