Dzięki weryfikacji dwuetapowej (znanej również jako uwierzytelnianie dwuskładnikowe) chronisz swoje konto LiveAgent zarówno hasłem, jak i dodatkowym kodem z aplikacji mobilnej Google Authenticator.
Włącz weryfikację dwuetapową, aby zabezpieczyć swoje LiveAgen t a> konto.
Potrzebujesz tego?
Weryfikacja dwuetapowa to opcjonalna funkcja, której zalecamy używać. Dodaje więcej bezpieczeństwa do Twojego konta LiveAgent. Jeśli masz włączoną weryfikację dwuetapową, każdej próbie zalogowania się na konto musi towarzyszyć kod wygenerowany w aplikacji Google Authenticator. Weryfikacja dwuetapowa pomaga powstrzymać nieznane osoby, nawet jeśli znają Twoje hasło.
Co się zmieni, gdy włączysz weryfikację dwuetapową w swoim profilu?
- podczas logowania do konta oprócz nazwy użytkownika i hasła zostaniesz poproszony o wpisanie 6-cyfrowego kodu zabezpieczającego z aplikacji Google Authenticator
- Google Authenticator generuje kod bezpieczeństwa co 30 sekund.
- przepisz kod z aplikacji w polu „Kod weryfikacyjny” na ekranie logowania

Zasoby bazy wiedzy
Recenzja bazy wiedzy LiveAgent
Funkcja paska tekstu alternatywnego pomaga w ulepszaniu SEO poprzez dodawanie tekstu alternatywnego do obrazów. LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs i dostęp do bezpłatnego planu subskrypcji.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
A thread of inquiry is essentially the same thing as a request. Good request management systems should come with features such as SLA policies, categories, tags, and filters, as well as collaborative work and reporting functions. Effective management of these requests can have a significant impact on customer service and loyalty, as well as the overall customer experience. LiveAgent is a customer support tool that offers many helpful features, including a priority button that increases customer satisfaction, support and training, and a hybrid request flow that increases agent efficiency and can lead to higher sales.