Sipcall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Czym jest Sipcall?
Telefonia VoIP firmy Sipcall: Innowacyjne rozwiązania dla Twojej firmy!
Sipcall oferuje optymalne rozwiązanie telefoniczne dla wszystkich Twoich potrzeb: Wirtualne systemy telefoniczne (PBX) z szeroki zakres funkcji (sipcall vPBX), niezawodne połączenie z systemem telefonicznym przez łącze SIP lub ze środowiskiem Microsoft Teams – Sipcall to Twój profesjonalny i kompetentny partner.
Nasza firma z siedzibą w Schindellegi w Szwajcarii zatrudnia 35 pracowników i działa w telefonii VOIP od 2005 roku. Oferujemy certyfikowane konta SIP ze szwajcarskimi numerami telefonów dla LiveAgent.
Jak możesz go używać?
Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z call center LiveAgent, Sipcall to doskonały wybór. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i zgłoszeniami, a Sipcall zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz do założenia początkowego call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.
Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?
Chociaż niektórzy wolą cyfrowe doświadczenia klientów, inni pragną głębszego osobistego kontaktu z markami, z którymi wchodzą w interakcję. Call center to świetny sposób na poprawę relacji z klientami, sprzedaż produktów, pozyskiwanie nowych klientów i użytkowników usług lub świadczenie ogólnych usług dla klientów.
Wraz z upadkiem tradycyjnych centrów obsługi telefonicznej i pojawieniem się oprogramowania do obsługi telefonicznej, takiego jak LiveAgent, łatwo jest zapewnić tego rodzaju usługi swoim klientom bez rozbijania banku. Call center są teraz dostępne dla wszystkich rodzajów firm, dużych i małych.
Jak działa call center LiveAgent?
LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response), które będą automatycznie wyznaczać trasy Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.
Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.
Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj transferów połączeń, aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i oszczędzić jego czas.
Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.
Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w usłudze LiveAgent.
Jak zintegrować Sipcall VoIP z LiveAgent?
Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z Sipcall jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.
- Otwórz LiveAgenta i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry.
- Wybierz Sipcall z listy dostawców VoIP.
- Nazwij numer, wybierz dział, wprowadź dane logowania i wybierz prefiks wybierania numeru. Możesz także zaznaczyć lub odznaczyć opcję nagrywania wszystkich połączeń odebranych i wykonanych z tego numeru. Aby zakończyć, kliknij przycisk Dodaj u dołu.
Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów Sipcall lub dodać numery od innych dostawców VoIP.
Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center
Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.
Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.
Firma oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu, wsparcie, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe. Blog, szablony, webinary i testy pisania są dostępne dla klientów. Możliwe jest również uzyskanie informacji o aktualizacjach i zniżkach. LiveAgent oferuje różne funkcje, takie jak czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel. Telsome to dostawca usług telefonicznych dla firm, który oferuje integrację z LiveAgent. Oprogramowanie call center jest sugerowane w celu poprawy relacji z klientami, sprzedaży produktów, pozyskiwania nowych klientów i świadczenia ogólnych usług dla klientów.
Teletek, Voyced, Telsome i Połączenie SIP to dostawcy usług telefonicznych integrujący się z LiveAgent, zapewniając łatwość obsługi i wsparcie klienta. LiveAgent oferuje również integrację z Duocom, jednym z liderów wirtualnej telefoni oraz VoIP. Dzięki temu, użytkownicy mogą wybrać urządzenie (stacjonarne, komórkowe, VoIP, Internet) zgodne z ich potrzebami.
Komunikacja z klientami i obsługa reklamacji są kluczowe dla sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo może zwiększyć satysfakcję klientów i umożliwić analizę w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowana, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Integracja CommuniGate Pro z LiveAgent może pomóc firmom w obsłudze komunikacji e-mail i zgłoszeń klientów.