Wersja próbna

Agenci

Agenci są najważniejszą częścią każdego oprogramowania do obsługi klienta, ponieważ zapewniają umiejętności ludzi potrzebne do zapewnienia najlepszej obsługi klienta w dziale pomocy. Agenci pełnią rolę osób rozwiązujących problemy, pomocników i pomagają Twojej firmie i marce dostać się na szczyt.

Agenci to osoby świadczące usługi wsparcia. Dzięki roli administratora mogą również nadzorować i konfigurować system. Dlatego zajmują się niektórymi rzeczami lub wszystkim, co dzieje się w Twoim LiveAgent, w zależności od ich konkretnych ról.

Agenci i przedstawiciele klienta to w zasadzie terminy równoważne, to uniwersalna definicja dla wszystkich osób, które zapewniają obsługę klienta (rozwiązują zgłoszenia serwisowe).

Typy użytkownika

  • Agent – agenci zajmują się wszystkimi prośbami klientów, odbierają czaty, telefony i inne wiadomości. Opcjonalnie mogą zarządzać artykułami z Bazy wiedzy. Nie mają dostępu do konfiguracji.
  • Administrator – administratorzy mogą konfigurować system, przeglądać raporty i zarządzać innymi użytkownikami.
  • Właściciel – właściciel to szczególny typ administratora, który dodatkowo może zmieniać i aktualizować plan subskrypcji oraz ma dostęp do informacji rozliczeniowych i faktur.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo