Wersja próbna

Agenci

Agenci są najważniejszą częścią każdego oprogramowania do obsługi klienta, ponieważ zapewniają umiejętności ludzi potrzebne do zapewnienia najlepszej obsługi klienta w dziale pomocy. Agenci pełnią rolę osób rozwiązujących problemy, pomocników i pomagają Twojej firmie i marce dostać się na szczyt.

Agenci to osoby świadczące usługi wsparcia. Dzięki roli administratora mogą również nadzorować i konfigurować system. Dlatego zajmują się niektórymi rzeczami lub wszystkim, co dzieje się w Twoim LiveAgent, w zależności od ich konkretnych ról.

Agenci i przedstawiciele klienta to w zasadzie terminy równoważne, to uniwersalna definicja dla wszystkich osób, które zapewniają obsługę klienta (rozwiązują zgłoszenia serwisowe).

Typy użytkownika

  • Agent – agenci zajmują się wszystkimi prośbami klientów, odbierają czaty, telefony i inne wiadomości. Opcjonalnie mogą zarządzać artykułami z Bazy wiedzy. Nie mają dostępu do konfiguracji.
  • Administrator – administratorzy mogą konfigurować system, przeglądać raporty i zarządzać innymi użytkownikami.
  • Właściciel – właściciel to szczególny typ administratora, który dodatkowo może zmieniać i aktualizować plan subskrypcji oraz ma dostęp do informacji rozliczeniowych i faktur.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo