Partner
Czym jest VoipTel Italia?
WoIP Tel Italia to operator telefoniczny, który od ponad 10 lat oferuje małym, średnim i dużym firmom usługi telekomunikacyjne w chmurze i Internecie w konkurencyjnych cenach.
VoipTel Italia jest częścią grupy VoipTel International z siedzibą w Lugano w Szwajcarii, działającej w branży telekomunikacyjnej.
Włoskie firmy, które chcą wybrać VoipTel, odniosą korzyści z uwagi, jaką przywiązują do jakości i pomocy swoich klientów.
VoipTel mocne strony opierają się na niskich cenach, jakości i obsłudze.
- Niskie ceny: stawki VoIP są zawsze niższe w porównaniu z jakąkolwiek usługą telekomunikacyjną i niższe w porównaniu ze Skype. Nasze stawki są zawsze takie same 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby zaoferować naszym klientom to, co najlepsze.
- Jakość: Dzięki dobrym relacjom z wieloma międzynarodowymi operatorami VoipTel może oferować wysokiej jakości linie telefoniczne w porównaniu z tradycyjnymi liniami telefonicznymi.
- Wsparcie: VoipTel Italia ma bardzo dobre relacje z głównymi członkami rynku (elektrykami i integratorami IT). Pozwala to firmie VoipTel na zagwarantowanie doskonałej obsługi klienta.
Jak możesz tego używać?
LiveAgent i VoipTel Italia są teraz partnerami, dzięki czemu integracja VoIP VoipTel Italia jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru VoIP VoipTel Italia z Twoim centrum telefonicznym.
Jeśli chcesz połączyć VoipTel Italia z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie z instrukcjami.
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Przejdź do Numery

3. Wyszukaj VoipTel Italia

4. Kliknij dodaj
5. Wprowadź wymagane dane uwierzytelniające

Koszt integracji VoipTel Italia:
VoipTel Italia i LiveAgent są partnerami. Tak więc, jeśli masz subskrypcję w LiveAgent, integracja jest bezpłatna. VoipTel Italia pobiera jednak opłaty za swoje usługi, ponieważ spółka działa oddzielnie.
Zalety VoipTel Italia
- Opłacalne
- Ulepszony CX
- Dostęp do wszystkich w całych Włoszech
- Wysoka niezawodność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VoipTel Italia integration!
Frequently asked questions
Czym jest VoipTel Italia?
WoIP Tel Italia to operator telefoniczny, który od ponad 10 lat oferuje usługi telekomunikacyjne w chmurze i Internecie po konkurencyjnych cenach małym, średnim i dużym firmom.
Ile kosztuje integracja VoipTel Italia z LiveAgent?
LiveAgent zintegrował już VoipTel Italia. Dzięki temu integracja jest bezpłatna. Należy jednak pamiętać, że VoipTel Italia pobiera opłaty za swoje usługi.
Jak zaimplementować numer VoIP VoipTel Italia w LiveAgent?
Jak wspomnieliśmy wcześniej, VoipTel Italia jest już częścią LiveAgent. Po prostu zaloguj się i postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem:
- Przejdź do opcji Konfiguracje > Zadzwoń > Numery> VoipTel Italia
- Dodaj numer VoIP i użyj go od razu
LiveAgent to platforma do zarządzania klientami, która oferuje wiele rozwiązań dla przemysłu i biznesu, z wygodnym centrum wsparcia, dziennikiem zmian, przenoszeniem danych i zapytaniami ofertowymi. Firma oferuje także program lojalnościowy i partnerów VoIP. LiveAgent gwarantuje zadowalający kontakt z klientami i aktualizacje na bieżąco.
W tekście przedstawiono alternatywy systemów call center dla działu sprzedaży i obsługi klienta w 2021 roku. LiveAgent oferuje bogate integracje, automatyzację, profesjonalne funkcje i duże oszczędności. Dostępna jest darmowa wersja próbna na 7 lub 30 dni z subdomeną LiveAgent. Tekst zawiera również informacje o centrach wsparcia, przenoszeniu danych i partnerach VoIP.
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania z zakresu VoIP, w tym dialery, buffory jittera, telefon VoIP oraz nieustanne wsparcie dla klientów. Dialery VoIP pozwalają na zwiększenie liczby połączeń i wydajność centrum obsługi telefonicznej. Buffory jittera wpływają na jakość połączeń głosowych, a telefon VoIP jest urządzeniem cyfrowym przesyłającym połączenia za pośrednictwem internetu. Firma zapewnia także wsparcie i różne funkcje dla swoich klientów.
LiveAgent to zaawansowane narzędzie do obsługi klienta, oferujące wiele możliwości komunikacji, w tym czat wewnętrzny i centrę telefoniczną wychodzącą. Platforma umożliwia otrzymywanie zgłoszeń w różnych kanałach komunikacji oraz korzystanie z reguł automatyzacji i integracji. LiveAgent oferuje również bezpłatne wersje próbne dla firm.