Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcje
  • Szablony wiadomości e-mail

Szablony wiadomości e-mail

W LiveAgent możesz skonfigurować szablony wiadomości e-mail dla klientów i agentów. Wszystkie szablony wiadomości e-mail wysyłane z Twojego LiveAgent można sformatować jako wiadomości e-mail HTML lub zwykły tekst. Korzystając z zaimplementowanego edytora WYSIWYG , możesz łatwo edytować i stylizować zawartość szablonów e-maili.

Szablony e-maili dla klientów

Są to wstępnie skonfigurowane wiadomości e-mail wysyłane do klientów, gdy wystąpią określone typy zdarzeń.

Możesz dostosować szablony wiadomości e-mail klientów dla:

  • Zgłoszenie – odpowiedź (wysyłane do klienta, gdy agent odpowie na istniejące zgłoszenie).
  • Nowe zgłoszenie (wysyłany do klienta, gdy agent utworzy zgłoszenie przy użyciu wiadomości tworzenia).
  • Przekaż wiadomość (wysyłane, gdy agent przekazuje wiadomość do klienta).
  • Zgłoszenie rozwiązane (wysłany do klienta po rozwiązaniu zgłoszenia).
  • Zapis rozmowy (szablon wiadomości e-mail zawierający zapis rozmowy wysłany do klienta. Aby otrzymać transkrypcję pocztą e-mail, klient musi wybrać opcję wysyłania transkrypcji).
  • Odpowiedz na temat lub sugestię na forum (wiadomość wysyłana do klienta po dodaniu nowej odpowiedzi do forum lub tematu, ta wiadomość e-mail jest wysyłana do wszystkich klientów, którzy skomentowali lub głosowali za sugestiami / tematem. Ta wiadomość e-mail zawiera również łącze do anulowania subskrypcji).
  • E-mail rejestracyjny (wysyłany do klienta, gdy tworzy on konto w Bazie wiedzy. Ten e-mail zawiera łącze, w którym może ustawić swoje hasło. Służy również jako weryfikacja adresu e-mail klienta. Klienci używający fałszywych adresów e-mail nie będą mogli aby ustawić hasło do swojego konta).
  • Wiadomość e-mail dotycząca zapomnienia hasła (wysyłana do klienta, gdy kliknie łącze zapomniałem hasła. Ta wiadomość e-mail zawiera łącze umożliwiające zresetowanie hasła).

Save time with email templates

Create beautifully formatted email templates with our WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Szablony e-maili agentów

Są to wstępnie skonfigurowane wiadomości e-mail wysyłane do agenta, gdy wystąpią określone typy zdarzeń.

Szablony wiadomości e-mailSzablony e-maili agentów

Możesz dostosować szablony wiadomości e-mail agentów dla:

  • Odpowiedzi klienta w przypisanym zgłoszeniu (wysyłane do agenta, gdy klient odpowiada w zgłoszeniu, które jest mu przypisane. Powiadomienie nie jest wysyłane, gdy agent jest zalogowany do systemu).
  • Zgłoszenie jest pisane do agenta (wysyłany do agenta, gdy zgłoszenie jest do niego przypisane. Powiadomienie nie jest wysyłane, gdy agent jest zalogowany do systemu).
  • Utworzono nowe zgłoszenie (wysyłany do agenta, gdy nowe zgłoszenie jest tworzone w jednym z działów)
  • E-mail z prośbą o nowe hasło (wysyłany do agenta lub klienta, gdy użytkownik zażąda nowego hasła. Ten e-mail zawiera łącze do zresetowania hasła).
  • Wiadomość e-mail dotycząca zapomnienia hasła (wysyłana do agenta, gdy kliknie on łącze do zapomnianego hasła. Ta wiadomość e-mail zawiera łącze umożliwiające zresetowanie hasła).
  • E-mail rejestracyjny (wysyłany do agenta, gdy administrator doda go / go do systemu. Ten e-mail zawiera łącze do ustawienia hasła).

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.