Przenosisz się z Chanenls do LiveAgent?

Przenieś się z LiveAgent z pomocą naszych specjalistów od wsparcia technicznego. Wszystkie Twoje dane zostaną przesłane do LiveAgent – bezpłatnie! Rozpocznij migrację danych już dziś. Zadzwoń do nas i sprawdź swoje opcje.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Przeniesienie danych do innego oprogramowania

Bezpłatny transfer danych

Skontaktuj się z naszymi specjalistami ds. pomocy technicznej i skonsultuj przeniesienie danych. Podczas gdy my bezpiecznie przeniesiemy wszystkie Twoje dane na Twoje nowe konto LiveAgent, Ty możesz zrobić sobie przerwę.

Chcesz przeprowadzić migrację samodzielnie?

Obecnie pracujemy nad wtyczką migracyjną obsługującą migrację z Channels do LiveAgent. Więcej informacji wkrótce.

Samodzielnie przenieś dane do LiveAgent

Jakie dane mogę przenieść z Channels?

Ocena na 3 gwiazdki

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane od klientów.

Menedżer

Ludzie

Z łatwością przenieś agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

Tagi

Tagi

Przenieś wszystkie departamenty i tagi ticketów.

E-mail w skrzynce odbiorczej

Tickety

Przenieś tickety, załączniki, pliki użytkowników i obszary ticketów.

Gotowy na przeniesienie z Channels do LiveAgent?

Zerknij na to, co zyskasz gdy przerzucisz się na LiveAgent

Klient wystawiający recenzje usłóg na telefon komórkowy

Znakomita obsługa klienta

Wsparcie naszych agentów 24/7. Jesteśmy zawsze kiedy nas potrzebujesz.

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Doskonałe rozwiązania dla systemów obsługi klienta

Przydatne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Mamy wszystko, czego potrzebujesz.

Osoba zbierająca papiery do sieci

Zwiększ swoje oszczędności i zwrot z inwestycji

Uzyskaj stały darmowy plan LiveAgent lub wybierz jeden spośród trzech innych planów w znakomitych cenach.

Wybierz preferowany język

Wybierz jeden z 43 różnych tłumaczeń. LiveAgent obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka.

Przenieś swoje dane z Channels już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University aby zapewnić swoim klientom wsparcie światowej klasy.

Package Name

All-Inclusive

Idealny dla firm różnej wielkości i dużych korporacji

39 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zMigracja z Channels
Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent to wydajne narzędzie do obsługi klienta online, które poprawia komunikację, przyspiesza odpowiedzi i zwiększa satysfakcję klientów.

Dołącz do tysięcy naszych zadowolonych klientów korzystających z LiveAgent. Twórz lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel.

Websignal

Dołącz do tysięcy naszych zadowolonych klientów korzystających z LiveAgent. Twórz lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.

Czasami agent nie może odebrać połączenia. W LiveAgent połączenie zostanie następnie przekazane do drugiego dostępnego agenta. To nazywa się transferem nadzorowanym.

Transfer nadzorowany

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo