Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Slack

Czym jest Slack?

Slack to bezpłatne narzędzie do współpracy zespołowej w chmurze, które umożliwia użytkownikom wymianę wiadomości tekstowych i plików w czasie rzeczywistym. Zasadniczo działa jako komunikator firmowy z dodatkowymi funkcjami, takimi jak wyszukiwanie wiadomości, łączenie aplikacji innych firm lub prowadzenie rozmów telefonicznych i wideo.

Jak możesz wykorzystać Slack w pracy?

Używanie Slacka przynosi korzyści, ponieważ:

  • Pozwala wyczyścić Twoją skrzynkę mailową
  • Zapewnia niemal natychmiastowe odpowiedzi od współpracowników
  • Możesz przeglądać wszystkie informacje kontaktowe współpracowników z jednego miejsca
  • Możesz zapisywać wiadomości i pliki
  • Możesz tworzyć przypomnienia o wiadomościach
  • Możesz wysyłać wiadomości do siebie (aby nie zapomnieć o pomysłach lub zadaniach)

Jak możesz skorzystać z integracji Slacka z LiveAgent?

Łącząc swoje konto LiveAgent ze Slackiem, możesz otrzymywać automatyczne powiadomienia w wyznaczonym kanale Slack dla:

  • Nowych zgłoszeń otrzymanych w LiveAgent
  • Otwartych zgłoszeń (kiedy dostaniesz odpowiedź od klienta)
  • Zamkniętych zgłoszeń
  • Ustawionych reguł

Dzięki integracji Slack z LiveAgent, możesz otrzymywać powiadomienia o nowych zgłoszeniach lub zmienionych statusach zgłoszeń, nawet jeśli nie masz otwartego pulpitu LiveAgent. Slack przypomni Ci o tym w wyznaczonym kanale i umożliwi szybką odpowiedź na kilka pytań dotyczących obsługi klienta.

Integracja Slacka z LiveAgent

Integracja Slack z LiveAgent może dać Twojemu biznesowi niezwykle skuteczne narzędzia wsparcia klienta. Czatuj ze współpracownikami w czasie rzeczywistym, obsługując rozmowy z agentami, rozmowy wideo lub inne formy interakcji z klientami za pomocą aplikacji LiveAgent. Twój Slack może być zintegrowany bezpośrednio z LiveAgent za pomocą naszej wtyczki. Jest dostępna na koncie LiveAgent, więc nie ma potrzeby pobierania dodatkowego oprogramowania.

Zaloguj się na swoje konto LiveAgent i przejdź do Konfiguracja> System> Wtyczki. Znajdź integrację ze Slackiem na liście wtyczek i przeciągnij suwak na pozycję Aktywuj.

Aktywna integracja LiveAgent ze Slackiem - sekcja wtyczek
Aktywna integracja LiveAgent ze Slackiem

Kiedy skończysz, integracja będzie widoczna jako aktywna. W sekcji Konfiguracja przewiń w górę do sekcji z dostępnymi kanałami komunikacji. Kliknij Slack, a następnie kliknij przycisk Dodaj do Slacka w tej sekcji.

Konfiguracja kanału na Slacku w LiveAgent
Konfiguracja Slacka w LiveAgent

Slack będzie potrzebował dostępu do niektórych danych. Jeśli zgadzasz się na udostępnienie danych, proces integracji zostanie zakończony.

Opcje integracji Slacka w LiveAgent
Opcje integracji Slacka

Twoi agenci mogą również konfigurować powiadomienia niestandardowe. Kliknij inicjały swojego imienia w prawym górnym rogu panelu LiveAgent i wybierz edycję profilu. Następnie przejdź do sekcji Powiadomienia. Możesz zobaczyć oddzielną sekcję dla powiadomień Slack. Wybierz użytkownika Slack i wybierz własne ustawienia, a następnie kliknij Zapisz.

Opcje powiadomień Slack w edycji profilu
Konfiguracja powiadomień Slack

Jak skonfigurować niestandardowe powiadomienia Slack w LiveAgent

Integracja z aplikacją Slack umożliwia również skonfigurowanie nowej akcji reguły – Wyślij wiadomość Slack w LiveAgent. Możesz zdefiniować dowolną liczbę reguł powiadomień Slack z własną konfiguracją i warunkami. W ten sposób możesz dostosować integrację Slack, aby działała w preferowany przez Ciebie sposób, i otrzymywać powiadomienia o określonych wydarzeniach. W tym tkwi siła naszeych powiadomień na Slacku!

Postępuj zgodnie z tym przewodnikiem, aby utworzyć niestandardowe powiadomienia Slack. Podczas tworzenia reguły w LiveAgent możesz zobaczyć opcję Wyślij wiadomość Slack. Oznacza to, że za każdym razem, gdy zostaną spełnione warunki reguły, Slack wywoła niestandardowe powiadomienie. Można je wysłać do określonego workspace’u na Slacku lub określonego użytkownika na danym Slacku.

Weźmy przykład konfiguracji powiadomienia Slack – wyślij powiadomienie Slack, gdy tag zostanie dodany do zgłoszenia. Tagi mogą mieć różne zastosowania i mogą być wykonane na zamówienie. Na przykład możesz utworzyć znacznik „Pilne” dla zgłoszeń, które należy rozwiązać w pierwszej kolejności.

Kiedy jesteś w sekcji LiveAgent Konfiguracja> Slack, kliknij ikonę ołówka obok opcji Zgłoszenie jest przypisane do agenta. Otworzy się nowe okno edycji.

Niestandardowe okno edycji powiadomień Slack w LiveAgent
Okno edycji powiadomień Slacka

Tutaj możesz utworzyć własne powiadomienie, postępując zgodnie z instrukcjami dostępnymi w tym oknie poniżej. W tym przykładzie używamy zmienionych tagów reguły wyzwalacza i zdefiniowaliśmy, że wyzwalacz będzie aktywny, gdy tag „Pilne” zostanie dodany do zgłoszenia w określonym dziale. Akcją reguły jest wysłanie wiadomości Slack do określonego użytkownika w aplikacji Slack.

Możemy również przesłać identyfikator zgłoszenia, datę utworzenia i nazwę agenta, który dodał tag.

Oto przykład takiej wiadomości i linii kodu. Utwórz własny przykład lub skopiuj poniższy, jeśli chcesz dodać powiadomienie o określonych tagach. Upewnij się tylko, że używasz poprawnej nazwy tagu. Po zakończeniu kliknij Zapisz.

Ticket *<{$agentConversationUrl}|{$conv_code}>* created on {$conv_datecreated} from {$initiator_firstname}{$initiator_lastname} under department {$conv_departmentName} was marked as *Urgent*
Niestandardowa konfiguracja powiadomień Slack podczas dodawania Pilnego tagu w zgłoszeniu
Konfiguracja powiadomień Slack

Teraz, gdy dodamy tag „Pilne” do zgłoszenia w LiveAgent, powiadomienie natychmiast poinformuje nas o tym w Slacku.

Widok zgłoszenia z tagiem "pilne"
Tag “pilne” w zgłoszeniu
Powiadomienie Slack o nowym tagu "pilne" w LiveAgent
Slack wysyła natychmiastowe powiadomienie

Jak zintegrować Slack z LiveAgent przez Zapier

Jeśli chcesz połączyć Slack z LiveAgent poprzez integrację z Zapier, możesz postępować zgodnie z tym prostym procesem. Zapier ułatwia konfigurowanie określonych zdarzeń, które działają między dwoma programami. Nazywa się to wyzwalaczami i akcjami. Możesz ustawić konkretny wyzwalacz w jednym zintegrowanym oprogramowaniu, który spowoduje działanie w drugim.

Strona Zapier dotycząca integracji LiveAgent i Slack
Strona integracji LiveAgent + Slack w Zapier

Proces jest prosty, można go wykonać w ciągu kilku minut i nie jest wymagane żadne doświadczenie w kodowaniu. Najpierw musisz zalogować się na swoje konto Zapier. Jeśli nie masz konta Zapier, możesz je utworzyć, klikając ten link. Kiedy skończysz, przejdź do strony integracji LiveAgent i Slack w Zapier.

