Co to jest zgłoszenie zamknięte?
Ostateczny status zgłoszenia jest zwykle określany jako „zamknięty”. Najlepsza praktyka w branży wymaga, aby klient, a nie agent był tym, który zamyka zgłoszenie po tym, jak ten ostatni zmieni status zgłoszenia na „Rozwiązane”, co oznacza, że wnioskodawca zgadza się z rozwiązaniem . Jeśli klient się nie zgodzi, może po prostu odpowiedzieć na zgłoszenie i zostanie ono usunięte ze stosu „Rozwiązane”.
Frequently Asked Questions
Jak zdefiniować zgłoszenie zamknięte?
Zamknięte zgłoszenie to ostateczny status zgłoszenia. Nadanie statusu „zamknięte” powinno następować po statusie „rozwiązanie”. Status „zamknięty” oznacza, że klient zgadza się z rozwiązaniem, a agent uważa sprawę za zamkniętą.
Czy LiveAgent automatycznie zamyka zgłoszenie?
LiveAgent umożliwia automatyczne zamykanie zgłoszeń. Jeśli chcesz ustawić tę opcję, musisz wybrać regułę, aby określić, kiedy dane zgłoszenie powinno zostać zamknięte. Gdy system wie, że należy zamknąć zgłoszenie, zrobi to automatycznie.
Jak uzyskać dostęp do listy zamkniętych zgłoszeń?
Jeśli chcesz uzyskać dostęp do swoich zamkniętych zgłoszeń, musisz wejść do LiveAgent i wybrać swoje zgłoszenia. Możesz tam znaleźć kategorię zgłoszeń zamkniętych, a także filtrować i wyszukiwać inne kategorie.
Komunikacja z klientami jest kluczowa dla sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent to kompleksowe narzędzie do obsługi klientów i przemysłu. Przyciski połączeń umożliwiają łatwe i szybkie nawiązanie kontaktu z firmą, co wpływa pozytywnie na doświadczenie klienta i zwiększenie sprzedaży.
LiveAgent offers a range of features to improve customer service efficiency, including pre-defined responses, attachments, copy and paste images, export of reports, forwarding, search and replace, divided tickets, email notifications, WYSIWYG editor, online history, tabbed tickets, agent collision detection, and agent ranking. These features help save time, improve professionalism, and motivate and track agent performance.