Sendmail

Czym jest Sendmail?

Sendmail to intersieciowa funkcja routingu poczty e-mail do ogólnych celów. Jest to projekt bezpłatnego oprogramowania o otwartym kodzie źródłowym, który zyskał sławę zarówno jako oprogramowanie darmowe, jak i o zamkniętym kodzie źródłowym. Obsługuje dużą liczbę metod przesyłania i dostarczania poczty. Obsługuje prosty protokół przesyłania poczty.

Bezpieczne wiadomości e-mail, takie jak Sendmail, mogą pomóc Ci uniknąć typowych wirusów pocztowych, niechcianych wiadomości e-mail lub irytujących wiadomości e-mail od spamerzy lub oszuści. Jest to szczególnie ważne w przypadku zapracowanych help desków, które nie mogą sobie pozwolić na marnowanie czasu na niechcianą komunikację.

Jak korzystać z Sendmaila?

Sendmail może być używany jako dedykowana obsługa klienta dla ludzi którzy wymagają korzystania z wewnętrznego serwera poczty e-mail. Pozwala to użytkownikom na większą elastyczność, jeśli chodzi o konfigurację poczty e-mail, a także zapewnia większe bezpieczeństwo komunikacji e-mail.

Sendmail można również łatwo zintegrować z dział pomocy LiveAgent jako dedykowany adres e-mail obsługi klienta. Obsługa klienta za pośrednictwem klienta poczty e-mail może zdziałać cuda dla małych firm, ale proces ten może stać się chaotyczny w przypadku dużej liczby klientów. Połączenie Sendmail z LiveAgent pozwala Twojemu helpdeskowi na skorzystanie z wielu przydatnych funkcji i może pomóc Ci usprawnić przepływ pracy.

System obsługi zgłoszeń LiveAgent obsługuje wiele funkcji, takich jak uniwersalna skrzynka odbiorcza który gromadzi całą komunikację pochodzącą z Twoich e-maili, czat na żywo, centrum telefoniczne, portal klienta lub media społecznościoweFacebook, Twitter, Instagram i Viber. Skonfiguruj reguły, filtry lub dodaj tagi do organizowania pracy lub dzielenia agenci w oddziałach odpowiedzialnym dla różnych rodzajów problemów.

Możesz też ustawić godziny pracy, przygotować wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na często zadawane pytania i używaj ich jako szybkich odpowiedzi lub skorzystaj funkcji grywalizacji, aby zachęcić agentów do bycia najlepszymi. Istnieje wiele innych funkcji, z których można korzystać w LiveAgent, spójrz na nie w naszych funkcjach strona.

Jakie są korzyści z integracji Sendmaila?

  • Otwarte źródło
  • Narzędzia do monitorowania
  • Zdalna administracja

Improve your customer support with LiveAgent

Integrate your email with the LiveAgent ticketing system and provide better and faster support

Jak zintegrować Sendmail z LiveAgent?

Wszystko, co musisz zrobić, aby ukończyć proces integracji, to połączyć swój Sendmail z System obsługi zgłoszeń LiveAgent. Cały proces zajmuje tylko kilka minut. Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem, aby zobaczyć, jak to zrobić.

  • Musisz najpierw skonfigurować Sendmaila? Przejdź do ich witryny i skonfiguruj. Strona zawiera łącze do pobierania FTP, a także więcej informacji o funkcjach Sendmaila i bezpieczeństwie. Aby kontynuować, musisz skonfigurować protokół IMAP/POP3. Gdy to zrobisz, przejdź do następnego kroku.
Strona główna Sendmaila z opcją pobierania i informacjami
Strona główna Sendmail
  • Teraz otwórz konto LiveAgent i przejdź do strony Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe i kliknij przycisk Utwórz, aby dodać swoje konto e-mail Sendmail. Kliknij Inne w następnej sekcji i wybierz IMAP/POP3 w następnej sekcji.
Konfiguracja LiveAgenta w procesie integracji Sendmail
Wybierz inne
  • Następnym krokiem jest wprowadzenie swoich danych – e-mail, nazwa użytkownika, hasło oraz wybór typu, serwera i portu pobierania. Dodatkowo musisz wybrać metodę uwierzytelniania i wybrać dział, który będzie obsługiwał zgłoszenia przychodzące z tego adresu e-mail. Po zakończeniu kliknij Zapisz u dołu.
Konfiguracja Sendmaila w LiveAgent
Podaj swoje dane Sendmail

To wszystko, Twój Sendmail jest zintegrowany z systemem obsługi zgłoszeń LiveAgent. Wróć do tego przewodnika, jeśli chcesz dodać więcej kont e-mail. Teraz, po skonfigurowaniu i przygotowaniu poczty e-mail, możesz swobodnie przeglądać strony LiveAgent. Jest Akademia, w której możesz dowiedzieć się wiele o obsłudze klienta lub funkcjach stronę, na której możesz dowiedzieć się o naszych funkcjach produktu.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Czym jest Sendmail?

Sendmail to narzędzie do routingu poczty e-mail w intersieciach do ogólnych celów. Oprogramowanie stało się znane zarówno jako oprogramowanie wolne, jak i oprogramowanie o zamkniętym kodzie źródłowym. Usługa obsługuje szeroką gamę metod przesyłania i dostarczania poczty.

Jak korzystać z Sendmaila?

W małych firmach obsługa klienta przez e-mail może być bardzo prosta, ale obsługa dużej liczby klientów może być problematyczna. Możesz skorzystać z wielu przydatnych funkcji i poprawić przepływ pracy, łącząc Sendmail i LiveAgent.

Jakie są korzyści z integracji Sendmaila?

  • Otwarte źródło
  • Narzędzia do monitorowania
  • Zdalna administracja

Jak zintegrować Sendmail z LiveAgent?

  • Przejdź do opcji Konfiguracja LiveAgent > E-mail > Konta pocztowe
  • Kliknij opcję Utwórz > Inne > IMAP/POP3
  • Podaj swoje dane i kliknij Zapisz
Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo