Co to jest panel agenta?
Gdy agenci logują się do swojego LiveAgent, mogą zarządzać wieloma rzeczami z panelu agenta. Są w stanie aktywować wtyczkę, tworzyć zgłoszenia i zarządzać nimi, zastępować domyślne logo LiveAgent, tworzyć nowego użytkownika, edytować organizacje i wiele więcej. Aby sesje czatu można było łatwo inicjować bezpośrednio z panelu Agenta. Wszystko jest skupione w jednym miejscu. Panel agenta znajduje się po lewej stronie okna LiveAgent. Jest łatwy w użyciu, przejrzysty i prosty.
FAQ
Gdzie jest panel agenta?
Panel agenta jest dostępny na LiveAgent. Panel agenta jest dostępny na lewa strona okna LiveAgent. Jest łatwy w użyciu, przejrzysty i prosty komponent dla zespołów agentów.
Co możesz zrobić w panelu agenta?
Panel Agenta umożliwia zarządzanie wszystkim przez LiveAgent. Możesz aktywować wtyczkę, uporządkuj wszystkie zgłoszenia, wprowadź zmiany w pliku biznes. Co jeszcze cię tu czeka? Możesz łatwo uzyskać dostęp do klienta szablony wiadomości e-mail i szablony wiadomości e-mail agentów, aby lepiej dostosować Komunikacja.