Szablony email dla zapowiedzi webinarów: jak skutecznie promować swoje wydarzenie, zwiększyć liczbę rejestracji i zainteresowanie odbiorców. Zaproszenia, potwierdzenia, przypomnienia - jak w każdym etapie efektywnie komunikować się z użytkownikami. Najważniejsze wskazówki dotyczące organizacji webinarów.
Poświęcasz dużo czasu na planowaniu i organizowaniu świetnego webinaru i wszystko jest gotowe na dzień wydarzenia. Twoja prezentacja została przygotowana i przećwiczona, umówiono prelegentów, istnieje już strona wydarzenia, a sprzęt i oprogramowanie do transmisji strumieniowej zostały przetestowane. Wszystkie najważniejsze punkty zostały pokryte, prawda? Nie do końca. Jeśli odbywa się najlepszy webinar na świecie, ale nie ma nikogo, kto mógłby go obejrzeć, to czy można w ogóle powiedzieć o “wydarzeniu”?
Jednym z najważniejszych aspektów przygotowania do webinaru jest zachęcanie ludzi do rejestrowania się, a następnie upewnienie się, że jak najwięcej z nich rzeczywiście weźmie udział w webinarze, gdy się on odbędzie. Istnieją niezliczone sposoby promowania swoich webinarów, w tym płatne reklamy i posty na platformach społecznościowych.
Jednak to e-mail marketing pozostaje jednym z najpopularniejszych i najbardziej opłacalnych rozwiązań reklamowych. E-maile z zapowiedziami webinarów są jednym z najlepszych sposobów promowania nadchodzącej konferencji lub rozmowy online.
Przed rozpoczęciem webinaru warto wysłać serię wiadomości do osób w bazie danych poczty e-mail. Zacznij od wiadomości e-mail z zaproszeniem, a następnie e-mailem z potwierdzeniem rejestracji i zakończ z jednym lub kilkoma przypomnieniami w pobliżu daty webinaru. Większość z tych e-maili powinna zawierać następujące informacje, aby dać odbiorcom e-maila podgląd tego, czego mogą się spodziewać:
We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].
We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…
You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3…
Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].
Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
More information about the webinar can be found on our website.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
Możesz wysłać zaproszenie, gdy tylko wydarzenie zostanie w pełni zaplanowane. Potwierdzenie rejestracji powinno zostać wysłane, gdy tylko użytkownik otrzyma RSVP, aby upewnić się, że wie, że proces rejestracji się powiódł. Na koniec wyślij e-mail z przypomnieniem na tydzień przed wydarzeniem, a kolejne na 1 dzień przed wydarzeniem.
W wiadomości e-mail z zaproszeniem należy zawsze umieścić przycisk wezwania do działania, aby odbiorcy mogli jak najłatwiej zarejestrować się na webinar. Twoje wezwanie do działania może zawierać wyrażenia takie jak „Zarejestruj się”, „Zarejestruj się teraz” lub „Zarezerwuj miejsce”, aby podać tylko kilka przykładów. Możesz nawet dołączyć wiele wezwań do działania, takich jak przycisk „Czytaj więcej”, który prowadzi do strony z dodatkowymi informacjami o wydarzeniu.
Możliwość komunikacji z potencjalnymi klientami to jedna z głównych zalet webinarów, dlatego cwarto przyciągnąć dużą publiczność dobrze napisanymi e-mailami. Doskonałe webinary mogą:
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Recenzja bazy wiedzy LiveAgent
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach. Akademia LiveAgent oferuje badanie zachowań konsumentów i segmentację klientów. Cennik LiveAgent oferuje różne plany subskrypcji, zaczynając od bezpłatnego. Baza wiedzy LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie z intuicyjnym interfejsem.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team