Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SendMyCall

Co to jest SendMyCall? 

SendMyCall to biznesowy system telefoniczny i dostawca VoIP. Ich usługi obejmują numery wirtualne, system telefoniczny PBX dla firm, numery bezpłatne i zarządzanie połączeniami.

Jak korzystać z SendMyCall?

System zgłoszeń LiveAgent obsługuje również połączenia z klientami. Dzięki tej funkcji możesz łatwo skonfigurować swoje call center i zacząć odbierać połączenia. SendMyCall można wybrać jako dostawcę VoIP dla call center LiveAgent.

Rozwiąż każde zapytanie telefonicznie z LiveAgent i zacznij zapewniać doskonałą obsługę klienta. Nasze funkcje call center zapewniają, że zarządzanie klientami będzie gładki. Skorzystaj z rozmów wideo, drzewa IVR, niestandardowe przyciski połączeń i wiele więcej.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Jakie są korzyści z używania SendMyCall?

  • Przystępne i elastyczne plany cenowe
  • Zapewnia bezpłatne numery
  • Zasięg na całym świecie

Start providing better phone support

Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone

FREE TRIAL

Czy integracja SendMyCall z LiveAgent coś kosztuje?

Integracja SendMyCall dla LiveAgent jest zawarta w jednym z planów, więc nie ma za to dodatkowych opłat. Po prostu podłącz swój numer SendMyCall, skonfiguruj swoje call center i zacznij wykonywać i odbierać połączenia klientów.

Jak zintegrować SendMyCall z LiveAgent?

Proces integracji jest prosty i zajmuje zaledwie kilka minut. Nie ma potrzeby aktywowania wtyczek ani polegania na usługach innych firm, aby zakończyć integrację SendMyCall z LiveAgent. Wykonaj poniższe czynności, aby dowiedzieć się, jak zakończyć proces integracji.

  • Przede wszystkim wejdź na stronę SendMyCall i kup swój nowy wirtualny numer. Możesz to zrobić, klikając przycisk Kup teraz w prawym górnym rogu strony głównej.
Strona główna SendMyCall z przyciskiem Kup teraz w prawym górnym rogu
SendMyCall homepage
  • W tej sekcji wybierz kraj i obszar, w którym chcesz, aby numer był oparty. Wybierz VoIP w sekcji Wybierz miejsce docelowe przekierowania, a następnie wpisz Host i Szczegóły. Kiedy skończysz, kliknij Kontynuuj.
Wybór numeru SendMyCall z opcjami obszaru i kraju
Kup numer SendMyCall
  • Będziesz musiał się zarejestrować przed dokonaniem płatności. Po zakończeniu procesu rejestracji przygotuj swoją nazwę użytkownika, hasło i wirtualny numer na kolejne kroki.
Formularz rejestracyjny SendMyCall
Rejestracja
  • Teraz otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry i wybierz SendMyCall z listy dostawców VoIP.
SendMyCall na liście dostawców VoIP w konfiguracji LiveAgent
SendMyCall na liście VoIP
  • SendMyCall dla dostawców VoIP w konfiguracji LiveAgent
Konfiguracja numeru SendMyCall w LiveAgent
Skonfiguruj numer

Pomyślnie dodałeś swój numer SendMyCall do call center LiveAgent. Teraz możesz go używać do wykonywania i odbierania połączeń od klientów. Chcesz dowiedzieć się więcej o zapewnianiu obsługi klienta przez telefon? Zapoznaj się z artykułami Akademii, aby poznać nowe porady i wskazówki.

LiveAgent Product Tour

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

FAQ

Co to jest SendMyCall?

SendMyCall to firma oferująca wirtualne numery telefonów, systemy PBX dla biur i numery bezpłatne. Ich ceny są elastyczne i możesz wybierać spośród wielu krajów i obszarów na całym świecie.

Jak SendMyCall współpracuje z LiveAgent?

Tak, SendMyCall jest jednym z dostawców VoIP obsługiwanych przez LiveAgent. Możesz dodać swoje wirtualne numery SendMyCall do call center LiveAgent i rozpocząć wykonywanie i odbieranie połączeń od klientów.

Jak mogę zintegrować SendMyCall z LiveAgent?

To proste, oto kroki.

  • Uzyskaj swój numer telefonu SendMyCall
  • Przejdź do strony Konfiguracja aplikacji LiveAgent > Zadzwoń > Numery
  • Utwórz nowy numer i wybierz SendMyCall
  • Dodaj swoją nazwę użytkownika, hasło i inne szczegóły, a następnie kliknij Zapisz

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo