Czym jest obsługa klienta na żywo?
Live customer service can provide help to clients in real time. It’s run by a firm that wants to give their product users or web visitors adequate advice and support. It doesn’t matter if you want to use a phone call, live chat, or video chat. Customer support can cooperate with you as you like.
In this case, often live chat functions as the first point of contact between a company and its customers. This is the primary reason why is this communication channel so powerful.
Frequently asked questions
Czym jest obsługa klienta na żywo?
Obsługa klienta na żywo to usługa, która może zapewnić obsługę klienta w czasie rzeczywistym. Prowadzone jest przez firmy, które chcą zapewnić swoim klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe, a także odpowiednie wsparcie i możliwość doradztwa w zakresie produktów i usług. Ma to ogromny wpływ na postrzeganie firmy i poziom obsługi klienta.
Jakie są najważniejsze cechy obsługi klienta na żywo?
Najważniejszymi cechami obsługi klienta na żywo są szybkość reakcji i wartość merytoryczna odpowiedzi. Komunikując się poprzez kanały komunikacji, które umożliwiają kontakt na żywo, klient oczekuje szybkiej reakcji i wsparcia. Niezwykle ważny jest również łatwy dostęp do tego komunikatora. Może w tym pomóc np. przycisk przenoszący do agenta na każdej podstronie.
Jak zapewnić obsługę klienta na żywo?
Aby zapewnić obsługę klienta, przede wszystkim stwórz dobry zespół serwisowy i daj mu narzędzia do prowadzenia tej usługi na wysokim poziomie. Obsługa klienta na żywo jest możliwa m.in. dzięki możliwości kontaktu za pośrednictwem czatu na żywo oraz czatu wideo na żywo. Pozwól klientowi na łatwy dostęp do tych kanałów komunikacji. Pracownicy powinni również posiadać odpowiednią wiedzę merytoryczną i sprawnie komunikować się z klientem.
Uwaga eksperta
<p>Obsługa klienta na żywo to ważny kanał komunikacji dla firm, który pomaga w poprawie sprzedaży i utrzymaniu stałych klientów. LiveAgent to kompleksowe narzędzie do obsługi klienta.</p>

Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
Szukasz alternatywy dla Lucep?
Oferujemy szeroki zakres kanałów komunikacji, podczas gdy Twoje konto LiveAgent jest przygotowywane. Możesz korzystać z czatu, połączeń głosowych, rozmów wideo, formularza kontaktowego oraz innych.