Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zgłoszenie usterki

Co to jest zgłoszenie usterki?

Zgłoszenie problemu oznacza dosłownie prośbę o pomoc, śledzoną przez system zarządzania usługami wsparcia komputerowego. Może być również nazywany systemem śledzenia problemów, systemem zgłoszeń usterek lub zgłoszeniem do pomocy technicznej.

Jest to system komputerowy, który zarządza i rejestruje listy wniosków o pomoc lub problemów, uporządkowane według potrzeb usługodawcy. System zgłoszeń usterek jest często połączony z bazą danych, która zawiera informacje o klientach, produkty i rozwiązania typowych problemów.

Po otrzymaniu nowego żądania tworzone lub otwierane są zgłoszenia, a celem jest ich zamknięcie lub naprawa, zapewniając rozwiązanie zgłoszonego problemu.

Zgłoszenie usterki
Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.