TimeCamp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TimeCamp Polityka prywatności
Czym jest TimeCamp?
TimeCamp to aplikacja do śledzenia czasu, która może śledzić projekty Twoich zespołów, zadania, rentowność i produktywność. TimeCamp automatycznie rozpoczyna śledzenie czasu za każdym razem, gdy rozpoczynasz określone zadanie, więc nie musisz się martwić o włączenie śledzenia czasu. TimeCamp oferuje również raportowanie, opcje śledzenia rozliczeń i łatwe fakturowanie.
Jak możesz korzystać z TimeCampa?
Skorzystaj z TimeCamp, jeśli chcesz śledzić wydajność zespołu lub ile czasu Twoi pracownicy poświęcają na pomoc klientom. Możesz zacząć korzystać z TimeCamp za darmo lub uiścić niewielką opłatę za dodatkowe funkcje. TimeCamp ma wiele opcji planu cenowego, więc nie musisz się martwić o przepłacanie za funkcje, z których nie będziesz korzystać.
Skorzystaj z automatycznego śledzenia czasu
Jeśli jesteś zbyt zajęty odbieraniem zgłoszeń, telefonami lub pisaniem artykułów do bazy wiedzy, możesz skorzystać z automatycznego czasu śledzenie, aby śledzić Twoją aktywność w pracy na wszystkich platformach w sieci. W jaki sposób? Automatyczne śledzenie czasu TimeCamp rozpoznaje aktywność na podstawie słów kluczowych.
Jak możesz skorzystać z integracji TimeCamp?
- Śledź wyniki swojego zespołu
- Uzyskaj wgląd w to, ile czasu spędzasz na różnych zadaniach
- Usprawnij pracę swojego działu obsługi klienta i realokuj zasoby w oparciu o zebrane dane
Jak zintegrować TimeCamp?
Aby rozpocząć korzystanie z TimeCamp z LiveAgent, po prostu utwórz konto TimeCamp i rozpocznij śledzenie swojego czasu pracy. Możesz śledzić swój czas pracy w aplikacji internetowej za pomocą rozszerzenia przeglądarki (takiego jak to dla Google Chrome) lub po prostu pobierając aplikację na komputer.
- Wejdź na stronę TimeCamp i utwórz darmowe konto lub zaloguj się do istniejącego. Utworzenie konta zajmuje tylko minutę i nie musisz wprowadzać żadnych informacji o karcie kredytowej, aby rozpocząć.
Nowe konto automatycznie uruchamia się z bezpłatną 14-dniową wersją próbną wersji Pro, która po 14 dniach powróci do bezpłatnej wersji, dzięki czemu nie stracisz postępów w pracy.
- Utwórz nowy wpis czasowy dotyczący działań związanych z obsługą klienta lub określonego działania. Na przykład możesz śledzić produktywność zespołu osobno dla platform mediów społecznościowych i innym wpisem o czasie dla połączeń lub e-maili. Wybór należy do ciebie.
- Gdy skończysz, po prostu kliknij przycisk i zacznij śledzić poziom swojej aktywności w określonych zadaniach. Za każdym razem, gdy kończysz aktywność, kliknij przycisk stop, aby zatrzymać śledzenie czasu pracy.
Możesz też sprawdzić swoje statystyki, takie jak czas nieobecności i czas spędzony w niektórych aplikacjach na komputerze. TimeCamp może poprawić wydajność zespołów obsługi klienta dzięki kompleksowym funkcjom monitorowania pracowników. Wypróbuj TimeCamp z LiveAgent, aby uzyskać najlepsze wyniki od zespołów obsługi klienta.
Chcesz dowiedzieć się, co jeszcze możesz zrobić z LiveAgent? Obejrzyj nasz film z prezentacją produktu lub sprawdź naszą stronę funkcji, aby zobaczyć wszystko, co mamy do zaoferowania.
Frequently Asked Questions
Czym jest TimeCamp?
TimeCamp to bezpłatna aplikacja do śledzenia czasu. Możesz go używać do śledzenia czasu ręcznie lub automatycznie. Śledź pojedyncze zadania, czas spędzony poza komputerem i pobieraj statystyki dotyczące dnia pracy.
Czy korzystanie z TimeCamp z LiveAgent jest bezpłatne?
Tak, możesz korzystać z TimeCamp z LiveAgent bez żadnych dodatkowych opłat.
Czy mogę zintegrować TimeCamp z LiveAgent?
Możesz używać TimeCamp z LiveAgent w dowolny sposób, bez użycia wtyczki lub oprogramowania innej firmy. Po prostu zacznij śledzić swoje działania w zakresie obsługi klienta, kiedy tylko pracujesz.
LiveAgent to kompleksowe narzędzie do obsługi klienta, oferujące bezpieczeństwo danych, integracje z innymi narzędziami, wsparcie dla firm i preferowaną obsługę przez ludzi. Megafon i Telsome oferują integrację z LiveAgent, a MultiTEL dostarcza rozwiązania VoIP. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel.