Śledzenie czasu

 

Śledzenie czasu pozwala śledzić czas pracy każdego agenta obsługującego klientów, a tym samym uzyskać głębszy wgląd w ogólną wydajność pomocy technicznej. Śledzenie czasu pracy jest automatyczne dla każdego zgłoszenia, gdy ta funkcja jest włączona. Ponadto agenci mogą wprowadzić ręcznie czas pracy oraz dodać notatkę, jeśli to konieczne.

 

 

Śledzenie czasu jest włączone wtedy, gdy agent aktywnie pracuje nad zgłoszeniem (śledzenie czasu zatrzymuje się po 30 sekundach bezczynności).

 

 

Śledzenie czasuRaport czasowy

 

 

Raport czasowy

 

 

LiveAgent umożliwia raportowanie czasu spędzonego na wszystkich zgłoszeniach z określonego przedziału czasu. Poszczególne wpisy można sortować według agenta, zgłoszenia, klienta, firmy, daty raportu, daty wystawienia faktury, typu (ręczne, automatyczne). Raporty czasowe można eksportować do pliku CSV.

 

 

Śledzenie czasuRaport czasowy

 

Źródła wiedzy

Dowiedz się więcej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.