SendMyCall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SendMyCall Polityka prywatności
Co to jest SendMyCall?
SendMyCall to biznesowy system telefoniczny i dostawca VoIP. Ich usługi obejmują numery wirtualne, system telefoniczny PBX dla firm, numery bezpłatne i zarządzanie połączeniami.
Jak korzystać z SendMyCall?
System zgłoszeń LiveAgent obsługuje również połączenia z klientami. Dzięki tej funkcji możesz łatwo skonfigurować swoje call center i zacząć odbierać połączenia. SendMyCall można wybrać jako dostawcę VoIP dla call center LiveAgent.
Rozwiąż każde zapytanie telefonicznie z LiveAgent i zacznij zapewniać doskonałą obsługę klienta. Nasze funkcje call center zapewniają, że zarządzanie klientami będzie gładki. Skorzystaj z rozmów wideo, drzewa IVR, niestandardowe przyciski połączeń i wiele więcej.
Jakie są korzyści z używania SendMyCall?
- Przystępne i elastyczne plany cenowe
- Zapewnia bezpłatne numery
- Zasięg na całym świecie
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Czy integracja SendMyCall z LiveAgent coś kosztuje?
Integracja SendMyCall dla LiveAgent jest zawarta w jednym z planów, więc nie ma za to dodatkowych opłat. Po prostu podłącz swój numer SendMyCall, skonfiguruj swoje call center i zacznij wykonywać i odbierać połączenia klientów.
Jak zintegrować SendMyCall z LiveAgent?
Proces integracji jest prosty i zajmuje zaledwie kilka minut. Nie ma potrzeby aktywowania wtyczek ani polegania na usługach innych firm, aby zakończyć integrację SendMyCall z LiveAgent. Wykonaj poniższe czynności, aby dowiedzieć się, jak zakończyć proces integracji.
- Przede wszystkim wejdź na stronę SendMyCall i kup swój nowy wirtualny numer. Możesz to zrobić, klikając przycisk Kup teraz w prawym górnym rogu strony głównej.
- W tej sekcji wybierz kraj i obszar, w którym chcesz, aby numer był oparty. Wybierz VoIP w sekcji Wybierz miejsce docelowe przekierowania, a następnie wpisz Host i Szczegóły. Kiedy skończysz, kliknij Kontynuuj.
- Będziesz musiał się zarejestrować przed dokonaniem płatności. Po zakończeniu procesu rejestracji przygotuj swoją nazwę użytkownika, hasło i wirtualny numer na kolejne kroki.
- Teraz otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry i wybierz SendMyCall z listy dostawców VoIP.
- SendMyCall dla dostawców VoIP w konfiguracji LiveAgent
Pomyślnie dodałeś swój numer SendMyCall do call center LiveAgent. Teraz możesz go używać do wykonywania i odbierania połączeń od klientów. Chcesz dowiedzieć się więcej o zapewnianiu obsługi klienta przez telefon? Zapoznaj się z artykułami Akademii, aby poznać nowe porady i wskazówki.
Frequently Asked Questions
Co to jest SendMyCall?
SendMyCall to firma oferująca wirtualne numery telefonów, systemy PBX dla biur i numery bezpłatne. Ich ceny są elastyczne i możesz wybierać spośród wielu krajów i obszarów na całym świecie.
Jak SendMyCall współpracuje z LiveAgent?
Tak, SendMyCall jest jednym z dostawców VoIP obsługiwanych przez LiveAgent. Możesz dodać swoje wirtualne numery SendMyCall do call center LiveAgent i rozpocząć wykonywanie i odbieranie połączeń od klientów.
Jak mogę zintegrować SendMyCall z LiveAgent?
To proste, oto kroki. Uzyskaj swój numer telefonu SendMyCall Przejdź do strony Konfiguracja aplikacji LiveAgent > Zadzwoń > Numery Utwórz nowy numer i wybierz SendMyCall Dodaj swoją nazwę użytkownika, hasło i inne szczegóły, a następnie kliknij Zapisz
Integracje MeTA1 z LiveAgent zapewniają szybką obsługę klienta poprzez różne kanały komunikacji, a także bezpieczeństwo i konfigurowalność. LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta i dostęp do bazy wiedzy, obniżając koszty obsługi. Dodatkowo, narzędzie self-service oraz integracje z innymi platformami sprawiają, że jest to kompleksowe i efektywne narzędzie do obsługi klienta.