Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Panel agenta

Co to jest panel agenta?

Gdy agenci logują się do swojego LiveAgent, mogą zarządzać wieloma rzeczami z panelu agenta. Są w stanie aktywować wtyczkę, tworzyć zgłoszenia i zarządzać nimi, zastępować domyślne logo LiveAgent, tworzyć nowego użytkownika, edytować organizacje i wiele więcej. Aby sesje czatu można było łatwo inicjować bezpośrednio z panelu Agenta. Wszystko jest skupione w jednym miejscu. Panel agenta znajduje się po lewej stronie okna LiveAgent. Jest łatwy w użyciu, przejrzysty i prosty.

Panel agenta

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: „Gdzie jest panel agentów?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Panel agenta jest dostępny na LiveAgent. Panel agenta jest dostępny po lewej stronie okna LiveAgent. Jest to łatwy w użyciu, przejrzysty i prosty komponent dla zespołów agentów.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Co możesz zrobić w panelu agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Panel Agenta umożliwia zarządzanie wszystkim przez LiveAgent. Możesz aktywować wtyczkę, uporządkować wszystkie swoje zgłoszenia, wprowadzić zmiany w swojej firmie. Co jeszcze cię tu czeka? Możesz łatwo uzyskać dostęp do szablonów wiadomości e-mail klientów i szablonów wiadomości e-mail agentów, aby lepiej dostosować komunikację.” } } ] }

FAQ

Gdzie jest panel agenta?

Panel agenta jest dostępny na LiveAgent. Panel agenta jest dostępny na lewa strona okna LiveAgent. Jest łatwy w użyciu, przejrzysty i prosty komponent dla zespołów agentów.

Co możesz zrobić w panelu agenta?

Panel Agenta umożliwia zarządzanie wszystkim przez LiveAgent. Możesz aktywować wtyczkę, uporządkuj wszystkie zgłoszenia, wprowadź zmiany w pliku biznes. Co jeszcze cię tu czeka? Możesz łatwo uzyskać dostęp do klienta szablony wiadomości e-mail i szablony wiadomości e-mail agentów, aby lepiej dostosować Komunikacja.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.