W LiveAgent możesz skonfigurować szablony wiadomości e-mail dla klientów i agentów. Wszystkie szablony wiadomości e-mail wysyłane z Twojego LiveAgent można sformatować jako wiadomości e-mail HTML lub zwykły tekst. Korzystając z zaimplementowanego edytora WYSIWYG , możesz łatwo edytować i stylizować zawartość szablonów e-maili.
Szablony e-maili dla klientów
Są to wstępnie skonfigurowane wiadomości e-mail wysyłane do klientów, gdy wystąpią określone typy zdarzeń.
Możesz dostosować szablony wiadomości e-mail klientów dla:
- Zgłoszenie – odpowiedź (wysyłane do klienta, gdy agent odpowie na istniejące zgłoszenie).
- Nowe zgłoszenie (wysyłany do klienta, gdy agent utworzy zgłoszenie przy użyciu wiadomości tworzenia).
- Przekaż wiadomość (wysyłane, gdy agent przekazuje wiadomość do klienta).
- Zgłoszenie rozwiązane (wysłany do klienta po rozwiązaniu zgłoszenia).
- Zapis rozmowy (szablon wiadomości e-mail zawierający zapis rozmowy wysłany do klienta. Aby otrzymać transkrypcję pocztą e-mail, klient musi wybrać opcję wysyłania transkrypcji).
- Odpowiedz na temat lub sugestię na forum (wiadomość wysyłana do klienta po dodaniu nowej odpowiedzi do forum lub tematu, ta wiadomość e-mail jest wysyłana do wszystkich klientów, którzy skomentowali lub głosowali za sugestiami / tematem. Ta wiadomość e-mail zawiera również łącze do anulowania subskrypcji).
- E-mail rejestracyjny (wysyłany do klienta, gdy tworzy on konto w Bazie wiedzy. Ten e-mail zawiera łącze, w którym może ustawić swoje hasło. Służy również jako weryfikacja adresu e-mail klienta. Klienci używający fałszywych adresów e-mail nie będą mogli aby ustawić hasło do swojego konta).
- Wiadomość e-mail dotycząca zapomnienia hasła (wysyłana do klienta, gdy kliknie łącze zapomniałem hasła. Ta wiadomość e-mail zawiera łącze umożliwiające zresetowanie hasła).
Save time with email templates
Create beautifully formatted email templates with our WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Szablony e-maili agentów
Są to wstępnie skonfigurowane wiadomości e-mail wysyłane do agenta, gdy wystąpią określone typy zdarzeń.
Możesz dostosować szablony wiadomości e-mail agentów dla:
- Odpowiedzi klienta w przypisanym zgłoszeniu (wysyłane do agenta, gdy klient odpowiada w zgłoszeniu, które jest mu przypisane. Powiadomienie nie jest wysyłane, gdy agent jest zalogowany do systemu).
- Zgłoszenie jest pisane do agenta (wysyłany do agenta, gdy zgłoszenie jest do niego przypisane. Powiadomienie nie jest wysyłane, gdy agent jest zalogowany do systemu).
- Utworzono nowe zgłoszenie (wysyłany do agenta, gdy nowe zgłoszenie jest tworzone w jednym z działów)
- E-mail z prośbą o nowe hasło (wysyłany do agenta lub klienta, gdy użytkownik zażąda nowego hasła. Ten e-mail zawiera łącze do zresetowania hasła).
- Wiadomość e-mail dotycząca zapomnienia hasła (wysyłana do agenta, gdy kliknie on łącze do zapomnianego hasła. Ta wiadomość e-mail zawiera łącze umożliwiające zresetowanie hasła).
- E-mail rejestracyjny (wysyłany do agenta, gdy administrator doda go / go do systemu. Ten e-mail zawiera łącze do ustawienia hasła).
Zasoby bazy wiedzy
Dowiedz się więcej
Agent oferuje szybką i płynną komunikację z klientami poprzez integrację z WhatsAppem. Oferuje także narzędzie do obsługi klienta online, które zwiększa satysfakcję klientów. Telsome jest dostawcą usług telefonicznych dla firm, oferującym integrację z call center LiveAgent oraz zaawansowane funkcjonalności. LiveAgent jest wydajnym narzędziem do obsługi klienta online.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.