Edytor WYSIWYG umożliwia wprowadzanie i formatowanie treści podczas pracy w widoku zawartości „ What You See Is What You ”. Korzystając z zaimplementowanego edytora WYSIWYG, możesz łatwo edytować i stylizować treść swoich e-maili,szablony e-maili i artykuły bazy wiedzy.

Ten edytor umożliwia formatowanie tekstu pogrubioną lub kursywą, tworzenie list numerowanych, upuszczanie obrazów, wklejanie tabel i osadzanie łączy.
Edytor WYSIWYG jest bardzo prosty w użyciu i pomoże Ci maksymalnie wykorzystać Twój system obsługi zgłoszeń.

Twórz wspaniałe szablony i artykuły
Skorzystaj z naszego edytora WYSIWYG, aby tworzyć wspaniałe szablony wiadomości e-mail i artykuły z bazy wiedzy. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń to kluczowe narzędzie dla firmy. Umożliwia skuteczną komunikację z klientem i zwiększa satysfakcję oraz przychody.
Tekst porusza temat retencji klientów oraz oferowania alternatywy dla Zopim, czyli LiveAgent - oprogramowania umożliwiającego szybki dostęp do czatu na żywo dla agentów obsługi klienta. LiveAgent oferuje kilka płatnych planów, zawierających wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje do skutecznego wsparcia klientów. Można także poznać informacje o wsparciu technicznym i rejestracji na newsletter.
Funkcje oprogramowania help desk
Solidne oprogramowanie help desk ma funkcje raportowania, które dają wgląd w wydajność zespołu wsparcia i zadowolenie klientów. Automatyzacja help desku zapewnia wydajne przekierowywanie zgłoszeń i poprawia produktywność.