Dostosuj lub wyłącz dowolny dźwięk powiadomienia odtwarzany w usłudze LiveAgent. Możesz wybrać spośród istniejących dźwięków lub przesłać własny plik. Obsługiwane formaty to mp3, wav, ogg. Maksymalny rozmiar pliku to 128 MB.
Opcje dźwięku:
- Nowe połączenie
- Nowy czat
- Nowa wiadomość
- Nowe zgłoszenie
- Czat połączony
- Nowa wiadomość na czacie
Zasoby bazy wiedzy
Dowiedz się więcej
Z łatwością dostosuj powiadomienia dźwiękowe
Masz dość tego samego starego dźwięku powiadomienia? Zmień to. Wypróbuj już dziś za darmo. Nie wymagamy karty kredytowej.
Bądź zawsze blisko swoich klientów
Nieograniczona liczba agentów, integracja różnych kanałów komunikacji, obsługa zgłoszeń serwisowych - to tylko kilka zalet LiveAgent, które przekonały jego użytkowników.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które poprawia przepływ pracy i komunikację dzięki funkcji załączników. Użytkownicy mogą przesyłać różne pliki, ograniczenia dotyczące rozmiaru i typu plików mogą być dostosowane. LiveAgent pozwala na dodawanie załączników do e-maili, czatów, formularzy kontaktowych i artykułów z bazy wiedzy.