E-mail marketing jest podstawowym narzędziem oprogramowania pomocy technicznej. Może przyciągnąć więcej klientów, zaoferować szybką pomoc i zwiększyć sprzedaż. Możesz go używać do tworzenia ankiet i zbierania opinii, oferowania specjalnych ofert, wysyłania spersonalizowanych treści lub po prostu do przypominania im o Tobie i pozostawania w kontakcie ze swoją marką.
LiveAgent oferuje narzędzia do komunikacji e-mailowej, a także marketingu e-mailowego i dobrze współpracuje z innymi natywnymi lub zewnętrznymi integracjami opartymi na e-mailach.
LiveAgent to właściwe narzędzie do e-mail marketingu z funkcjami, które go wspierają. Skorzystaj z niezawodnego systemu zgłoszeń, aby śledzić wszystko, co dzieje się w Twojej skrzynce pocztowej. Utrzymuj zainteresowanie klientów dzięki narzędziom do e-mail marketingu, takim jak nasz edytor WYSIWYG do tworzenia świetnych szablonów, tagi , który pomoże Ci uporządkować kontakty lub działy , aby Twoje biuro pomocy było zorganizowane i profesjonalne.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta online, zapewniające wiele funkcji i zwiększające efektywność i satysfakcję klientów. Oferuje różnorodne możliwości integracji i wsparcia, a także umożliwia personalizację e-maili. Dodatkowo, umożliwia kontakt z klientami poprzez formularze kontaktowe na stronie internetowej.
LiveAgent to rozbudowane oprogramowanie do obsługi klienta online, oferujące wsparcie wielojęzyczne i narzędzia analizy. Integruje się z WhatsAppem, oferuje szybką komunikację z klientami i zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.
Szablony wiadomości e-mail dla docenienia klienta
Wiadomości e-mail z podziękowaniami mogą poprawić relacje z klientami. Personalizacja i przekraczanie oczekiwań klientów są kluczowe. Programy lojalnościowe też pomagają w budowaniu relacji. Wiadomości z podziękowaniami powinny być wysyłane we właściwym momencie.