Co to jest kanał wsparcia?
E-mail, czat na żywo, telefon, Facebook i Twitter to kanały wsparcia. Kanał wsparcia to w zasadzie medium, przez które odbywa się komunikacja między Tobą a Twoimi klientami.
Niektóre programy pomocy technicznej oferują e-mail tylko jako kanał wsparcia, inne skupiają się głównie na czacie na żywo. LiveAgent jest wielokanałowym helpdeskiem, więc integruje wszystkie wyżej wymienione kanały wsparcia w 1 aplikacji.
Frequently Asked Questions
Jak definiujesz kanał wsparcia?
Kanał wsparcia to medium, za pośrednictwem którego klient może skontaktować się z firmą lub marką. Obsługa klienta może odbywać się nie tylko jednym kanałem, ale także wielokanałowym.
What are the most popular support channels?
Najpopularniejsze kanały wsparcia to poczta e-mail, media społecznościowe, czat na żywo, widżet wsparcia na miejscu, fora lub grupy dyskusyjne, połączenia telefoniczne i samoobsługowa baza wiedzy.
What support channels can you leverage in LiveAgent?
W LiveAgent możesz korzystać ze wszystkich potrzebnych kanałów wsparcia: e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook, Twitter i samoobsługowa baza wiedzy.
Uwaga eksperta
Kanał wsparcia to medium, za pośrednictwem którego klient może skontaktować się z firmą lub marką. Najpopularniejszymi kanałami są poczta e-mail, media społecznościowe, czat na żywo i samoobsługowa baza wiedzy.
