Obecnie akceptujemy posty gościnne, ale pamiętaj, że jesteśmy bardzo wybredni, jeśli chodzi o ich jakość. Ponieważ stawiamy na jakość, a nie na ilość, raczej nie będziemy publikować przeciętnych treści, które można gdziekolwiek znaleźć w Internecie. Wszystkie dodatkowe informacje znajdziesz poniżej.

Główne zasady:

  • wyślij nam 3-5 pomysłów na tematy związane z obsługą klienta, czatem na żywo lub oprogramowaniem pomocy technicznej. Nie akceptujemy nieistotnych tematów spoza naszej branży.
  • celem postu gościnnego jest nie tylko ekspozycja i link. Spróbuj też skupić się na wygenerowaniu ruchu organicznego poprzez zbadanie potencjalnych słów kluczowych o niskiej konkurencji z przyzwoitą liczbą wyszukiwań
  • wybierz temat(y), o których masz największą wiedzę. Jeśli potrzebujesz pomocy w ich wyborze lub wyszukiwaniu docelowych zapytań, skontaktuj się z nami, a chętnie Ci pomożemy.
  • po wybraniu tematu, głównego słowa kluczowego i fraz dodatkowych, utwórz schemat swojego posta, który będzie zgodny ze wszystkim, co napisano poniżej (będzie zawierać metatagi, tagi H2, zdjęcia, innego rodzaju multimedia itp.)
  • po zatwierdzeniu konspektu ustalimy termin i datę publikacji oraz inne szczegóły
  • gdy artykuł jest gotowy, wyślij nam e-mail z dołączonym BIO i wyślij je na adres matej (at) liveagent.com

Sprawdź, czy:

  • LiveAgent jest zawsze napisane razem
  • Twój tekst ma co najmniej 2000 słów, najlepiej więcej
  • zawartość jest zoptymalizowana pod kątem określonych słów kluczowych i zawiera słowo kluczowe LSI, sprawdź je tutaj i umieść główne słowo kluczowe: http://lsigraph.com/
  • tytuł jest jasny i dobrze opisuje temat, rozważ użycie nawiasów [] i ()
  • tytuł przekonuje ludzi do kliknięcia
  • piszesz przystępnym językiem
  • użyte są krótkie zdania i akapity
  • po tytule wstawiony jest krótki opis artykułu
  • artykuł jest podzielony na kilka tytułów i podtytułów, które pomogą czytelnikowi zorientować się w tym konkretnym artykule
  • artykuły znajdują się w akapitach (równo rozdzielonych), aby były bardziej czytelne
  • w artykule jest więcej niż 5 zdjęć, najlepiej własnych, zrzuty ekranu ze strzałkami są też w porządku
  • udało Ci się dodać filmy/prezentacje/infografiki/gify – są zawsze mile widziane
  • użyte są różne treści – dyskusje, cytaty, tweety, tabele, wykresy
  • użyte są różne opcje formatowania: pogrubiony tekst, wypunktowanie, numerowany tekst
  • w dłuższych artykułach zastosowany jest spis treści lub tzw. linkowanie do artykułu
  • tekst oddzielony jest spacją, aby był czytelny
  • w tekście znajdują się linki zewnętrzne (do autorytatywnych/tematycznie podobnych stron internetowych) i najlepiej do nowych treści z różnych źródeł. Wykorzystaj http://pagerank.jklir.net/ + Alexa.com i sprawdź autorytet stron internetowych + ruch lub podobne narzędzia (2-5 linków)
  • jeśli to możliwe i istotne, zawarty jest link do PostAffiliatePro, QualityUnit lub wspomnienie naszej marki (LiveAgent)
  • w tekście znajdują się linki do własnych stron internetowych (2-5 stron)
  • w tekście użyte są wskazówki, statystyki lub inne ciekawe fakty
  • listy działają dobrze (np. 10 wskazówek dotyczących ćwiczeń)
  • teksty linków (zwane kotwicami) zawierają odpowiednie i różne słowa kluczowe i składają się z ponad 2 słów
  • linki, które są płatne/promocyjne, nie mają atrybutu follow dla wyszukiwarek
  • w tekście możesz wspomnieć o sugerowanych produktach, które są związane z tematem
  • na końcu artykułu musi znajdować się jeden przycisk wezwania do działania lub kilka takich przycisków w artykule

Zanim wyślesz konspekt, sprawdź, czy:

  • tytuł jest chwytliwy i zawiera słowa kluczowe
  • tytuł lub tag h1 SEO znajduje się tylko raz w artykule i zawiera najważniejsze słowa kluczowe
  • istnieje kilka podtytułów jako tagi h2 i zawierają inne ważne słowa kluczowe, a zawartość w nich jest równomiernie rozłożona
  • URL jest krótki i zawiera słowa kluczowe
  • wybrana jest kategoria i 1 lub więcej tagów
  • wyróżniony obraz jest ustawiony i wyświetla się poprawnie
  • Tytuł SEO ma maksymalnie 55 znaków i zawiera słowa kluczowe
  • meta opis ma do 155 znaków i jest chwytliwy
  • zdjęcie ma rozmiar do 100kb, zawiera znacznik Alt, odpowiednią nazwę pliku i można z niego swobodnie korzystać (licencja)
  • wstawionych jest kilka linków przychodzących i wychodzących powiązanych z artykułem
  • w artykule nie ma błędów gramatycznych!
  • masz gotowe BIO i nie możesz się doczekać, aż post pojawi się na naszej stronie 🙂
Powiązane artykuły
Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu! Dowiedz się o systemie zgłoszeń LiveAgent i jego funkcjach.

System zgłoszeń

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu! Dowiedz się o systemie zgłoszeń LiveAgent i jego funkcjach.

Slowniczek - Chat Support

Wsparcie przez czat

Unfortunately, without the specific text to summarize, I am unable to create a summary. If you provide the text, I would be happy to assist you in creating a marketing summary in Polish.

LiveAgent oferuje ponad 15 zaawansowanych funkcji czatu na żywo, które pomogą Ci nawiązać kontakt z klientami i zapewnić lepszą obsługę klienta.

Funkcje czatu na żywo

Czat na żywo to skuteczne narzędzie do zwiększenia zaangażowania klientów i sprzedaży. LiveAgent oferuje funkcje czatu na żywo oraz wsparcie dla wielu języków, co obniża koszty obsługi klienta. Możliwość integracji z Voyced VoIP zapewnia dodatkowe korzyści.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x