Dziennik audytu to chronologiczny zbiór zapisów, który dostarcza udokumentowanych dowodów działań podjętych przez pomoc agentów .
Dziennik audytu automatycznie śledzi akcje, takie jak:
- Użytkownik – zmiana statusu
- Użytkownik – zalogowanie
- Użytkownik – wylogowanie
- Akcja ogólna
- Użytkownik – Przegląd zgłoszenia
- Użytkownik – Pozostałe zgłosenie
- Zgłoszenie – Status
- Zgłoszenie – Wiadomość
- Zgłoszenie – Wewnętrzna wiadomość
- Zgłoszenie – Plik
- Zgłoszenie – Transfer
- Zgłoszenie – Wiadomość systemowa
- Zgłoszenie – Zmiana tagów
- Zgłoszenie – Wiadomość głosowa
- Zgłoszenie – Notatka
- Zgłoszenie – Ranking
- Zgłoszenie – Podział
- Zgłoszenie – Inne
- Zgłoszenie – Połączenie
- Zgłoszenie – Czat
- Zgłoszenie – Facebook
- Zgłoszenie – Przekazanie
- Zgłoszenie – Baza wiedzy
- Zgłoszenie – Offline
- Zgłoszenie – Tweet
- Zgłoszenie – Podział
- Zgłoszenie – Tencent
- Zgłoszenie – Transfer
- Zgłoszenie – Weibo
Niestandardowy filtr dziennika audytu
Użyj niestandardowego filtru, aby wyświetlić tylko określone działania lub wybierz agenta, dział, ramy czasowe w celu pobrania określonych danych.
Coś podejrzanego?
Sprawdź w dzienniku audytu chronologiczną listę zdarzeń / działań podjętych przez Twoich agentów. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
zasoby bazy wiedzy
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Ogłoszenie integracji Twittera
LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.