Partner
Co to jest SendMyCall?
SendMyCall to biznesowy system telefoniczny i dostawca VoIP. Ich usługi obejmują numery wirtualne, system telefoniczny PBX dla firm, numery bezpłatne i zarządzanie połączeniami.
Jak korzystać z SendMyCall?
System zgłoszeń LiveAgent obsługuje również połączenia z klientami. Dzięki tej funkcji możesz łatwo skonfigurować swoje call center i zacząć odbierać połączenia. SendMyCall można wybrać jako dostawcę VoIP dla call center LiveAgent.
Rozwiąż każde zapytanie telefonicznie z LiveAgent i zacznij zapewniać doskonałą obsługę klienta. Nasze funkcje call center zapewniają, że zarządzanie klientami będzie gładki. Skorzystaj z rozmów wideo, drzewa IVR, niestandardowe przyciski połączeń i wiele więcej.
Jakie są korzyści z używania SendMyCall?
- Przystępne i elastyczne plany cenowe
- Zapewnia bezpłatne numery
- Zasięg na całym świecie
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Czy integracja SendMyCall z LiveAgent coś kosztuje?
Integracja SendMyCall dla LiveAgent jest zawarta w jednym z planów, więc nie ma za to dodatkowych opłat. Po prostu podłącz swój numer SendMyCall, skonfiguruj swoje call center i zacznij wykonywać i odbierać połączenia klientów.
Jak zintegrować SendMyCall z LiveAgent?
Proces integracji jest prosty i zajmuje zaledwie kilka minut. Nie ma potrzeby aktywowania wtyczek ani polegania na usługach innych firm, aby zakończyć integrację SendMyCall z LiveAgent. Wykonaj poniższe czynności, aby dowiedzieć się, jak zakończyć proces integracji.
- Przede wszystkim wejdź na stronę SendMyCall i kup swój nowy wirtualny numer. Możesz to zrobić, klikając przycisk Kup teraz w prawym górnym rogu strony głównej.

- W tej sekcji wybierz kraj i obszar, w którym chcesz, aby numer był oparty. Wybierz VoIP w sekcji Wybierz miejsce docelowe przekierowania, a następnie wpisz Host i Szczegóły. Kiedy skończysz, kliknij Kontynuuj.

- Będziesz musiał się zarejestrować przed dokonaniem płatności. Po zakończeniu procesu rejestracji przygotuj swoją nazwę użytkownika, hasło i wirtualny numer na kolejne kroki.

- Teraz otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry i wybierz SendMyCall z listy dostawców VoIP.

- SendMyCall dla dostawców VoIP w konfiguracji LiveAgent

Pomyślnie dodałeś swój numer SendMyCall do call center LiveAgent. Teraz możesz go używać do wykonywania i odbierania połączeń od klientów. Chcesz dowiedzieć się więcej o zapewnianiu obsługi klienta przez telefon? Zapoznaj się z artykułami Akademii, aby poznać nowe porady i wskazówki.
Frequently asked questions
Co to jest SendMyCall?
SendMyCall to firma oferująca wirtualne numery telefonów, systemy PBX dla biur i numery bezpłatne. Ich ceny są elastyczne i możesz wybierać spośród wielu krajów i obszarów na całym świecie.
Jak SendMyCall współpracuje z LiveAgent?
Tak, SendMyCall jest jednym z dostawców VoIP obsługiwanych przez LiveAgent. Możesz dodać swoje wirtualne numery SendMyCall do call center LiveAgent i rozpocząć wykonywanie i odbieranie połączeń od klientów.
Jak mogę zintegrować SendMyCall z LiveAgent?
To proste, oto kroki.
- Uzyskaj swój numer telefonu SendMyCall
- Przejdź do strony Konfiguracja aplikacji LiveAgent > Zadzwoń > Numery
- Utwórz nowy numer i wybierz SendMyCall
- Dodaj swoją nazwę użytkownika, hasło i inne szczegóły, a następnie kliknij Zapisz
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Oprogramowanie LiveAgent oferuje wiele kluczowych funkcji, takich jak automatyzacja, brak reklam, zaawansowana ochrona przed spamem, współpraca w ramach współdzielonej skrzynki odbiorczej, konfiguracja szablonów e-mail dla klientów i agentów, krótsze czasy odpowiedzi na e-maile i większe zadowolenie klientów, zwiększenie produktywności i obniżenie poziomu stresu, oszczędność pieniędzy i zwiększenie zwrotu z inwestycji. LiveAgent oferuje także narzędzie do routingu poczty e-mail. Po rejestracji w LiveAgent klienci otrzymują dane do logowania oraz są zapraszani na indywidualną rozmowę, aby poznać korzyści płynące z użycia tego oprogramowania. Strona internetowa LiveAgent używa plików cookie, które można zaakceptować lub odrzucić. Jest dostępna opcja kontaktu przez formularz, Messenger, WhatsApp oraz czat na żywo.
LiveAgent to zaawansowane narzędzie do obsługi klienta, oferujące wiele możliwości komunikacji, w tym czat wewnętrzny i centrę telefoniczną wychodzącą. Platforma umożliwia otrzymywanie zgłoszeń w różnych kanałach komunikacji oraz korzystanie z reguł automatyzacji i integracji. LiveAgent oferuje również bezpłatne wersje próbne dla firm.
Centrum obsługi klienta to kluczowe narzędzie biznesowe, które może oferować wiele korzyści, takich jak automatyczna dystrybucja rozmów i zbieranie danych. Istnieją trzy rodzaje centrów obsługi klienta: Inbound Call Center, call center wychodzące i wirtualne call center. Oprogramowanie Contact Center zawiera wiele funkcji umożliwiających zarządzanie komunikacją z klientami w wielu kanałach, a aplikacja Call Center oferuje wsparcie dla klientów przez telefon. Centrum obsługi klienta może pomóc w poprawie doświadczenia klienta i obniżeniu kosztów operacyjnych.