Co to jest zgłoszenie zamknięte?
Ostateczny status zgłoszenia jest zwykle określany jako „zamknięty”. Najlepsza praktyka w branży wymaga, aby klient, a nie agent był tym, który zamyka zgłoszenie po tym, jak ten ostatni zmieni status zgłoszenia na „Rozwiązane”, co oznacza, że wnioskodawca zgadza się z rozwiązaniem . Jeśli klient się nie zgodzi, może po prostu odpowiedzieć na zgłoszenie i zostanie ono usunięte ze stosu „Rozwiązane”.
Frequently Asked Questions
Jak zdefiniować zgłoszenie zamknięte?
Zamknięte zgłoszenie to ostateczny status zgłoszenia. Nadanie statusu „zamknięte” powinno następować po statusie „rozwiązanie”. Status „zamknięty” oznacza, że klient zgadza się z rozwiązaniem, a agent uważa sprawę za zamkniętą.
Czy LiveAgent automatycznie zamyka zgłoszenie?
LiveAgent umożliwia automatyczne zamykanie zgłoszeń. Jeśli chcesz ustawić tę opcję, musisz wybrać regułę, aby określić, kiedy dane zgłoszenie powinno zostać zamknięte. Gdy system wie, że należy zamknąć zgłoszenie, zrobi to automatycznie.
Jak uzyskać dostęp do listy zamkniętych zgłoszeń?
Jeśli chcesz uzyskać dostęp do swoich zamkniętych zgłoszeń, musisz wejść do LiveAgent i wybrać swoje zgłoszenia. Możesz tam znaleźć kategorię zgłoszeń zamkniętych, a także filtrować i wyszukiwać inne kategorie.
Uwaga eksperta
Zgłoszenie zamknięte to status, który oznacza zakończenie zgłoszenia przez klienta po zgodzie na rozwiązanie. Agent może zmienić status zgłoszenia na rozwiązane, a klient zamyka zgłoszenie.
