Poświęcasz dużo czasu na planowaniu i organizowaniu świetnego webinaru i wszystko jest gotowe na dzień wydarzenia. Twoja prezentacja została przygotowana i przećwiczona, umówiono prelegentów, istnieje już strona wydarzenia, a sprzęt i oprogramowanie do transmisji strumieniowej zostały przetestowane. Wszystkie najważniejsze punkty zostały pokryte, prawda? Nie do końca. Jeśli odbywa się najlepszy webinar na świecie, ale nie ma nikogo, kto mógłby go obejrzeć, to czy można w ogóle powiedzieć o “wydarzeniu”?
Jednym z najważniejszych aspektów przygotowania do webinaru jest zachęcanie ludzi do rejestrowania się, a następnie upewnienie się, że jak najwięcej z nich rzeczywiście weźmie udział w webinarze, gdy się on odbędzie. Istnieją niezliczone sposoby promowania swoich webinarów, w tym płatne reklamy i posty na platformach społecznościowych.
Jednak to e-mail marketing pozostaje jednym z najpopularniejszych i najbardziej opłacalnych rozwiązań reklamowych. E-maile z zapowiedziami webinarów są jednym z najlepszych sposobów promowania nadchodzącej konferencji lub rozmowy online.
Przed rozpoczęciem webinaru warto wysłać serię wiadomości do osób w bazie danych poczty e-mail. Zacznij od wiadomości e-mail z zaproszeniem, a następnie e-mailem z potwierdzeniem rejestracji i zakończ z jednym lub kilkoma przypomnieniami w pobliżu daty webinaru. Większość z tych e-maili powinna zawierać następujące informacje, aby dać odbiorcom e-maila podgląd tego, czego mogą się spodziewać:
We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].
We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…
You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3…
Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].
Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
More information about the webinar can be found on our website.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
Możesz wysłać zaproszenie, gdy tylko wydarzenie zostanie w pełni zaplanowane. Potwierdzenie rejestracji powinno zostać wysłane, gdy tylko użytkownik otrzyma RSVP, aby upewnić się, że wie, że proces rejestracji się powiódł. Na koniec wyślij e-mail z przypomnieniem na tydzień przed wydarzeniem, a kolejne na 1 dzień przed wydarzeniem.
W wiadomości e-mail z zaproszeniem należy zawsze umieścić przycisk wezwania do działania, aby odbiorcy mogli jak najłatwiej zarejestrować się na webinar. Twoje wezwanie do działania może zawierać wyrażenia takie jak „Zarejestruj się”, „Zarejestruj się teraz” lub „Zarezerwuj miejsce”, aby podać tylko kilka przykładów. Możesz nawet dołączyć wiele wezwań do działania, takich jak przycisk „Czytaj więcej”, który prowadzi do strony z dodatkowymi informacjami o wydarzeniu.
Możliwość komunikacji z potencjalnymi klientami to jedna z głównych zalet webinarów, dlatego cwarto przyciągnąć dużą publiczność dobrze napisanymi e-mailami. Doskonałe webinary mogą:
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Szablony e-maili do śledzenia wydarzenia
LiveAgent oferuje wiele rozwiązań dla biznesu, w tym akademię oraz program lojalnościowy VoIP. Firmy mogą wykorzystać funkcję Przeglądu czatów, by zaoferować lepszą obsługę klienta i zwiększyć sprzedaż. LiveAgent używa plików cookie zgodnie z polityką prywatności, a po zarejestrowaniu się klienci otrzymują dane logowania. Algorytm "Rozwiąż" zapewnia, że żadne zgłoszenia nie zostaną pominięte, co skraca czas rozwiązywania problemów i poprawia wyniki. Firma oferuje także szablony i testy pisania dla klientów.
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Zwiększ zadowolenie klientów poprzez system obsługi zgłoszeń i zapewnienie wygody przez różne kanały komunikacji. Statystyki pokazują, że 80% konsumentów oczekuje szybkiej i skutecznej pomocy w obsłudze klienta. Warto też zadbać o szkolenie agentów i personalizację rozmów.
Dowiedz się wszystkiego o LiveAgent dzięki webinariom
LiveAgent to platforma czatu na żywo, która pomaga zwiększyć zaangażowanie klientów i oszczędza czas. Można rozwiązywać zapytania klientów w czasie rzeczywistym, a także przenosić zaangażowanie klientów na wyższy poziom. LiveAgent oferuje bezpłatną wersję próbną bez konieczności wykorzystania karty kredytowej i 14-dniowy okres próbny. Jest to świetna alternatywa dla HelpSpot, Hesk i IdoSell.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące funkcje zarządzania zgłoszeniami, szablony odpowiedzi oraz możliwość dzielenia zgłoszeń. Przycisk Rozwiąż to funkcja przydatna dla firm, pozwalająca na skuteczne zarządzanie zgłoszeniami z wysokim priorytetem lub powiązanymi z umowami SLA. Użytkownicy LiveAgent mogą skonfigurować przycisk według własnych preferencji.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.