Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Troska o klienta

Co to jest obsługa klienta?

Klienci to bardzo ważni ludzie dla każdej firmy. Sposób, w jaki firma dba o swoich klientów, ma duże znaczenie dla budowania dobrego wizerunku i nazwy firmy.

Troska o klienta to praca polegająca na opiece nad klientem i spełnianiu jego oczekiwań. Klienci dzielą się swoimi problemami, pytaniami i zapytaniami z przedstawicielami klientów i są odpowiedzialni za ich rozwiązanie. Jest to również proces dawania im więcej, niż żądają i może znacznie podnieść satysfakcję klienta.

Troska o klienta

FAQ

Co oznacza termin „obsługa klienta”?

Troska o klienta to praca polegająca na zaspokajaniu potrzeb i oczekiwań klienta, a także dawaniu więcej, niż się spodziewają. Odpowiedzialny za to jest przede wszystkim zespół obsługi klienta.

Dlaczego obsługa klienta jest ważna?

Obsługa klienta to jeden z najważniejszych obszarów w procesie sprzedaży. Dzięki temu marka buduje trwałe relacje z klientem, może szczegółowo poznać jego problemy i oczekiwania. Obsługa klienta to także pierwszy punkt kontaktu z klientem, dzięki czemu ma szansę szybko odpowiedzieć na jego potrzeby.

Jakie są 3 zasady obsługi klienta?

Pierwszą i najważniejszą zasadą jest to, że obsługa klienta musi słuchać klienta. Dzięki temu firma może być na bieżąco z tym, czy spełnia potrzeby klientów i otrzymuje informację zwrotną, co może poprawić w funkcjonowaniu całej marki.

Druga zasada to indywidualne podejście do klienta. Klient musi czuć, że jest traktowany jako konkretny byt, a nie jako jeden z wielu.

Trzecią zasadą jest empatia. Obsługa klienta powinna spróbować zrozumieć, dlaczego klient zachowuje się tak, jak on.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.