Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zgłoszenie zamknięte

Co to jest zgłoszenie zamknięte?

Ostateczny status zgłoszenia jest zwykle określany jako „zamknięty”. Najlepsza praktyka w branży wymaga, aby klient, a nie agent był tym, który zamyka zgłoszenie po tym, jak ten ostatni zmieni status zgłoszenia na „Rozwiązane”, co oznacza, że wnioskodawca zgadza się z rozwiązaniem . Jeśli klient się nie zgodzi, może po prostu odpowiedzieć na zgłoszenie i zostanie ono usunięte ze stosu „Rozwiązane”.

FAQ

Jak zdefiniować zgłoszenie zamknięte?

Zamknięte zgłoszenie to ostateczny status zgłoszenia. Nadanie statusu „zamknięte” powinno następować po statusie „rozwiązanie”. Status „zamknięty” oznacza, że klient zgadza się z rozwiązaniem, a agent uważa sprawę za zamkniętą.

Czy LiveAgent automatycznie zamyka zgłoszenie?

LiveAgent umożliwia automatyczne zamykanie zgłoszeń. Jeśli chcesz ustawić tę opcję, musisz wybrać regułę, aby określić, kiedy dane zgłoszenie powinno zostać zamknięte. Gdy system wie, że należy zamknąć zgłoszenie, zrobi to automatycznie.

Jak uzyskać dostęp do listy zamkniętych zgłoszeń?

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do swoich zamkniętych zgłoszeń, musisz wejść do LiveAgent i wybrać swoje zgłoszenia. Możesz tam znaleźć kategorię zgłoszeń zamkniętych, a także filtrować i wyszukiwać inne kategorie.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.