Co to jest cykl życia zgłoszenia?
Zgłoszenie może przechodzić różne fazy w całym cyklu życia. Zazwyczaj, gdy zgłoszenie pojawia się po raz pierwszy, jego status to Nowy. Gdy agent odbierze zgłoszenie, jego status zmienia się na Odebrano. Jeśli klient odpowie z powrotem na to samo zgłoszenie, jego status zmieni się na Otwarty. Następnie agent może ponownie odpowiedzieć na zgłoszenie (i ten sam proces będzie kontynuowany) lub po prostu rozwiązać zgłoszenie, a status zostanie zmieniony na Rozwiązany.
Opcjonalnie przez cały cykl życia zgłoszenia, zgłoszenie może zostać przełożone na później, oznaczone jako spam lub usunięte.
Wszystkie akcje związane ze zgłoszeniem są oznaczone znacznikiem czasu w wątku zgłoszenia.

Frequently Asked Questions
Jak definiujesz cykl życia zgłoszenia?
Cykl życia zgłoszenia to wszystkie fazy, przez które przechodzi każde zgłoszenie trafiające do obsługi klienta. Gdy zgłoszenie pojawia się po raz pierwszy, otrzymuje status „Nowy”, a kolejne etapy cyklu życia to „Otwarty”, „Odebrano”, „Rozwiązany” i „Przełożony”.
Dlaczego warto analizować cykl życia zgłoszeń?
Analiza cyklu życia zgłoszenia umożliwia określenie, jakie rodzaje zgłoszeń pojawiają się najczęściej, czy są trudne do rozwiązania lub dają możliwość szybkiej odpowiedzi.
Czy w LiveAgent można sprawdzić cykl życia zgłoszenia?
W LiveAgent możesz sprawdzić cykl życia zgłoszeń. Wszystkie działania związane z konkretnym zgłoszeniem są oznaczone znacznikiem czasu obok każdego zgłoszenia.
Uwaga eksperta
Cykl życia zgłoszenia to różne etapy przez które przechodzi zgłoszenie, zaczynając od statusu Nowy, a kończąc na Rozwiązany. Analiza cyklu pomaga określić popularność zgłoszeń i ich trudność.
