Agenci są najważniejszą częścią każdego oprogramowania do obsługi klienta, ponieważ zapewniają umiejętności ludzi potrzebne do zapewnienia najlepszej obsługi klienta w dziale pomocy. Agenci pełnią rolę osób rozwiązujących problemy, pomocników i pomagają Twojej firmie i marce dostać się na szczyt.
Agenci to osoby świadczące usługi wsparcia. Dzięki roli administratora mogą również nadzorować i konfigurować system. Dlatego zajmują się niektórymi rzeczami lub wszystkim, co dzieje się w Twoim LiveAgent, w zależności od ich konkretnych ról.
Agenci i przedstawiciele klienta to w zasadzie terminy równoważne, to uniwersalna definicja dla wszystkich osób, które zapewniają obsługę klienta (rozwiązują zgłoszenia serwisowe).
Typy użytkownika
- Agent – agenci zajmują się wszystkimi prośbami klientów, odbierają czaty, telefony i inne wiadomości. Opcjonalnie mogą zarządzać artykułami z Bazy wiedzy. Nie mają dostępu do konfiguracji.
- Administrator – administratorzy mogą konfigurować system, przeglądać raporty i zarządzać innymi użytkownikami.
- Właściciel – właściciel to szczególny typ administratora, który dodatkowo może zmieniać i aktualizować plan subskrypcji oraz ma dostęp do informacji rozliczeniowych i faktur.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Tekst omawia rolę rzecznika marki i innych członków zespołu obsługi klienta. Platforma LiveAgent oferuje narzędzie do zarządzania kontaktami i obsługi klienta dla firm. Wskazane są także sposoby na wzrost jakości obsługi klienta, takie jak stworzenie programu wsparcia klienta i zachęcanie do dzielenia się przemyśleniami.
LiveAgent to narzędzie oferujące wiele funkcjonalności, takich jak zarządzanie zgłoszeniami, przypisywanie, zmiana przypisania, szablony odpowiedzi agenta oraz cykl życia zgłoszenia. System oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia, przenoszenie danych oraz program partnerski. Istnieje możliwość uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach poprzez subskrypcję newslettera i skontaktowania się z numerem telefonu lub umówienia się na demo. Przycisk "Rozwiąż" to funkcja LiveAgent, która pomaga firmom w spełnieniu umów SLA i poprawie zarządzania czasem. Algorytm nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i ostatnim agentem, a przycisk może być skonfigurowany według preferencji użytkownika. Outsourcing jest opłacalnym rozwiązaniem z setkami opcji na całym świecie. Funkcja podzielonego zgłoszenia umożliwia łatwiejsze zarządzanie danymi i zmniejszenie liczby zgłoszeń o połowę.