Nie przegap niczego dzięki powiadomieniom e-mail z LiveAgent. Powiadamiają Cię one za każdym razem, gdy otrzymasz wiadomość e-mail. Nie będzie więcej nieodebranych odpowiedzi w rozmowie i możesz robić to, co musisz, bez zbyt częstego sprawdzania skrzynki odbiorczej.
Powiadomienia e-mail można aktywować, aby automatycznie wysyłać e-maile do agentów :
- Gdy zgłoszenie jest przypisane agentowi
- Gdy klient odpowiada w przypisanym zgłoszeniu
- Gdy nowe zgłoszenie jest tworzone w Dziale , którego agent jest członkiem
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Zasoby bazy wiedzy
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.