Przenosisz się z Chanenls do LiveAgent?

Przenieś się z LiveAgent z pomocą naszych specjalistów od wsparcia technicznego. Wszystkie Twoje dane zostaną przesłane do LiveAgent – bezpłatnie! Rozpocznij migrację danych już dziś. Zadzwoń do nas i sprawdź swoje opcje.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Przeniesienie danych do innego oprogramowania

Bezpłatny transfer danych

Skontaktuj się z naszymi specjalistami ds. pomocy technicznej i skonsultuj przeniesienie danych. Podczas gdy my bezpiecznie przeniesiemy wszystkie Twoje dane na Twoje nowe konto LiveAgent, Ty możesz zrobić sobie przerwę.

Chcesz przeprowadzić migrację samodzielnie?

Obecnie pracujemy nad wtyczką migracyjną obsługującą migrację z Channels do LiveAgent. Więcej informacji wkrótce.

Samodzielnie przenieś dane do LiveAgent

Jakie dane mogę przenieść z Channels?

Ocena na 3 gwiazdki

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane od klientów.

Menedżer

Ludzie

Z łatwością przenieś agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

Tagi

Tagi

Przenieś wszystkie departamenty i tagi ticketów.

E-mail w skrzynce odbiorczej

Tickety

Przenieś tickety, załączniki, pliki użytkowników i obszary ticketów.

Gotowy na przeniesienie z Channels do LiveAgent?

Zerknij na to, co zyskasz gdy przerzucisz się na LiveAgent

Klient wystawiający recenzje usłóg na telefon komórkowy

Znakomita obsługa klienta

Wsparcie naszych agentów 24/7. Jesteśmy zawsze kiedy nas potrzebujesz.

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Doskonałe rozwiązania dla systemów obsługi klienta

Przydatne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Mamy wszystko, czego potrzebujesz.

Osoba zbierająca papiery do sieci

Zwiększ swoje oszczędności i zwrot z inwestycji

Uzyskaj stały darmowy plan LiveAgent lub wybierz jeden spośród trzech innych planów w znakomitych cenach.

Wybierz preferowany język

Wybierz jeden z 43 różnych tłumaczeń. LiveAgent obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka.

Przenieś swoje dane z Channels już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University aby zapewnić swoim klientom wsparcie światowej klasy.

Package Name

All-Inclusive

Idealny dla firm różnej wielkości i dużych korporacji

39 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównaj LiveAgent z różnego oprogramowania call center

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zMigracja z Channels
Podziel klientów na firmy i śledź, czego żądają te firmy. Wypróbuj tę funkcję LiveAgent – kolekcje Twoich kontaktów.

Firmy

Firmy to zbiory kontaktów Twoich klientów, oferujące narzędzia do obsługi klienta, szablony, webinary i blog z informacjami na temat branży. LiveAgent pomaga w organizowaniu pracy poprzez zarządzanie kontaktami i obsługę klienta. Dostępne w różnych rozmiarach, oferuje także możliwość wypróbowania za darmo.

Zaproś odwiedzających witrynę do czatu na żywo z agentami. LiveAgent zapewnia różne zaproszenia. Przeczytaj o tym i wypróbuj teraz w LiveAgent.

Galeria zaproszeń do czatu

Agent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent gwarantuje zadowolenie klientów i oferuje kompleksowe wsparcie.

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Akademia - Jak Zbierac Referencje

Jak zbierać referencje

Tekst zawiera wskazówki dotyczące poprawy obsługi klienta w firmie. Wskazano na potrzebę korzystania z ankiet i recenzji, automatyzację e-maili po sprzedaży oraz wykorzystanie narzędzi do obsługi zgłoszeń. Omówiono różne wskaźniki, takie jak czas odpowiedzi czy liczba zgłoszeń, które mogą być przydatne dla menedżerów zajmujących się obsługą klienta. Tekst sugeruje również wykorzystanie czatu na żywo w celu poprawy konwersji i lojalności klientów.

Integracje - Haraka

Haraka

LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu w przemyśle oraz wsparcie techniczne i dostęp do dziennika zmian. Firma posiada nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy dla partnerów. Na blogu znajdziesz szablony, słowniczek, akademię oraz testy pisania. Można się zarejestrować, by otrzymać dostęp do konta, które zostanie skonfigurowane w ciągu kilku minut. Strona korzysta z plików cookie.

Chcesz wiedzieć, jak przeprowadzić audyt call center? Poniżej znajduje się podstawowa lista kontrolna audytu call center, której możesz użyć we własnym procesie audytu.

Lista kontrolna audytu Call Center

Twój call center musi zadbać o skuteczność, procedury i szkolenia, aby zapewnić satysfakcję klienta i zatrzymanie pracowników. Monitoruj rotację agentów i zarządzaj siłą roboczą.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x