Przewiń w dół, aż zobaczysz nagłówek Connect LiveAgent + Slack in Minutes. Jest to sekcja, w której możesz wybrać preferowaną akcję i wyzwalacz.

Wybór akcji i wyzwalacza LiveAgent + Slack w Zapier
Wybór akcji i wyzwalacza

Jak już wspominaliśmy, dzięki integracji z Zapier możesz wybrać wyzwalacze i działania, które odpowiadają Twoim potrzebom, więc zastanów się i wybierz, co chcesz zrobić. Jako przykład do tego przewodnika wybraliśmy wyzwalacz Slack New Mention i akcję LiveAgent Create Conversation. Kiedy skończysz, kliknij niebieski przycisk Połącz LiveAgent + Slack.

Wyzwalacz New Mention na Slacku i akcja Utwórz rozmowę LiveAgent Zapier
Nowa wzmianka na Slacku utworzy nową rozmowę w LiveAgent

Poniższa sekcja wymaga skonfigurowania niestandardowego wyzwalacza Slack. W naszym przypadku musimy skonfigurować nazwę użytkownika, słowo podświetlenia i wyzwalacz dla wiadomości botów.

Pozostawiliśmy pole Nazwa użytkownika puste, ponieważ nie chcemy, aby nasz wyzwalacz był powiązany z konkretnym użytkownikiem, ale ze wszystkimi użytkownikami w naszym Slacku. Jako słowo podświetlenia wybraliśmy wyrażenie „problem” i wybraliśmy Nie dla wiadomości od botów. Teraz za każdym razem, gdy słowo „problem” pojawi się na którymkolwiek z naszych kanałów Slack lub w wiadomości Slack, automatycznie otrzymamy zgłoszenie w naszym LiveAgent.

Prezentacja konfiguracji wyzwalacza Slack w Zapier
Ustawienie wyzwalaczy Slacka

Gdy skończysz, sprawdź, czy wyzwalacz działa poprawnie. Ten test można pominąć, ale zalecamy go, aby uniknąć problemów w dalszej części procesu.

Pomyślny test wyzwalacza Slack
Powodzenie testu

Kiedy skończysz, wszystko, co pozostaje do zrobienia, to skonfigurowanie działania LiveAgent. Jeśli chcesz jeszcze bardziej określić akcję, upewnij się, że pola niewymagane są również wypełnione. W przeciwnym razie wypełnij tylko wymagane pola, takie jak adres e-mail i temat wiadomości.

Prezentacja konfiguracji akcji LiveAgent w Zapier
Konfiguracja akcji LiveAgent

Gdy skończysz, zrób ostatni test, aby sprawdzić, czy integracja działa tak, jak chcesz. Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy, Zapier automatycznie poleci Ci przydatny przewodnik ich rozwiązywania.

Pomyślny test integracji LiveAgent i Slack przez Zapier
Końcowy pomyślny test

To wszystko! Teraz możesz przetestować na żywo swoją integrację z Zapier. Wysłaliśmy wiadomość testową na nasz kanał czatu aplikacji Slack.

Wiadomość tekstowa na Slacku
Wiadomość tekstowa

To wywołało akcję w LiveAgent i otrzymaliśmy zgłoszenie o nowym problemie na naszym kanale wsparcia Slack.

Zgłoszenie wysłane do LiveAgent po pojawieniu się słowa kluczowego na Slacku
LiveAgent otrzymuje wiadomość


FAQ

Jak możesz wykorzystać integrację ze Slackiem?

Krótko mówiąc, integracja umożliwia otrzymywanie powiadomień za każdym razem, gdy otrzymasz nowe zgłoszenie lub gdy zostanie zamknięte lub otwarte zapytanie klienta.

Jak możesz skorzystać z integracji ze Slackiem?

Pierwszym krokiem jest przejście do Konfiguracji z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent. Następnie wyszukaj Slack i kliknij Dodaj Slack . Połącz się i od razu korzystaj.

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo