Nie przegap niczego dzięki powiadomieniom e-mail z LiveAgent. Powiadamiają Cię one za każdym razem, gdy otrzymasz wiadomość e-mail. Nie będzie więcej nieodebranych odpowiedzi w rozmowie i możesz robić to, co musisz, bez zbyt częstego sprawdzania skrzynki odbiorczej.
Powiadomienia e-mail można aktywować, aby automatycznie wysyłać e-maile do agentów :
- Gdy zgłoszenie jest przypisane agentowi
- Gdy klient odpowiada w przypisanym zgłoszeniu
- Gdy nowe zgłoszenie jest tworzone w Dziale , którego agent jest członkiem
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.