Dostosuj lub wyłącz dowolny dźwięk powiadomienia odtwarzany w usłudze LiveAgent. Możesz wybrać spośród istniejących dźwięków lub przesłać własny plik. Obsługiwane formaty to mp3, wav, ogg. Maksymalny rozmiar pliku to 128 MB.
Opcje dźwięku:
- Nowe połączenie
- Nowy czat
- Nowa wiadomość
- Nowe zgłoszenie
- Czat połączony
- Nowa wiadomość na czacie
Zasoby bazy wiedzy
Z łatwością dostosuj powiadomienia dźwiękowe
Masz dość tego samego starego dźwięku powiadomienia? Zmień to. Wypróbuj już dziś za darmo. Nie wymagamy karty kredytowej.
Chcesz przeprowadzić migrację danych z Groove?
LiveAgent oferuje różne plany i obsługuje wiele języków, dzięki czemu pozwala na znaczne oszczędności i zwrot inwestycji. To oprogramowanie pomocy technicznej jest najczęściej recenzowane i oceniane przez małe i średnie firmy. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University, aby zapewnić światowej klasy wsparcie swoim klientom. Dostępne są trzy plany, w tym darmowy na zawsze. Możliwe jest również dostosowanie języka za pomocą widżetów.
LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.
Przenosisz się z LiveHelpNow do LiveAgent?
LiveAgent is the top-rated customer support system for small and medium-sized businesses in 2020, with clients such as Huawei, BMW, O2 and Oxford University. Their Ticket and Ticket+chat solutions are available for €15 and €29 per month respectively. Businesses are encouraged to switch their data from LiveHelpNow to LiveAgent for top-notch customer support.