Obsługa klienta na żywo

Czym jest obsługa klienta na żywo?

Obsługa klienta na żywo może zapewnić pomoc klientom w czasie rzeczywistym. Jest prowadzony przez firmę, która chce zapewnić swoim użytkownikom produktów lub odwiedzającym stronę internetową odpowiednią poradę i wsparcie. Nie ma znaczenia, czy chcesz skorzystać z rozmowy telefonicznej, czatu na żywo czy czatu wideo. Obsługa klienta może współpracować z Tobą tak, jak chcesz.

Frequently asked questions

Czym jest obsługa klienta na żywo?

Obsługa klienta na żywo to usługa, która może zapewnić obsługę klienta w czasie rzeczywistym. Prowadzone jest przez firmy, które chcą zapewnić swoim klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe, a także odpowiednie wsparcie i możliwość doradztwa w zakresie produktów i usług. Ma to ogromny wpływ na postrzeganie firmy i poziom obsługi klienta.

 

Jakie są najważniejsze cechy obsługi klienta na żywo?

Najważniejszymi cechami obsługi klienta na żywo są szybkość reakcji i wartość merytoryczna odpowiedzi. Komunikując się poprzez kanały komunikacji, które umożliwiają kontakt na żywo, klient oczekuje szybkiej reakcji i wsparcia. Niezwykle ważny jest również łatwy dostęp do tego komunikatora. Może w tym pomóc np. przycisk przenoszący do agenta na każdej podstronie.

 

Jak zapewnić obsługę klienta na żywo?

Aby zapewnić obsługę klienta, przede wszystkim stwórz dobry zespół serwisowy i daj mu narzędzia do prowadzenia tej usługi na wysokim poziomie. Obsługa klienta na żywo jest możliwa m.in. dzięki możliwości kontaktu za pośrednictwem czatu na żywo oraz czatu wideo na żywo. Pozwól klientowi na łatwy dostęp do tych kanałów komunikacji. Pracownicy powinni również posiadać odpowiednią wiedzę merytoryczną i sprawnie komunikować się z klientem.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.