Czym jest obsługa klienta online?
Pomoc online odpowiadająca na zapytania i pytania klientów. To pomoc online, którą firma zapewnia klientom korzystającym z jej produktów. Obsługa klienta korzysta z określonych narzędzi, aby pomóc klientom. Zwykle jest to czat na żywo, rozmowy telefoniczne, e-maile lub media społecznościowe.
Frequently Asked Questions
Jak definiujesz obsługę klienta online?
Obsługa klienta online to każda usługa, która pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów i służy wspieraniu klienta. Może się to odbywać za pośrednictwem poczty e-mail, czatu na żywo lub mediów społecznościowych.
Jakie są podstawy obsługi klienta online?
Podstawą obsługi klienta online jest przede wszystkim dostępność kanałów komunikacji, a także skuteczność i merytoryczność udzielanych odpowiedzi. Ponadto niezwykle ważne są umiejętności zespołu obsługi klienta, zarówno komunikacyjne, jak i obsługi oprogramowania, co również jest kluczowe.
Jak usprawnić obsługę klienta online za pomocą LiveAgent?
Obsługę klienta online można rozwijać za pomocą LiveAgent. To oprogramowanie do obsługi klienta, które pozwala zintegrować wiele kanałów komunikacji w jednym miejscu. Dzięki temu agent nie musi przełączać się między programami i żądaniami. To automatyzuje jego pracę. LiveAgent oferuje również możliwość tworzenia szablonów e-maili, tworzenia makr i baz wiedzy. Ponadto masz dostęp do raportów i analiz, które pozwalają na bieżąco analizować jakość obsługi klienta.
Uwaga eksperta
Współczesna obsługa klienta wymaga wykorzystania różnych kanałów online, takich jak czat na żywo czy media społecznościowe. Zintegrowane oprogramowanie do obsługi klienta, takie jak LiveAgent, może pomóc w usprawnieniu procesu.

Historia zgłoszeń online (adres URL)
Udostępniaj poprzednie rozmowy i zapytania klientów dzięki historii zgłoszeń online. Jeśli chcesz, możesz włączać i wyłączać tę funkcję.