Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Badanie satysfakcji klienta

Co to jest badanie satysfakcji klienta?

Survey is an examination of opinions, behavior made by asking people questions.

Cambridge dictionary

Ankiety są wypełniane przez klientów po ich doświadczeniach z personelem pomocniczym. Nazywane również ankietami satysfakcji klienta. Ankiety te pytają klienta o to, jak byli traktowani przez przedstawicieli klienta.

Nie wszyscy klienci wypełniają formularz. Niektórzy postrzegają to jako stratę czasu i nie warto, więc pomijają wypełnianie. Jest to jednak cenna informacja dla firmy.

Wszyscy agenci dokładają wszelkich starań, aby klient miał dobre wrażenia. Czasami klient jest tak sfrustrowany produktem, że może błędnie wypełnić formularz ankiety. Wynika to z błędnej interpretacji klienta.

Co powinna zawierać ankieta zadowolenia klienta?

Zanim zaczniesz tworzyć ankietę, ważne jest, aby określić:

  • Narzędzie, którego będziesz używać
  • Do kogo próbujesz skierować ankietę (może to być określony segment Twoich klientów)
  • Cele, których użyje Twoja firma do oceny sukcesu ankiety

Jak określić cele ankiety satysfakcji klienta?

Wybór celów SMART przed utworzeniem ankiety satysfakcji ma kluczowe znaczenie.

Kiedy przeprowadzasz burzę mózgów na temat możliwych celów, upewnij się, że:

  • S – specific (konkretny)
  • M – measurable (mierzalne)
  • A – achievable (osiągalne)
  • R – relevant (istotny)
  • T – time-bound (określony czasowo)

Następnie możesz zacząć tworzyć pytania odpowiednie dla Twojej marki.

Rodzaje pytań:

  • Otwarty
  • Zamknięte
  • Wielokrotny wybór
  • Rodzaj pytań oceniających
  • Skaluj pytania

Ważne jest, aby dokładnie ocenić, które z nich są odpowiednie dla twoich celów. Aby mieć przydatną ankietę, musisz ułatwić respondentom doświadczenie. Dlatego używaj pytań wielokrotnego wyboru lub pytań zamkniętych, aby uzyskać dokładne odpowiedzi. Jeśli nie masz pewności, wybierz opcję otwartej odpowiedzi. Ale nie przesadzaj, chyba że chcesz stracić respondentów.

Na koniec utwórz ankietę satysfakcji klienta o tej prostej strukturze:

1. Pierwsza część powinna dotyczyć korzystania przez respondenta/klientów z Twojego produktu lub usługi.

2. Następna część powinna dotyczyć klienta. Określ ważne dane demograficzne klienta, takie jak wiek, lokalizacja. Pomaga to również określić grupę docelową.

3. Użyj pytań typu Ocena lub pytań Skali.

4. Daj respondentowi możliwość wyrażenia swojej opinii za pomocą pytań otwartych.

5. Na koniec podsumuj ankietę i poinformuj respondenta, co stanie się z jego odpowiedziami.

W jaki sposób oprogramowanie do obsługi klienta może pomóc w ocenie zadowolenia z obsługi klienta?

LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które zostało stworzone po to, aby Twoi przedstawiciele klienta pracowali efektywnie i wydajnie. Oferuje również integrację o nazwie Nicereply. Dzięki tej integracji możesz skutecznie zbierać opinie klientów.

Przeczytaj więcej o integracjach LiveAgent.

Korzyści z używania LiveAgent – w celu zwiększenia satysfakcji klienta:

  • Poprawiony czas reakcji
  • Live Chat – od razu rozwiąż problemy klienta
  • Zwiększona produktywność w Twoich działach
  • System CRM
  • E-mail, media społecznościowe, połączenia telefoniczne i zapytania na czacie z jednego interfejsu

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

FAQ

Co to jest badanie satysfakcji klienta?

Ankiety satysfakcji klienta to ankiety wypełniane przez klientów po ich doświadczeniach z personelem pomocniczym. Pytania w takiej ankiecie dotyczą zazwyczaj sposobu obsługi klientów przez agentów. Taka ankieta pozwala uzyskać cenne informacje zwrotne na temat obsługi klienta.

Jakie są elementy badań satysfakcji klientów?

W badaniach satysfakcji klientów należy zadawać pytania, które pozwolą poznać szeroki obraz obsługi klienta. Zazwyczaj są to pytania typu: Jaki jest Twój ogólny poziom zadowolenia? Jakie jest prawdopodobieństwo ponownego zakupu produktu od konkretnej firmy? Jakie jest prawdopodobieństwo, że polecisz usługi swoim znajomym?

Jak przeprowadzić badanie satysfakcji klienta?

Aby przeprowadzić badanie satysfakcji klienta, musisz zdefiniować pytania, które chcesz mu zadać, aby odpowiedzi były dla Ciebie jak najbardziej skuteczne. Niezwykle ważny jest również wybór kanału, za pośrednictwem którego będzie prowadzona ankieta. Może to być dzwonienie do klientów, wysyłanie e-maili do klientów, wysyłanie kartki z kartą odpowiedzi i kopertą lub ankieta online.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.