Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Rola agenta

Co to jest rola agenta?

Kiedy nowy agent jest dodawany do LiveAgent, konieczne jest zdefiniowanie jego roli. Rola agenta reprezentuje i określa możliwości i obowiązki agenta w dziale pomocy. Istnieje możliwość wyboru między dwiema rolami w LiveAgent. Dzięki roli administratora agent może kontrolować i zarządzać ustawieniami systemu. Pełniąc rolę agenta, agenci mogą odpowiadać na zgłoszenia i rozwiązywać problemy klientów, ale nie mogą nadzorować systemu. Jest to bardziej zorganizowane i przejrzyste dzięki stworzeniu roli agenta.

rola_agenta
Rola agenta w LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co oznacza rola agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agent to osoba, która jest częścią zespołu obsługi klienta. To on opiekuje się klientami i zapewnia im wsparcie. Do zadań agenta należy wspieranie klienta w rozwiązywaniu jego problemu poprzez: odbieranie telefonów i wiadomości czy prowadzenie rozmów. Agenci pełniący rolę administratorów mają dostęp do raportów i mogą zarządzać innymi użytkownikami. Agenci mogą również działać jako właściciele w LiveAgent, a następnie mieć dostęp do informacji biznesowych i faktur.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie kompetencje obejmuje rola agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agent jest najważniejszym elementem obsługi klienta firmy. Posiadają umiejętności potrzebne do zapewnienia najlepszej obsługi klienta. Agent wspiera i rozwiązuje problemy, a jeśli działa jako administrator, może nadzorować i konfigurować system. Agent powinien mieć doskonałą znajomość zagadnień związanych z firmą, które mogą być interesujące dla klienta (w zakresie produktów, usług, sprzedaży, marketingu itp.).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak przypisać role agentom w LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aby przypisać role agentom w LiveAgent, musisz: 1. przejdź do zakładki Konfiguracja, a następnie wybierz opcję Agenci. 2. Następnie klikasz na Create Agent – w tym miejscu musisz także nadać mu imię, podać adres e-mail i płeć. 3. wybierasz rolę – w tym miejscu nadajesz agentowi rolę: agenta, administratora lub właściciela.” } }] }

FAQ

Co oznacza rola agenta?

Agent to osoba, która jest częścią zespołu obsługi klienta. To on opiekuje się klientami i zapewnia im wsparcie. Do zadań agenta należy wspieranie klienta w rozwiązywaniu jego problemu poprzez: odbieranie telefonów i wiadomości czy prowadzenie rozmów. Agenci pełniący rolę administratorów mają dostęp do raportów i mogą zarządzać innymi użytkownikami. Agenci mogą również działać jako właściciele w LiveAgent, a następnie mieć dostęp do informacji biznesowych i faktur.

Jakie kompetencje obejmuje rola agenta?

Agent jest najważniejszym elementem obsługi klienta firmy. Posiadają umiejętności potrzebne do zapewnienia najlepszej obsługi klienta. Agent wspiera i rozwiązuje problemy, a jeśli działa jako administrator, może nadzorować i konfigurować system. Agent powinien mieć doskonałą znajomość zagadnień związanych z firmą, które mogą być interesujące dla klienta (w zakresie produktów, usług, sprzedaży, marketingu itp.).

Jak przypisać role agentom w LiveAgent?

Aby przypisać role agentom w LiveAgent, musisz: 1. przejdź do zakładki Konfiguracja, a następnie wybierz opcję Agenci. 2. Następnie klikasz na Create Agent – w tym miejscu musisz także nadać mu imię, podać adres e-mail i płeć. 3. wybierasz rolę – w tym miejscu nadajesz agentowi rolę: agenta, administratora lub właściciela.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.