Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Szablony
  • Szablony email dla zapowiedzi webinaru

Szablony email dla zapowiedzi webinaru

Poświęcasz dużo czasu na planowaniu i organizowaniu świetnego webinaru i wszystko jest gotowe na dzień wydarzenia. Twoja prezentacja została przygotowana i przećwiczona, umówiono prelegentów, istnieje już strona wydarzenia, a sprzęt i oprogramowanie do transmisji strumieniowej zostały przetestowane. Wszystkie najważniejsze punkty zostały pokryte, prawda? Nie do końca. Jeśli odbywa się najlepszy webinar na świecie, ale nie ma nikogo, kto mógłby go obejrzeć, to czy można w ogóle powiedzieć o “wydarzeniu”?

Jednym z najważniejszych aspektów przygotowania do webinaru jest zachęcanie ludzi do rejestrowania się, a następnie upewnienie się, że jak najwięcej z nich rzeczywiście weźmie udział w webinarze, gdy się on odbędzie. Istnieją niezliczone sposoby promowania swoich webinarów, w tym płatne reklamy i posty na platformach społecznościowych.

Jednak to e-mail marketing pozostaje jednym z najpopularniejszych i najbardziej opłacalnych rozwiązań reklamowych. E-maile z zapowiedziami webinarów są jednym z najlepszych sposobów promowania nadchodzącej konferencji lub rozmowy online.

Szablon e-mail zapowiedzi webinaru MarketMuse
E-mailowa zapowiedź webinaru MarketMuse

Treść e-maili z zapowiedziami webinarów

Przed rozpoczęciem webinaru warto wysłać serię wiadomości do osób w bazie danych poczty e-mail. Zacznij od wiadomości e-mail z zaproszeniem, a następnie e-mailem z potwierdzeniem rejestracji i zakończ z jednym lub kilkoma przypomnieniami w pobliżu daty webinaru. Większość z tych e-maili powinna zawierać następujące informacje, aby dać odbiorcom e-maila podgląd tego, czego mogą się spodziewać:

  • Godzina i data Twojego wydarzenia – ludzie oczywiście muszą wiedzieć, kiedy odbędzie się webinar, aby mogli zarezerwować sobie czas. Pamiętaj, aby podać strefę czasową, o której mówisz, ponieważ konferencje online mogą przyciągnąć globalną publiczność
  • Proponowana wartość – promuj swoje wydarzenie opisując, czego Twoi odbiorcy mogą się nauczyć podczas webinaru i, co najważniejsze, w jaki sposób informacje pomogą im rozwiązać problemy, z którymi się borykają
  • Szczegóły dotyczące prelegentów – informacje takie, jak ich nazwiska, tło, zdjęcia, tytuły prezentacji i doświadczenia z przeszłości, dzięki czemu są ekspertami w danym temacie. Uwzględnij linki do ich kanałów YouTube, Instagramu i innych sieci społecznościowych, aby Twoi odbiorcy mogli zapoznać się z nimi i ich wcześniejszą pracą.
Szablon email zapowiedzi webinaru na LinkedIn

Tematy e-maili z zapowiedzią webinaru

  • Twoje zaproszenie na webinar [nazwa firmy] na [temat]
  • Nie chcesz przegapić nadchodzącego webinaru o [temat]
  • Rejestracja ukończona! Oto, czego możesz się spodziewać…
  • Potwierdzenie rejestracji na webinar [temat]
  • Przypomnienie: nasze wydarzenie online odbywa się [dzisiaj/jutro/w tym tygodniu]
  • Nie zapomnij o nadchodzącym webinarze [nazwa firmy]!

Szablony e-mail z zapowiedziami webinaru

Szablon e-maila z zapowiedzią webinaru 1 – zaproszenie z podglądem

Szablon e-maila z zapowiedzią webinaru 2 – potwierdzenie rejestracji i szczegóły

Szablon e-maila z zapowiedzią webinaru 3 – przypomnienie z zapowiedzią wideo

Często zadawane pytania

Z jakim wyprzedzeniem warto wysłać e-mail z zapowiedzią webinaru?

Możesz wysłać zaproszenie, gdy tylko wydarzenie zostanie w pełni zaplanowane. Potwierdzenie rejestracji powinno zostać wysłane, gdy tylko użytkownik otrzyma RSVP, aby upewnić się, że wie, że proces rejestracji się powiódł. Na koniec wyślij e-mail z przypomnieniem na tydzień przed wydarzeniem, a kolejne na 1 dzień przed wydarzeniem.

Czy e-mail z zapowiedzią mojego webinaru powinien zawierać wezwanie do działania?

W wiadomości e-mail z zaproszeniem należy zawsze umieścić przycisk wezwania do działania, aby odbiorcy mogli jak najłatwiej zarejestrować się na webinar. Twoje wezwanie do działania może zawierać wyrażenia takie jak „Zarejestruj się”, „Zarejestruj się teraz” lub „Zarezerwuj miejsce”, aby podać tylko kilka przykładów. Możesz nawet dołączyć wiele wezwań do działania, takich jak przycisk „Czytaj więcej”, który prowadzi do strony z dodatkowymi informacjami o wydarzeniu.

Jakie rezultaty mogą przynieść webinary?

Możliwość komunikacji z potencjalnymi klientami to jedna z głównych zalet webinarów, dlatego cwarto przyciągnąć dużą publiczność dobrze napisanymi e-mailami. Doskonałe webinary mogą:

  • Zwiększyć zaangażowanie klientów
  • Przynieść nowe, odpowiednie leady
  • zaskutkować wysokim ROI

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.

Free Trial
Wróć do szablonów Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.