Partner
Co to jest RingCentral?
RingCentral to oprogramowanie call center oferujące wiele rozwiązań. Oferuje połączenia głosowe, faksowe, tekstowe, konferencje i spotkania internetowe. Pomaga biznesowi obsłużyć wszystko – od zarządzania call center po codzienne spotkania.
Jak możesz tego używać?
Śledź połączenia, wiadomości głosowe, nowe SMS-y i klientów. Możesz także generować połączenia, wysyłać faksy lub SMS-y, tworzyć rozmowy i zarządzać klientami.
Korzyści
- Zadbaj o swoje połączenia, SMS-y i nie tylko, bez zmiany oprogramowania
- Otrzymuj powiadomienia od LiveAgent o tym, co się dzieje w RingCentral
Oddzwonienie w obsłudze klienta
O firmie LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania i integracje dla biznesu. Zapewnia wsparcie, certyfikaty i nowości dla zadowolonych klientów. Odkryj i skorzystaj z usług LiveAgent już dziś!
Centrum obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego
Centra telefoniczne mają różne funkcje, takie jak sprzedaż przychodząca, telemarketing, ankiety, planowanie spotkań i windykacja. Ważne wskaźniki to współczynnik konwersji i połączenia na agenta. Dialery pomagają zwiększyć efektywność.
System call center LiveAgent oferuje funkcje automatycznego routingu połączeń przychodzących, takie jak kierowanie połączeń do agentów o najwyższym priorytecie, tworzenie własnych wiadomości IVR i nagrywanie połączeń. To wielokanałowe rozwiązanie pomocy technicznej z funkcją rozmów wideo, które poprawia jakość obsługi klienta.