Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sinch

Co to jest Sinch?

Sinch to globalny dostawca usług VoIP, który oferuje bogate opcje komunikacji z klientami. Może obsługiwać globalne połączenia głosowe klientów, połączenia transmisji danych i nawet rozmowy wideo. Nie pomija również wysyłania SMS-ów, możesz zarządzać wiadomościami tekstowymi, SMS-ami, a nawet mediami społecznościowymi:Facebook Messenger i Instagram przez interfejs API.

Sinch pozwala wybierać spośród różnych typów numerów, takich jak wirtualne długie numery, skróty i numery bezpłatne. Sinch oferuje również dodatkowe wspaniałe funkcje, takie jak połączenia flash, weryfikacja głosowa lub weryfikacja SMS. Jej rozwiązania nadają się do zastosowania w różnych branżach — między innymi w służbie zdrowia, finansach, handlu detalicznym, podróżach i mediach.

Jak możesz używać Sincha?

Użyj Sinch jako dostawcy usług VoIP i zacznij obsługiwać swoich klientów z ujednoliconego multi- system obsługi zgłoszeń, w którym możesz śledzić każdy kanał komunikacji. Sinch może być świetnym dodatkiem do Twojego call center LiveAgent. Użyj integracji Rest API z LiveAgent, aby przekierować wszystkie połączenia przychodzące na Twój numer Sinch do call center LiveAgent.

LiveAgent może pomóc w zarządzaniu rozmowami z klientami i zapewnić najlepszą obsługę klienta. Nasze call center jest połączone z innymi kanałami, co oznacza, że możesz obsłużyć wszystko, co rzucą Ci Twoi klienci i śledzić każde zapytanie z jednego miejsca.

Call center jest również obsługiwane przez świetne funkcje, takie jak custom IVR drzewa, niestandardowe przyciski czatu, nieograniczone nagrania rozmów lub automatyczne wywołanie zwrotne. Sprawdź pełną listę funkcji call center.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Jakie są korzyści z używania Sinch?

  • Różnorodne i przydatne funkcje
  • Oferuje bogate wiadomości tekstowe i rozmowy wideo
  • Możliwość zastosowania w wielu branżach
  • Opcje API weryfikacji

Set up your call center today

Provide great customer support over phone with LiveAgent

FREE TRIAL

Czy integracja LiveAgent z Sinch jest bezpłatna?

iIntegracja z Sinch jest zawarta w jednym z naszych plany, więc nie ma żadnych dodatkowych opłat. Możesz po prostu połączyć swój numer Sinch z LiveAgent i zacząć zarządzać połączeniami klientów.

Jak mogę zintegrować Sinch z LiveAgent?

Integracja z Sinch jest łatwa dzięki wbudowanej wtyczce. Wszystko, co musisz zrobić, to przekazać informacje LiveAgent. Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

  • Następnym krokiem jest przejście do konta Sinch i otwarcie sekcji Aplikacje w lewym panelu. Kliknij Utwórz nową aplikację. Nazwij go i podaj krótki opis aplikacji. Gdy skończysz, zobaczysz nową aplikację na liście aplikacji.
Ustawienia Sinch z opcją tworzenia nowej aplikacji
Utwórz nową aplikację w Sinch
  • Kliknij aplikację, aby ją skonfigurować, i przejdź do sekcji Głos i wideo. Wybierz URL wywołania zwrotnego, aby przekierować SIP i wprowadź dane hosta z pierwszego kroku w tym formacie: ” sip:{number}@your.asterisk.host “ silny>.

    Przypisz numer Sinch dostępny dla tej aplikacji i kliknij Aktualizuj głos i amp; Ustawienia wideo. Jeśli nie masz jeszcze numeru Sinch, istnieje możliwość jego wypożyczenia.
Synchronizuj ustawienia głosu i wideo w nowej konfiguracji aplikacji z wybranym przekazywaniem SIP
Synchronizuj ustawienia głosu i wideo
  • Teraz utwórz drugą aplikację i nazwij ją. Użyj Klucza i Sekretu tej aplikacji do uwierzytelniania SIP w LiveAgent. W kolejnych krokach będziesz także potrzebować nazwy użytkownika Sinch i hasła.
Sinch app Key and Secret w drugiej aplikacji
Klucz i sekret Sinch
  • Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby. Kliknij pomarańczowy przycisk, aby Utworzyć nowy numer. W nowym oknie znajdź i wybierz Sinch z listy dostawców VoIP.
Utwórz nową opcję numeru w konfiguracji LiveAgent
Utwórz numer w LiveAgent
  • Ostatnim krokiem jest konfiguracja integracji. Podaj swoją nazwę użytkownika Sinch, hasło i telefon numer, a także klucz i tajemnica z drugiego kroku. Możesz także wybrać dział, do którego będą kierowane połączenia, nazwać numer i podać prefiks. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj, a Twój numer Sinch zostanie połączony z LiveAgent
Konfiguracja numeru Sinch w LiveAgent
Skonfiguruj numer sins

Udało Ci się pomyślnie zakończyć integrację Sinch z LiveAgent. Rozejrzyj się po naszej stronie funkcji połączeń, aby zobaczyć, jak możesz skorzystać z call center LiveAgent. Koniecznie zajrzyj na naszą stronę Akademii aby poznać wskazówki & sztuczki dotyczące wsparcia telefonicznego.

LiveAgent Product Tour

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

FAQ

Ile kosztuje Sinch?

Integracja Sinch z LiveAgent jest zawarta w jednym z planów, więc nie ma dodatkowych opłat i możesz zacząć z niej swobodnie korzystać.

Co to jest Sinch?

Sinch to dostawca VoIP oferujący globalne połączenia głosowe klientów, połączenia transmisji danych, a nawet połączenia wideo. Świadczą usługi na całym świecie.

Jak mogę używać Sinch z LiveAgent?

Użyj go, aby połączyć swój numer Sinch z LiveAgent i skonfigurować centrum obsługi klienta.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo