Partner
Co to jest RingCentral?
RingCentral to oprogramowanie call center oferujące wiele rozwiązań. Oferuje połączenia głosowe, faksowe, tekstowe, konferencje i spotkania internetowe. Pomaga biznesowi obsłużyć wszystko – od zarządzania call center po codzienne spotkania.
Jak możesz tego używać?
Śledź połączenia, wiadomości głosowe, nowe SMS-y i klientów. Możesz także generować połączenia, wysyłać faksy lub SMS-y, tworzyć rozmowy i zarządzać klientami.
Korzyści
- Zadbaj o swoje połączenia, SMS-y i nie tylko, bez zmiany oprogramowania
- Otrzymuj powiadomienia od LiveAgent o tym, co się dzieje w RingCentral
Centrum obsługi klienta to kluczowe narzędzie biznesowe, które może oferować wiele korzyści, takich jak automatyczna dystrybucja rozmów i zbieranie danych. Istnieją trzy rodzaje centrów obsługi klienta: Inbound Call Center, call center wychodzące i wirtualne call center. Oprogramowanie Contact Center zawiera wiele funkcji umożliwiających zarządzanie komunikacją z klientami w wielu kanałach, a aplikacja Call Center oferuje wsparcie dla klientów przez telefon. Centrum obsługi klienta może pomóc w poprawie doświadczenia klienta i obniżeniu kosztów operacyjnych.
Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń LiveAgent oferuje wiele funkcji, takich jak uniwersalna skrzynka odbiorcza, zarządzanie SLA i automatyzacja dystrybucji zgłoszeń. System zgłoszeniowy jest istotny dla poprawy jakości obsługi klienta i zwiększenia przychodów firm. Biuro obsługi IT LiveAgent oferuje oprogramowanie, które ułatwia klientom uzyskiwanie pomocy i agentom szybką odpowiedź.
Oprogramowanie call center umożliwia zautomatyzowanie obsługi klienta, co wpływa na zwiększenie satysfakcji klientów i może przyczynić się do zysków firmy. Integracja z innymi narzędziami, takimi jak CRM-y, jest ważna dla poprawy wydajności call center. Firma LiveAgent oferuje programy do zarządzania i obsługi klienta, w tym wirtualne call center oraz skrypty.
Umowy SLA to ustalenia dotyczące realizacji celów w call center lub help desku, które można ustalić za pomocą oprogramowania jak LiveAgent. Dostosowane do celów dowolnego działu pomocy technicznej umowy mogą pomóc zdefiniować czasy odpowiedzi według priorytetów. LiveAgent to oprogramowanie z wbudowanym call center, które działa łatwo i sprawie, a ponadto oferuje wiele innych funkcji. Call Center LiveAgent oferuje wiele opcji w zależności od wymagań i liczby pracowników, a korzyści wynikające z korzystania z centrum obsługi telefonicznej to m.in. sprzedaż i wsparcie klientów.