Weebly integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Jeśli chcesz dodać jeden ze swoich przycisków czatu do swojej witryny Weebly, możesz to łatwo zrobić, wstawiając kod przycisku do globalnej stopki.
- Przede wszystkim skopiuj żądany przycisk czatu – do swojego LiveAgent deska rozdzielcza.
- Przejdź do Konfiguracja > Czat > Przyciski czatu i edytuj wybrany przycisk.
- Skopiuj kod integracji.
- Teraz przejdź do swojej witryny Weebly, edytuj ją, przejdź do Ustawienia w górnym menu i otwórz Search Engine Optimization (SEO) .
- Umieść kod przycisku w części Kod stopki :
- Nie zapomnij zapisać zmian!
- Twoja witryna jest teraz zintegrowana z przyciskiem – zostanie wyświetlona na podstawie ustawień przycisku.
Co to jest Weebly?
Weebly to darmowy program do tworzenia witryn internetowych, który zapewnia dostęp do dostosowywalnych projektów stron internetowych i przydatnych narzędzi do tworzenia witryny i rozwijania idealnej firmy.
Jak możesz tego używać?
Integracja LiveAgent z Weebly umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo w witrynach internetowych Weebly.
Frequently Asked Questions
Co to jest integracja Weebly?
Weebly to narzędzie do tworzenia witryn internetowych, więc jeśli masz witrynę u tego dostawcy, możesz teraz zintegrować przycisk czatu na żywo z LiveAgent i wykorzystać wszystkie korzyści.
Jak możesz zintegrować Weebly z LiveAgent?
1. Utwórz przycisk czatu na żywo w LiveAgent 2. Skopiuj kod HTML 3. Wklej kod HTML do swojej witryny Weebly (Ustawienia - SEO - Wklej - Zapisz) 4. Odśwież swoją witrynę i używaj od razu
Widżety z możliwością dostosowania języka
Dostosuj język czatu internetowego LiveAgent, widżetów kontaktowych lub opinii i zapewniaj wsparcie klientom mówiącym wieloma językami.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.