Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Raport dotyczący czasu

Śledzenie czasu umożliwia śledzenie czasu spędzonego przez każdego agenta obsługującego klientów, a tym samym uzyskanie dokładniejszego wglądu w ogólną wydajność pomocy technicznej. Spędzony czas jest automatycznie śledzony dla każdego zgłoszenia, gdy ta funkcja jest włączona. Ponadto możesz zmusić agentów do ręcznego zgłaszania czasu spędzonego i dodawania notatki, jeśli to konieczne.

Czas jest śledzony tylko wtedy, gdy agent jest aktywny na zgłoszeniu (śledzenie czasu zatrzymuje się po 30 sekundach bezczynności).

Raport dotyczący czasu

LiveAgent umożliwia raportowanie czasu spędzonego na wszystkich zgłoszeniach z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według agenta, zgłoszenia, klienta, firmy, daty raportu, daty wystawienia faktury, typu (ręczny, automatyczny). Raport czasowy można wyeksportować do pliku CSV.

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo