What is an agent panel?
When agents log in to their LiveAgent, they can manage many things from the Agent panel. They are able to activate the plugin, create and manage tickets, replace the default LiveAgent logo, create a new user, edit organizations and much more. So that a chat sessions can be easy initiated directly from the Agent panel. Everything is concentrated in one place. Agent panel is on the left side of a LiveAgent window. It is easy to use, clear and simple.
Uwaga eksperta
<p>Panel agenta to narzędzie, które umożliwia skuteczną i wydajną pracę call center. Dzięki niemu, agenci są w stanie lepiej zarządzać rozmowami i tym samym zwiększyć poziom obsługi klienta.</p>

LiveAgent oferuje platformę do obsługi klienta i wsparcia technicznego online. Przycisk "Rozwiąż" pozwala na skuteczne zarządzanie zgłoszeniami z wysokim priorytetem lub powiązanymi z umowami SLA. Uchylenie zgłoszenia to doskonały sposób na zmniejszenie obciążenia zgłoszeń i zwiększenie samodzielności klientów. Zgłoszenie serwisowe jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany. LiveAgent zapewnia szybki kontakt z pomocą techniczną, a platformę można wypróbować za darmo w ramach okresu próbnego.
Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?
Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.