Wersja próbna

Zoho Mail

Co to jets Zoho Mail?

Zoho Mail to dostawca usług poczty elektronicznej, z którego korzystają głównie firmy do obsługi wiadomości e-mail klientów. Służy do wysyłania i odbierania wiadomości e-mail, zarządzania nimi i łączenia się z innymi aplikacjami Zoho. Obsługuje również opcje automatyzacji.

Jak możesz to wykorzystać?

Możesz połączyć Zoho Mail, Gmail, Outlook lub skrzynki odbiorcze od innych dostawców w jednym miejscu. Posiadanie kont e-mail agentów w jednym systemie zgłoszeń może zdziałać cuda dla produktywności agentów. Może usprawnić interakcje z klientami i zwiększyć ich satysfakcję.

Dowiedz się o wszystkim, co dzieje się z Twojego panelu. Możesz także tworzyć wersje robocze lub wysyłać wiadomości, tworzyć tagi, zadania i nie tylko. Twoi agenci mogą obsługiwać wiadomości z wielu kont w Twoim systemie zgłoszeń. W ten sposób nie musisz przełączać się między wieloma kartami różnych dostawców, aby śledzić wydarzenia i zgłoszenia klientów. Jest to jeden z najlepszych sposobów wykorzystania oprogramowania do obsługi zgłoszeń.

Możesz także wykorzystać i skorzystać z większej liczby integracji i funkcji, aby usprawnić przepływ pracy. Zapoznaj się z listą wszystkich dostępnych integracji LiveAgent lub sprawdź możliwości naszych narzędzi, takich jak czat na żywo, baza wiedzy, lub call center.

Jakie są zalety integracji poczty e-mail z LiveAgent?

  • Wysyłaj i odbieraj zgłoszenia obsługi klienta w LiveAgent
  • Nie ma potrzeby przełączania się między aplikacjami
  • Oprogramowanie do czatu, narzędzia do automatyzacji i popularne integracje na pulpicie nawigacyjnym
  • Wszystkie konta e-mail w jednym miejscu

Jak zintegrować Zoho Mail z LiveAgent

Najprostszym sposobem pobierania wiadomości e-mail od Zoho jest integracja udostępnionego adresu e-mail Zoho Mail z LiveAgent. Oto jak możesz to zrobić:

  • Zaloguj się do LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe . Kliknij pomarańczową ikonę Dodaj konto e-mail u góry.
Połączenie kont pocztowych
Wybierz dostawcę poczty e-mail
  • Wybierz dostawcę poczty e-mail, którego używasz do obsługi poczty Zoho. Jeśli nie widzisz swojego dostawcy, wybierz Inny. Wybierz dział, do którego chcesz kierować wszystkie przychodzące wiadomości e-mail Zoho. Jeśli wybrałeś innych dostawców poczty e-mail, możesz wybrać między przekazywaniem a protokołem IMAP3 lub POP. Zakończ proces i nie zapomnij kliknąć Zapisz.
Wybierz opcję Przekazywanie i IMAP lub POP3 do integracji Zoho Mail
Przekaż lub IMAP/POP3

Otóż to! Twoje konto Zoho Mail powinno być połączone z LiveAgent i powinieneś zacząć otrzymywać e-maile do swojego systemu obsługi zgłoszeń.

Jak zintegrować Zoho Mail z LiveAgent przez Zapier

Możesz użyć Zapier do integracji Zoho Mail z LiveAgent. Upewnij się, że masz konto Zapier i możesz zacząć.

Strona integracji LiveAgent i Zoho Mail na Zapier
LiveAgent + Zoho Mail
  • Przejdź do strony LiveAgent + Zoho Mail Integrations, przewiń w dół i wybierz wyzwalacz oraz akcję. Wybranie akcji i wyzwalacza połączy LiveAgent z Zoho i stworzy unikalną integrację dostosowaną do Twojej firmy. Do wyboru jest wiele wyzwalaczy i akcji. Po wybraniu akcji i wyzwalaczy kliknij niebieski przycisk Połącz.
Wybrano wyzwalacz nowej wiadomości e-mail dla poczty Zoho i akcję Utwórz konwersację dla usługi LiveAgent
Wybrany wyzwalacz i akcja
  • Następnie zaloguj się na swoje konto Zoho Mail i zezwól Zapierowi na dostęp do Twojego konta. Wreszcie, musisz przeprowadzić test wyzwalacza, aby sprawdzić, czy integracja działa poprawnie.
  • Ponieważ wybraliśmy akcję „Utwórz rozmowę”, musimy wypełnić temat, treść wiadomości, adresy e-mail nadawcy i odbiorcy, a także kilka niewymaganych pól na wypadek, gdybyśmy chcieli nieco bardziej szczegółowo określić akcję. Ostatnim krokiem jest test integracji. Zapier wykona wybraną akcję aktywowaną przez wybrany wyzwalacz.

Pomyślny test oznacza, że integracja działa i możesz ją aktywować. Włącz Zap, jeśli jesteś zadowolony ze swojej niestandardowej integracji.

FAQ

Co to jest integracja Zoho Mail w LiveAgent?

Zoho to bezpłatna platforma / usługa poczty e-mail, a LiveAgent to pełne rozwiązanie dla działu pomocy technicznej. Dzięki integracji Zoho z LiveAgent możesz automatycznie odbierać wiadomości e-mail do swojej uniwersalnej skrzynki odbiorczej bez przełączania się między aplikacjami.

Jakie są zalety korzystania z integracji Zoho Mail z LiveAgent?

- odbierać i wysyłać e-maile z jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej

- poprawiona wydajność przepływu pracy  

Back to Integrations Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo