Edytor WYSIWYG umożliwia wprowadzanie i formatowanie treści podczas pracy w widoku zawartości „ What You See Is What You ”. Korzystając z zaimplementowanego edytora WYSIWYG, możesz łatwo edytować i stylizować treść swoich e-maili,szablony e-maili i artykuły bazy wiedzy.
Ten edytor umożliwia formatowanie tekstu pogrubioną lub kursywą, tworzenie list numerowanych, upuszczanie obrazów, wklejanie tabel i osadzanie łączy.
Edytor WYSIWYG jest bardzo prosty w użyciu i pomoże Ci maksymalnie wykorzystać Twój system obsługi zgłoszeń.
Twórz wspaniałe szablony i artykuły
Skorzystaj z naszego edytora WYSIWYG, aby tworzyć wspaniałe szablony wiadomości e-mail i artykuły z bazy wiedzy. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
Platforma LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, zapewniające wsparcie wielojęzyczne, narzędzia analizy oraz możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni. Dzienniki aktywności pomagają w zarządzaniu pracownikami i zapewnieniu bezpieczeństwa danych, a także umożliwiają optymalizację wydajności zespołu.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów i obsługa 24/7. Preferowane interakcje z klientami są przez ludzkich przedstawicieli. LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta online, które zapewnia wiele funkcji i zwiększa efektywność i satysfakcję klientów. Integracja z WhatsAppem umożliwia szybką komunikację z klientami. Telsome oferuje usługi telefoniczne dla firm z zaawansowanymi funkcjonalnościami. Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, automatyzacji, psychologii klienta i zarządzaniu reklamacjami.