Zoho Mail integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jets Zoho Mail?
Zoho Mail to dostawca usług poczty elektronicznej, z którego korzystają głównie firmy do obsługi wiadomości e-mail klientów. Służy do wysyłania i odbierania wiadomości e-mail, zarządzania nimi i łączenia się z innymi aplikacjami Zoho. Obsługuje również opcje automatyzacji.
Jak możesz to wykorzystać?
Możesz połączyć Zoho Mail, Gmail, Outlook lub skrzynki odbiorcze od innych dostawców w jednym miejscu. Posiadanie kont e-mail agentów w jednym systemie zgłoszeń może zdziałać cuda dla produktywności agentów. Może usprawnić interakcje z klientami i zwiększyć ich satysfakcję.
Dowiedz się o wszystkim, co dzieje się z Twojego panelu. Możesz także tworzyć wersje robocze lub wysyłać wiadomości, tworzyć tagi, zadania i nie tylko. Twoi agenci mogą obsługiwać wiadomości z wielu kont w Twoim systemie zgłoszeń. W ten sposób nie musisz przełączać się między wieloma kartami różnych dostawców, aby śledzić wydarzenia i zgłoszenia klientów. Jest to jeden z najlepszych sposobów wykorzystania oprogramowania do obsługi zgłoszeń.
Możesz także wykorzystać i skorzystać z większej liczby integracji i funkcji, aby usprawnić przepływ pracy. Zapoznaj się z listą wszystkich dostępnych integracji LiveAgent lub sprawdź możliwości naszych narzędzi, takich jak czat na żywo, baza wiedzy, lub call center.
Jakie są zalety integracji poczty e-mail z LiveAgent?
- Wysyłaj i odbieraj zgłoszenia obsługi klienta w LiveAgent
- Nie ma potrzeby przełączania się między aplikacjami
- Oprogramowanie do czatu, narzędzia do automatyzacji i popularne integracje na pulpicie nawigacyjnym
- Wszystkie konta e-mail w jednym miejscu
Jak zintegrować Zoho Mail z LiveAgent
Najprostszym sposobem pobierania wiadomości e-mail od Zoho jest integracja udostępnionego adresu e-mail Zoho Mail z LiveAgent. Oto jak możesz to zrobić:
- Zaloguj się do LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe . Kliknij pomarańczową ikonę Dodaj konto e-mail u góry.
- Wybierz dostawcę poczty e-mail, którego używasz do obsługi poczty Zoho. Jeśli nie widzisz swojego dostawcy, wybierz Inny. Wybierz dział, do którego chcesz kierować wszystkie przychodzące wiadomości e-mail Zoho. Jeśli wybrałeś innych dostawców poczty e-mail, możesz wybrać między przekazywaniem a protokołem IMAP3 lub POP. Zakończ proces i nie zapomnij kliknąć Zapisz.
Otóż to! Twoje konto Zoho Mail powinno być połączone z LiveAgent i powinieneś zacząć otrzymywać e-maile do swojego systemu obsługi zgłoszeń.
Jak zintegrować Zoho Mail z LiveAgent przez Zapier
Możesz użyć Zapier do integracji Zoho Mail z LiveAgent. Upewnij się, że masz konto Zapier i możesz zacząć.
- Przejdź do strony LiveAgent + Zoho Mail Integrations, przewiń w dół i wybierz wyzwalacz oraz akcję. Wybranie akcji i wyzwalacza połączy LiveAgent z Zoho i stworzy unikalną integrację dostosowaną do Twojej firmy. Do wyboru jest wiele wyzwalaczy i akcji. Po wybraniu akcji i wyzwalaczy kliknij niebieski przycisk Połącz.
- Następnie zaloguj się na swoje konto Zoho Mail i zezwól Zapierowi na dostęp do Twojego konta. Wreszcie, musisz przeprowadzić test wyzwalacza, aby sprawdzić, czy integracja działa poprawnie.
- Ponieważ wybraliśmy akcję „Utwórz rozmowę”, musimy wypełnić temat, treść wiadomości, adresy e-mail nadawcy i odbiorcy, a także kilka niewymaganych pól na wypadek, gdybyśmy chcieli nieco bardziej szczegółowo określić akcję. Ostatnim krokiem jest test integracji. Zapier wykona wybraną akcję aktywowaną przez wybrany wyzwalacz.
Pomyślny test oznacza, że integracja działa i możesz ją aktywować. Włącz Zap, jeśli jesteś zadowolony ze swojej niestandardowej integracji.
Frequently Asked Questions
Co to jest integracja Zoho Mail w LiveAgent?
Zoho to bezpłatna platforma / usługa poczty e-mail, a LiveAgent to pełne rozwiązanie dla działu pomocy technicznej. Dzięki integracji Zoho z LiveAgent możesz automatycznie odbierać wiadomości e-mail do swojej uniwersalnej skrzynki odbiorczej bez przełączania się między aplikacjami.
Jakie są zalety korzystania z integracji Zoho Mail z LiveAgent?
- odbierać i wysyłać e-maile z jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej - poprawiona wydajność przepływu pracy
Zazzle – kontakty z działem pomocy
Zazzle oferuje personalizację artykułów odzieżowych poprzez druk cyfrowy i haftowane zdobienia. Zapewnia wsparcie poprzez e-mail, czat na żywo, centrum obsługi telefonicznej i media społecznościowe. Można skontaktować się również poprzez infolinię lub zostawiając wiadomość na platformach mediów społecznościowych. Zazzle obsługuje również czat na żywo i udostępnia bazę wiedzy.
Tekst porusza temat retencji klientów oraz oferowania alternatywy dla Zopim, czyli LiveAgent - oprogramowania umożliwiającego szybki dostęp do czatu na żywo dla agentów obsługi klienta. LiveAgent oferuje kilka płatnych planów, zawierających wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje do skutecznego wsparcia klientów. Można także poznać informacje o wsparciu technicznym i rejestracji na newsletter.
LiveAgent to rozbudowane oprogramowanie do obsługi klienta online, oferujące wsparcie wielojęzyczne i narzędzia analizy. Integruje się z WhatsAppem, oferuje szybką komunikację z klientami i zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.