Edytor WYSIWYG umożliwia wprowadzanie i formatowanie treści podczas pracy w widoku zawartości „ What You See Is What You ”. Korzystając z zaimplementowanego edytora WYSIWYG, możesz łatwo edytować i stylizować treść swoich e-maili,szablony e-maili i artykuły bazy wiedzy.
![Edytor WYSIWYG-Utwórz-zgłoszenie](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/41d08706d1989f112481365e49da835c/Ticketing-Create-Ticket.png)
Ten edytor umożliwia formatowanie tekstu pogrubioną lub kursywą, tworzenie list numerowanych, upuszczanie obrazów, wklejanie tabel i osadzanie łączy.
Edytor WYSIWYG jest bardzo prosty w użyciu i pomoże Ci maksymalnie wykorzystać Twój system obsługi zgłoszeń.
![Załącznik w artykule – Edytuj artykuł](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/d1e5781cc2c986d6f0ca0d1dcdc181cf/Mockup-Attachment-in-articles-Edit-article.png)
Twórz wspaniałe szablony i artykuły
Skorzystaj z naszego edytora WYSIWYG, aby tworzyć wspaniałe szablony wiadomości e-mail i artykuły z bazy wiedzy. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów i obsługa 24/7. Preferowane interakcje z klientami są przez ludzkich przedstawicieli. LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta online, które zapewnia wiele funkcji i zwiększa efektywność i satysfakcję klientów. Integracja z WhatsAppem umożliwia szybką komunikację z klientami. Telsome oferuje usługi telefoniczne dla firm z zaawansowanymi funkcjonalnościami. Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, automatyzacji, psychologii klienta i zarządzaniu reklamacjami.