Partner
Czym jest TimeCamp?
TimeCamp to aplikacja do śledzenia czasu, która może śledzić projekty Twoich zespołów, zadania, rentowność i produktywność. TimeCamp automatycznie rozpoczyna śledzenie czasu za każdym razem, gdy rozpoczynasz określone zadanie, więc nie musisz się martwić o włączenie śledzenia czasu. TimeCamp oferuje również raportowanie, opcje śledzenia rozliczeń i łatwe fakturowanie.
Jak możesz korzystać z TimeCampa?
Skorzystaj z TimeCamp, jeśli chcesz śledzić wydajność zespołu lub ile czasu Twoi pracownicy poświęcają na pomoc klientom. Możesz zacząć korzystać z TimeCamp za darmo lub uiścić niewielką opłatę za dodatkowe funkcje. TimeCamp ma wiele opcji planu cenowego, więc nie musisz się martwić o przepłacanie za funkcje, z których nie będziesz korzystać.
Skorzystaj z automatycznego śledzenia czasu
Jeśli jesteś zbyt zajęty odbieraniem zgłoszeń, telefonami lub pisaniem artykułów do bazy wiedzy, możesz skorzystać z automatycznego czasu śledzenie, aby śledzić Twoją aktywność w pracy na wszystkich platformach w sieci. W jaki sposób? Automatyczne śledzenie czasu TimeCamp rozpoznaje aktywność na podstawie słów kluczowych.
Jak możesz skorzystać z integracji TimeCamp?
- Śledź wyniki swojego zespołu
- Uzyskaj wgląd w to, ile czasu spędzasz na różnych zadaniach
- Usprawnij pracę swojego działu obsługi klienta i realokuj zasoby w oparciu o zebrane dane
Jak zintegrować TimeCamp?
Aby rozpocząć korzystanie z TimeCamp z LiveAgent, po prostu utwórz konto TimeCamp i rozpocznij śledzenie swojego czasu pracy. Możesz śledzić swój czas pracy w aplikacji internetowej za pomocą rozszerzenia przeglądarki (takiego jak to dla Google Chrome) lub po prostu pobierając aplikację na komputer.


- Wejdź na stronę TimeCamp i utwórz darmowe konto lub zaloguj się do istniejącego. Utworzenie konta zajmuje tylko minutę i nie musisz wprowadzać żadnych informacji o karcie kredytowej, aby rozpocząć.
Nowe konto automatycznie uruchamia się z bezpłatną 14-dniową wersją próbną wersji Pro, która po 14 dniach powróci do bezpłatnej wersji, dzięki czemu nie stracisz postępów w pracy.

- Utwórz nowy wpis czasowy dotyczący działań związanych z obsługą klienta lub określonego działania. Na przykład możesz śledzić produktywność zespołu osobno dla platform mediów społecznościowych i innym wpisem o czasie dla połączeń lub e-maili. Wybór należy do ciebie.

- Gdy skończysz, po prostu kliknij przycisk i zacznij śledzić poziom swojej aktywności w określonych zadaniach. Za każdym razem, gdy kończysz aktywność, kliknij przycisk stop, aby zatrzymać śledzenie czasu pracy.

Możesz też sprawdzić swoje statystyki, takie jak czas nieobecności i czas spędzony w niektórych aplikacjach na komputerze. TimeCamp może poprawić wydajność zespołów obsługi klienta dzięki kompleksowym funkcjom monitorowania pracowników. Wypróbuj TimeCamp z LiveAgent, aby uzyskać najlepsze wyniki od zespołów obsługi klienta.
Chcesz dowiedzieć się, co jeszcze możesz zrobić z LiveAgent? Obejrzyj nasz film z prezentacją produktu lub sprawdź naszą stronę funkcji, aby zobaczyć wszystko, co mamy do zaoferowania.
Frequently asked questions
Czym jest TimeCamp?
TimeCamp to bezpłatna aplikacja do śledzenia czasu. Możesz go używać do śledzenia czasu ręcznie lub automatycznie. Śledź pojedyncze zadania, czas spędzony poza komputerem i pobieraj statystyki dotyczące dnia pracy.
Czy korzystanie z TimeCamp z LiveAgent jest bezpłatne?
Tak, możesz korzystać z TimeCamp z LiveAgent bez żadnych dodatkowych opłat.
Czy mogę zintegrować TimeCamp z LiveAgent?
Możesz używać TimeCamp z LiveAgent w dowolny sposób, bez użycia wtyczki lub oprogramowania innej firmy. Po prostu zacznij śledzić swoje działania w zakresie obsługi klienta, kiedy tylko pracujesz.
The given text appears to be a list of various sections and explanations related to a company or platform called LiveAgent. The content includes information on solved and suspended reports, the life cycle of a report, pricing, features, customer satisfaction, support center, data migration, company information, and various sales contact details. It also mentions a newsletter subscription for the latest updates and discounts. The text is in Polish language.
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania w zakresie kontaktu klienta i zarządzania zgłoszeniami. Mają program partnerski i lojalnościowy, a także udostępniają blog, słowniczek, akademie i webinary. Średni czas obsługi jest istotnym wskaźnikiem, który można sprawdzić w raporcie czasu. AHT określa średni czas trwania interakcji z klientami i jest kluczowy w poprawie jakości obsługi klientów oraz zwiększeniu lojalności wobec marki. W tekście znajdują się informacje dotyczące rejestracji konta, plików cookie i polityki prywatności, a także linki do formularza kontaktowego i czatu na żywo z zespołem obsługi klienta. LiveAgent zapewnia także informacje o aktualizacjach i zniżkach dla subskrybentów newslettera oraz oferuje funkcje i integracje.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które pozwala na rozwiązywanie zgłoszeń, śledzenie czasu ich rozwiązania oraz unikanie zaległości poprzez nadanie priorytetów i współpracę zespołu. Kluczowym wskaźnikiem w call center jest średni czas obsługi (AHT), który można sprawdzić w raporcie Czas w LiveAgent. LiveAgent oferuje demo oraz subskrypcję newslettera dla zainteresowanych, a na ich stronie są również informacje o cenach, integracjach oraz opiniach i rozwiązaniach dla przemysłu i biznesu.