Usprawnij komunikację z klientami poprzeż rozmowy wychodzące

Aktywnie wspieraj swoich klientów, kontaktując się z nimi za pomocą oprogramowania do rozmów wychodzących centrów telefonicznych – popraw relacje z klientami, optymalizuj kontakty z klientami i generuj więcej możliwości sprzedaży. Dzięki oprogramowaniu centrum obsługi telefonicznej LiveAgent komunikacja wychodząca z klientami może być obsługiwana łatwo i wydajnie bezpośrednio z działu pomocy technicznej.

Badanie przeprowadzone przez inContact ujawniło, że większość konsumentów jest w rzeczywistości otwarta na proaktywny kontakt ze strony firm. 73% osób, które miały pozytywne doświadczenia z połączeniem przychodzącym od firmy/dostawcy usług, twierdzi, że pozytywnie zmieniło się ich postrzeganie organizacji, która do nich dzwoni.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Usprawnij komunikację z klientami poprzeż rozmowy wychodzące
Slido green logo
Youtube video:

Co to jest oprogramowanie do obsługi połączeń wychodzących?

W przeciwieństwie do oprogramowania do obsługi połączeń przychodzących, które jest używane przez firmy do obsługi przychodzących połączeń klientów, wychodzące oprogramowanie call center umożliwia wykonywanie połączeń wychodzących do potencjalnych potencjalnych i obecnych klientów. Połączenia wychodzące mogą być wykonywane z różnych powodów, takich jak aktywne wspieranie klientów, sprzedaż krzyżowa lub dosprzedaż istniejącym klientom, prowadzenie badań ankietowych itp.

Większość dzisiejszych rozwiązań oprogramowania call center łączy w sobie zarówno obsługę połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Wybór najlepszego oprogramowania do obsługi połączeń wychodzących zwykle sprowadza się do wyboru narzędzia z najbardziej odpowiednim zestawem funkcji.

Podejmij proaktywne podejście do komunikacji z klientami dzięki oprogramowaniu do obsługi połączeń wychodzących

question - icon

Proaktywna obsługa klienta

Zapewnij aktywne wsparcie i skontaktuj się z klientami, zanim będą musieli poprosić o pomoc.

7 day history-icon

Odnowienia produktów lub usług

Jeśli chodzi o odnowienie, terminowa rozmowa telefoniczna może pomóc firmom zapobiec utracie klientów.

Torba z pieniędzmi i moneta

Produkty typu up-selling i cross-selling

Rozszerz swoją ofertę dla obecnych klientów, oferując dosprzedaż lub sprzedaż krzyżową odpowiednich produktów.

business and finance - icon

Prowadzenie badań wśród klientów

Zbieraj opinie lub przeprowadzaj badania, dzwoniąc do klientów i szczerze rozmawiając.

Kompleksowe, bogate w funkcje oprogramowanie call center

Dzięki solidnym funkcjom oprogramowania przychodzącego i wychodzącego, centrum obsługi klienta LiveAgent może pomóc w usprawnieniu komunikacji z klientem, poprawie wydajności i produktywności zespołów obsługi klienta oraz zwiększeniu satysfakcji klientów. Połącz dowolnego dostawcę VOIP, skonfiguruj inteligentne przekierowywanie połączeń, twórz własne drzewa IVR, z łatwością obsługuj nieodebrane połączenia, przechowuj nieograniczoną liczbę nagrań połączeń, odbieraj połączenia ze swojej witryny internetowej i włączaj rozmowy wideo z czatem – wszystko w LiveAgent.

Kobieta w koszyku z postawą wygranej i smartfonem w ręku
Kobieta siedzi przy biurku i zastanawia się nad dobrym rozwiązaniem

Oprogramowanie call center w wielokanałowym help desku

Nasze oprogramowanie call center to tylko jedna z części naszej wielokanałowej platformy pomocy technicznej, która posiada ponad 180 funkcji , ponad 40 integracji i nieskończone możliwości dostosowywania. LiveAgent zawiera potężny system ticketowy z automatyzacją, natywnym czatem na żywo, integracją z mediami społecznościowymi i możliwością samoobsługi. Pozwól swoim klientom kontaktować się z Tobą z wybranego przez siebie kanału, jednocześnie umożliwiając agentom efektywną obsługę całej komunikacji z jednego miejsca.

Integracje oprogramowania Call Center

Dzięki ponad 40 integracjom możesz uprościć i usprawnić komunikację z klientami. Otrzymuj powiadomienia o nowych ticketach, gdy zajmujesz się biznesem na Slack, rejestruj nowe oferty PipeDrive, wystawiaj rachunki użytkownikom za pomocą ChargeDesk – wszystko z panelu zgłoszeń LiveAgent.

Projektant trzymający w ręku pióro

Ponad 3.000 recenzji na największych porównywarkach

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Użyj LiveAgent do wychodzącej komunikacji z klientami i zwiększania sprzedaży

Agent zapewniający obsługę klienta

Zainicjuj komunikację wychodzącą za pomocą kilku kliknięć

Zainicjuj połączenia wychodzące lub e-maile do potencjalnych klientów za pomocą zaledwie kilku kliknięć – bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent. Po włączeniu ta funkcja może być bardzo pomocna, zwłaszcza dla zespołów sprzedaży B2B, umożliwiając agentom sprzedaży szybką i wygodną obsługę interakcji wychodzących.

Łatwy dostęp do szczegółowych informacji o klientach

Dzięki oprogramowaniu CRM do obsługi ruchu wychodzącego LiveAgent uzyskasz natychmiastowy dostęp do kompleksowych informacji o klientach, w tym danych osobowych każdego klienta, poprzednich zakupów i historii usług – wszystko w jednym hybrydowym strumieniu zgłoszeń. Uzbrojeni w tę wiedzę agenci mogą aktywnie docierać do obecnych klientów i skutecznie oferować lub sprzedawać krzyżowo Twoje produkty zawsze, kiedy jest to stosowne.

Mężczyzna trzyma raport w ręku
Wykorzystaj nieograniczone nagrania

Korzystaj z nieograniczonej liczby nagrań rozmów

Dzięki nieograniczonej funkcji nagrywania rozmów możesz bezpiecznie i wygodnie przechowywać wszystkie rozmowy klientów i wiadomości poczty głosowej bezpośrednio na koncie LiveAgent. Ta funkcja gwarantuje, że żadne połączenia z klientami nie zostaną utracone, a agentom łatwy dostęp i odtworzenie nagrań rozmów, jeśli potrzebują przypomnienia o tym, co wydarzyło się w poprzedniej komunikacji, aby zwrócić się do klientów z odpowiednimi ofertami.

Użyj aktywnego czatu, aby zbobyć więcej klientów

Zaangażuj potencjalnych klientów w swojej witrynie internetowej, korzystając z proaktywnych zaproszeń do czatu, które są częścią wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej LiveAgent. Ustaw automatyczne zaproszenia do czatu dla niestandardowych adresów URL w swojej witrynie (na przykład na stronie z cenami) lub zaproś odwiedzających do rozmowy z agentami podczas procesu realizacji transakcji, aby zwiększyć ich zaufanie do zakupów, poprawić ich wrażenia i przekształcić ich w stałych klientów.

Korzystaj z proaktywnych zaproszeń do czatu, aby przekształcać odwiedzających w klientów
Kobieta trzyma smartfon i rozmawia w mediach społecznościowych

Śledź i angażuj potencjalnych klientów w mediach społecznościowych

Śledź zaangażowanie w mediach społecznościowych dzięki LiveAgent. Oprogramowanie bezproblemowo integruje się z najpopularniejszymi kanałami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook, Twitter i Instagram. Z łatwością monitoruj i natychmiast odpowiadaj na wszystkie wiadomości, komentarze i wzmianki o marce w mediach społecznościowych z jednego pulpitu. Zapewnij szybką pomoc i zbobądż więcej klientów.

Ucz się z analiz call center

Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent ma wbudowane funkcje analityczne i raportowe. Uzyskaj cenne informacje dzięki niemal nieskończonym możliwościom raportowania, które śledzą różne wskaźniki call center i kluczowe wskaźniki efektywności. Generuj różnego rodzaju raporty, dowiedz się, jak działa Twoje centrum telefoniczne i identyfikuj obszary wymagające poprawy.

Ucz się na podstawie danych i spostrzeżeń klientów

Dlaczego oprogramowanie call center LiveAgent jest właściwym wyborem?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Łatwa w użyciu technologia oparta na chmurze

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwe w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania personelu IT.

Oprogramowanie do centrum obsługi połączeń wychodzących

Połączenia wychodzące i przychodzące

LiveAgent łączy funkcje oprogramowania dla centrum obsługi połączeń wychodzących i przychodzących. Odbieraj nieograniczoną liczbę połączeń przychodzących lub proaktywnie kontaktuj się z klientami.

Zdezorientowana kobieta przed komputerem

Bez dodatkowych opłat za minutę

Uzyskaj najlepszą wartość za swoje pieniądze dzięki prostemu i przejrzystemu modelowi cenowemu, bez długoterminowych umów i bez dodatkowych opłat za minutę użytkowania.

Call center jako część help desk

Uniwersalna platforma wielokanałowa

Call center to tylko część bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie ticketami, e-mailami, czatami, komunikacją głosową i wiadomościami w mediach społecznościowych.

Uzyskaj oprogramowanie call center za uczciwą cenę

Uzyskaj profesjonalne oprogramowanie do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących wbudowane w potężne rozwiązanie pomocy technicznej za stałą miesięczną opłatą, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji.

Package Name

All-Inclusive

Odpowiedni dla małych firm, agencji, a nawet dużych korporacji

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo