Śledzenie czasu umożliwia śledzenie czasu spędzonego przez każdego agenta obsługującego klientów, a tym samym uzyskanie dokładniejszego wglądu w ogólną wydajność pomocy technicznej. Spędzony czas jest automatycznie śledzony dla każdego zgłoszenia, gdy ta funkcja jest włączona. Ponadto możesz zmusić agentów do ręcznego zgłaszania czasu spędzonego i dodawania notatki, jeśli to konieczne.
Czas jest śledzony tylko wtedy, gdy agent jest aktywny na zgłoszeniu (śledzenie czasu zatrzymuje się po 30 sekundach bezczynności).
Raport dotyczący czasu
LiveAgent umożliwia raportowanie czasu spędzonego na wszystkich zgłoszeniach z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według agenta, zgłoszenia, klienta, firmy, daty raportu, daty wystawienia faktury, typu (ręczny, automatyczny). Raport czasowy można wyeksportować do pliku CSV.
Zasoby bazy wiedzy
Obsługa klienta opiera się na personalizacji, uczciwości, oczekiwaniach, rozwiązaniu problemów, uproszczeniu obsługi i empatii. Aby poprawić jakość obsługi klienta, należy zrozumieć klienta, doskonalić obsługę klienta i polegać na regularnych opiniach klientów. Inwestowanie w doświadczenie klienta jest kluczowe, ponieważ ma wpływ na lojalność klientów i wydatki. Oprogramowanie do obsługi klienta, takie jak LiveAgent, może pomóc w szybkiej i skutecznej komunikacji z klientami.